Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
10:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 11:00 - դասական երաժշտություն, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 12:15 - դասական երաժշտություն, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ, 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Մեկնություն
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Երկուշաբթի - 12:02, 21:00
Երեքշաբթի - 04:00
Շաբաթ - 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ

Բաժանորդագրվել
1/1
09 Հոկտեմբեր Մաս 60

Ղուկասի Ավետարանի 11.35-54 համարներում ներկայացվում են Տեր Հիսուս Քրիստոսի հասցեագրած վայերը փարիսեցիներին և օրենսգետներին: Փարիսեցիներին մեր Տերը մեղադրում է արտաքինին ներքինից ավելի մեծ ուշադրություն դարձնելու, ձևական մանր օրենքները պահելով`Աստծո Սերն ու Արդարությունն անտեսելու և ժողովարաններում պատվո աթոռները նախընտրելու ու հրապարակներում առաջին ողջույնը ստանալու համար: Նույն այս մեղադրանքներն այսօրվա բոլոր քրիստոնյաներին պետք է զգոն պահեն՝ նույն իրավիճակում չհայտնվելու համար:

 

1/1
1/1
02 Հոկտեմբեր Մաս 59

Հաղորդումը պատմում է Քրիստոսի մոր և եղբայրների մասին: Նրանք եկել էին Քրիստոսին հանդիպելու: Իսկ Քրիստոսն ասում է, որ Իր քույրերն ու եղբայրները և մայրը բոլոր նրանք են, ովքեր կկատարեն Իր Հոր կամքը, որ երկնքում է: Այս խոսքով մեզ՝ այսօրվա քրիստոնյաներիս, ամենամեծ խոստումներից մեկն է տրվում՝ Տեր Հիսուս Քրիստոսին եղբայր կամ քույր լինելու, մեր Փրկչի հետ հոգևոր ամենասերտ կապն ունենալու: Հաղորդման ընթացքում խոսվում է նաև այն մասին, թե ովքեր էին «Հիսուսի եղբայրներ» կոչվածները. արդյո՞ք Նրա հարազատ եղբայրներն էին, թե պարզապես ազգականներ կամ այլ անձինք:

 

1/1
1/1
25 Սեպտեմբեր Մաս 58

Հաղորդումը պատմում է այն մասին, թե ինչպես փարիսեցիներն ու օրենսգետները  Տեր Հիսուս Քրիստոսից խնդրեցին Աստծո Օծյալը Նրա լինելու փաստը հաստատող երկնային մի նշան: Զարմանալիորեն ո՛չ փարիսեցիների, ո՛չ օրենսգետների և ո՛չ էլ մնացած հրեաների համար բավական չէին Հիսուսի կատարած բոլոր մեծագործությունները: Ի պատասխան այդ հարցի՝ Հիսուսը սաստող տոնով ասում է, որ չար և շնացող այս ազգին այլ նշան չի տրվելու՝ բացի Հովնան մարգարեի և հարավի դշխոյի՝ Սաբայի թագուհու՝ Սողոմոն արքային այցելելու նշանից: Ի՞նչ խորհուրդ և պատգամ ունեն այս երկու պատմական օրինակները հրեաների և այսօրվա քրիստոնյաների համար: Այս և այլ հարցերի պատասխաններն են հնչում հաղորդման ընթացքում:

1/1
1/1
18 Սեպտեմբեր Մաս 57

Հաղորդման սկզբում մեկնաբանվում է Սուրբ Հոգու դեմ հայհոյանքի մասին Տեր Հիսուս Քրիստոսի կանխազգուշացումը: Սուրբ Հոգու դեմ հայհոյանքն Աստծո զորությամբ գործված գործերի մերժումն է կամ դրանց՝ այլ զորության վերագրումը: Սուրբ Հոգու դեմ հայհոյանքը նաև աստվածային շնորհի միջոցով փրկության հասնելու մերժումն է:
Հաղորդման երկրորդ մասում խոսվում է պիղծ ոգու վերադարձի մասին, երբ մարդը, որը մաքրվել է չար ոգուց, իր անգործության, առաքինություններից հեռու լինելու պատճառով դատապարտվում է պիղծ ոգու վերադարձին: Այս անգամ, սակայն, Ավետարանն ասում է, որ նույն այդ պիղծ ոգին վերադառնում է՝ իր հետ բերելով իր նման յոթ այլ դև ևս:

1/1
1/1
11 Սեպտեմբեր Մաս 56

Հաղորդման սկզբում անդրադարձ է կատարվում Ղուկ. 8:1-3 հատվածին, որտեղ պատմվում է Տեր Հիսուս Քրիստոսին հետևող և իրենց նյութական կարողությամբ Նրան ծառայող կանանց՝ Մարիամ Մագդաղենացու, Հովհաննայի և Շուշանի մասին:
Հաղորդման երկրորդ հատվածում ներկայացվում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի կողմից համր և կույր դիվահար մարդու բժշկվելու պատմությունը: Այս դեպքն առիթ եղավ, որ Հիսուսին շրջապատող ժողովուրդը կասկածեր, թե արդյո՞ք դա է Դավթի Որդին՝ Քրիստոսը: Այս կասկածն ավելի խորացնելու նպատակով փարիսեցիներն ասում էին, թե Հիսուսը դևերի զորությամբ է նրանց հալածում: Այդ պնդումին Տեր Հիսուս Քրիստոսը պատասխանում է մի քանի փաստարկով, որոնց և անդրադառնում է այս հաղորդումը:

1/1
1/1
04 Սեպտեմբեր Մաս 55

Հաղորդումը պատմում է Սիմոն անունով մի փարիսեցու տանը տեղի ունեցած ուշագրավ դեպքի մասին, որը պահպանվել է միայն Ղուկասի Ավետարանում: Մեղավոր մի կին մոտենում է Հիսուսին և իր արցունքով թրջում Նրա ոտքերն ու իր մազերով չորացնում: Սիմոն փարիսեցին, տեղի ունեցածից զարմացած, մտքում խորհում է, որ եթե Հիսուսը մարգարե լիներ, ապա կիմանար, թե ով էր այդ կինը: Իսկ Հիսուսը, լավ իմանալով, թե այդ կինն ով էր, պարզապես Իր գթասրտությամբ նրան մեղքերը քավելու և մաքրվելու հնարավորություն էր տալիս:

1/1
1/1
31 Հուլիս Մաս 54

Նայինի այրու որդու հարությունից անմիջապես հետո Ղուկաս ավետարանիչը ներկայացնում է բանտարկված Հովհաննես Մկրտչին, որին նրա աշակերտները պարբերաբար տեղեկացնում էին արտաքին աշխարհի անցուդարձի մասին: Հովհաննեսը պատգամաբերներ է ուղարկում Հիսուսի մոտ և հարց ուղղում, թե արդյո՞ք Հիսուսն այն մեկն էր, որ պիտի գար, թե մեկ ուրիշի սպասեին: Հովհաննեսն այս հարցն ուղղում էր, որպեսզի իր աշակերտներն առիթ ունենային անձամբ տեսնելու և համոզվելու, որ Հիսուսն է խոստացված օծյալ փրկիչը: Քրիստոսը Հովհաննեսի աշակերտներին գործերով ու խոսքով պատասխանելուց հետո՝ երբ Հովհաննեսի աշակերտները մեկնում են, Ինքն է Իրեն շրջապատող լսարանին ներկայացնում Հովհաննես Մկրտչի ով լինելը:

 

1/1
1/1
24 Հուլիս Մաս 53

Հաղորդումն անդրադառնում է Ավետարանում Տեր Հիսուս Քրիստոսի կողմից գործված հարության առաջին դեպքին, որ տեղի ունեցավ Նային քաղաքում: Հիսուսը, մոտենալով քաղաքին, տեսնում է մարդկային ողբերգության ծայրաստիճան մի դրսևորում. այրին, որ վաղուց կորցրել էր իր կյանքի ընկերոջը՝ իր ամուսնուն, այժմ էլ վերջին ճանապարհն էր դնում իր միակ զավակին: Այս պատկերը չէր կարող չհուզել մեր Տիրոջը: Հիսուսը մոտենալով՝ ձեռքը դնում է տղայի դագաղի վրա ու հարություն պարգևում մ

1/1
1/1
17 Հուլիս մաս 52

Հաղորդումն անդրադառնում է Մատթեոսի և Ղուկասի Ավետարաններում պահպանված մի հրաշագործության պատմությանը՝ հռոմեացի հարյուրապետի ծառայի բժշկության մասին: Կափառնայում քաղաք մտնելիս հարյուրապետի ծառային բժշկելու համար Հիսուսին խնդրում են, ըստ Ղուկասի, հրեա ավագներն ու հարյուրապետի բարեկամները, իսկ, ըստ Մատթեոսի, հարյուրապետն ինքը: Հարյուրապետն իր խնդրանքով այնպիսի մեծ հավատք է ցուցաբերում, որը Հիսուսը չէր տեսել նույնիսկ հրեաների մեջ: Հիսուսը դատապարտում է հրեաներին՝ ասելով, որ այդ հարյուրապետի օրինակով շատ հեթանոսներ արևմուտքից և արևելքից կգան ու սեղան կնստեն Աստծո Արքայության մեջ, իսկ Արքայության զավակներ իրենց համարողներից շատերը դուրս կհանվեն Արքայությունից, և այնտեղ կլինի լաց ու ատամների կրճտում:

 

1/1
1/1
10 Հուլիս մաս 51

Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է կատարվում Լեռան քարոզի վերջավորությանը, որտեղ խոսվում է Աստծո կամքը կատարելու և երկու տները կառուցող մարդկանց մասին: Նրանք, ովքեր Աստծո անունն են տալիս, նույնիսկ այդ անվամբ զորավոր գործեր են անում, սակայն իրենք չեն կատարում Աստծո կամքը, տեղ չեն ունենա Երկնքի արքայության մեջ:
Նրանք, ովքեր կլսեն Աստծո խոսքն ու չեն կատարի այն, նման կլինեն ավազի վրա տուն կառուցող մարդուն, իսկ ովքեր կկատարեն, նման կլինեն ժայռի վրա տուն կառուցողին: Նրանք, ովքեր Աստծո խոսքը լսող ու կատարող կլինեն, կյանքի բոլոր դժվարությունները կհաղթահարեն հեշտությամբ:

1/1
1/1
03 Հուլիս (մաս 50)

Մատթեոսի Ավետարանի 7.12 համարը Տեր Հիսուս Քրիստոսի ուսուցումների գագաթնակետն է համարվում. «Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպես և դուք արեք նրանց, որովհետև այդ իսկ են Օրենքն ու մարգարեները»։ Ոսկե օրենքը լրումն ու կարծես թե եզրափակումն է ամբողջ Լեռան քարոզի: Մինչև Տեր Հիսուս Քրիստոսը շատերն են այս օրենքի նմանությամբ այլ պատգամներ տվել, բայց դրանք բոլորն անխտիր բացասական բնույթ են կրել. չանել այն, ինչ չես ուզում, որ քեզ անեն: Քրիստոնեական ընկալումը ոչ թե չանելու, այլ անելու, ոչ թե ժխտելու, այլ հաստատելու տարբերակն է ընդունում:
Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է արվում նաև երկու ճանապարհներով ընթանալուն և սուտ մարգարեներին:

 

1/1
1/1
26 Հունիս (մաս 49)

Հաղորդման ընթացքում ընթերցվում է Մատթեոսի Ավետարանի 7.1-11 հատվածը, որտեղ Քրիստոսն անդրադառնում է միմյանց չդատելուն և դատելու դեպքում էլ նույն դատաստանով դատվելու հարցին, սեփական աչքի գերանը տեսնելուն և միայն հետո՛ ուրիշի աչքի շյուղը հանելուն: Սա մի երևույթ է, որ հատուկ է հատկապես երկար տարիներ եկեղեցի հաճախողներին և իրենց գիտակ քրիստոնյա համարողներին: Այնինչ վերջիններս ավելի զգուշավոր պիտի լինեն դիմացինին դատելու կամ ընդհանրապես որևէ խորհուրդ տալու հարցում:
Հաղորդման մեջ անդրադարձ է արվում նաև աղոթքին, որը Քրիստոսը համեմատում է խնդրելու, փնտրելու և բախելու դեպքում Աստծուց ստանալու, գտնելու և բախողի առջև բացվելու հետ:

1/1
1/1
19 Հունիս (մաս 48)

Կյանքի, ուտել-խմելու մասին չմտահոգվելու համար Տեր Հիսուս Քրիստոսն օրինակ է բերում երկնքի թռչուններին, որ ոչ սերմանում են, ոչ հնձում, բայց մեր երկնավոր Տերը նրանց մասին հոգ է տանում: Սակայն կարևոր է հասկանալ, որ քրիստոնեությունը դեմ է ոչ թե կյանքի մասին պարզապես հոգ տանելուն ու մեր անելիքները ծրագրելուն, այլ չափազանց մտահոգությանն ու ապագայի համար անհանգստանալուն: Քրիստոնյան վստահ պիտի լինի, որ Աստված իր մասին հոգ է տանում: Հաղորդման ընթացքում խոսվում է նաև շքեղություններից, ճոխություններից հեռու մնալու և ժամանակակից աշխարհում տարածված մոլություններից մեկի՝ «շոփինգ»-ի կախվածությունից ազատվելու մասին:

 

1/1
1/1
12 Հունիս (մաս 47)

Տեր Հիսուս Քրիստոսը զգուշացնում է, որ մարմնի լուսավորությունն ուղղակիորեն կախված է նույն այդ մարմնի ճրագի՝ աչքի լուսավոր լինել-չլինելուց: Եվ ինչպես որ մարմնավոր աչքն է լուսավորում մարմինը, նույնպես և հոգևոր աչքն է, որ լուսավոր, պարզ, մաքուր կամ աղտոտ ու խավար է դարձնում հոգին:
Հաղորդման ընթացքում խոսվում է նաև երկու տիրոջ ծառայելու անկարելիության մասին: Աստված և մամոնա, հոգևոր բարոյական արժեքներ, հավիտենական կյանք և նյութական իրականություն, փող, հարստություն: Քրիստոնեությունը, չմերժելով հանդերձ հարստությունն ու նյութական արժեքները, զգուշացնում է, որ հանկարծ մեր հույսը չդնենք այդ հարստության վրա:

 

1/1
1/1
05 Հունիս Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 46)

Հաղորդման ընթացքում խոսվում է երկրավոր կյանքի համար անցողիկ գանձեր և երկնային կյանքի համար հավիտենական գանձեր դիզելու մասին: Տեր Հիսուս Քրիստոսը զգուշացնում է, որ ուր մեր գանձերն են, այնտեղ էլ մեր սրտերը կլինեն: Որո՞նք են երկնային գանձերը, ինչպե՞ս մնալ աշխարհի մեջ, առնչվել դրամի ու նյութական արժեքների հետ և չդառնալ դրանց գերին: Դե՞մ է արդյոք քրիստոնեությունը հարստությանը և նյութական բարիքներին, թե՞ ոչ:

 

1/1
1/1
22 Մայիս Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 45)

Հրեաները սովորություն ունեին երեք հիմնական առաքինությունները՝ ողորմությունը, աղոթքն ու ծոմապահությունը, ցուցադրաբար կատարելու: Երկուշաբթի և հինգշաբթի օրերին, երբ շուկա էր կազմակերպվում, փարիսեցիները ցուցադրաբար կանգնում էին հրապարակներում սպիտակեցրած երեսով՝ իբրև թե խիստ ծոմ են պահում, ցուցադրաբար ջուր կամ հաց էին գնում շրջիկ աղքատ վաճառականներից և տալիս էին ուրիշներին, իսկ տաճարում աղոթքի էին կանգնում այնպես, որ բոլորին տեսանելի լինեին: Այս ամենի դեմ էլ խոսում է Տեր Հիսուս Քրիստոսը Լեռան քարոզում:

1/1
1/1
15 Մայիս Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 44)

Հաղորդման ընթացքում խոսվում է Աստծուն ուղղված հերթական խնդրանքի մասին՝ փորձություններից հեռու պահելու վերաբերյալ: Հետաքրքրական է, բայց Ծննդոց գրքում մենք տեսնում ենք, որ Աստված փորձում է Աբրահամին, Ավետարանը մեզ պատմում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի անապատում փորձվելու մասին, իսկ Հակոբոս առաքյալի ընդհանրական թղթում խոսվում է Աստծու՝ չարից չփորձվելու և ոչ ոքի նաև չփորձելու մասին: Ուրեմն ի՞նչ է փորձությունը, ո՞ւմ կողմից է գալիս, և ի՞նչ անել փորձությունների դեպքում:

1/1
1/1
08 Մայիս Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 43)

Հաղորդման ընթացքում խոսվում է Տերունական աղոթքի մեջ հիշվող միակ նյութական խնդրանքի՝ հանապազօրյա հացի մասին և այն մասին, որ մենք այդ հացը միայն մեզ համար չենք խնդրում, այլ նաև մեր եղբայրների ու քույրերի. չէ՞ որ Տերունական աղոթքը սկսում ենք «Հայր մե՛ր» ասելով: Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է կատարվում նաև մեր հանցանքների համար Աստծուց թողություն խնդրելուն՝ հիշեցնելով, որ մենք խնդրում ենք Աստծուն մեզ ներել այնպես, ինչպես որ մենք ենք ներում մեզ պարտք եղողներին:

1/1
1/1
01 Մայիս ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ՄԱՍ 42)

Հաղորդման ընթացքում բացատրվում են Տերունական աղոթքի առաջին երեք խնդրանքները՝ Աստծո անվան սուրբ լինելու, Աստծո թագավորության գալու և աստվածային կամքի հաստատման վերաբերյալ: Անդրադարձ է արվում նաև Տերունական աղոթքի առաջին բառերին՝ «Հայր մեր»-ին, որով հստակ է դառնում, որ բոլոր մարդիկ նույն Աստծո արարչության մասն են և հավասար են իրար: Հաղորդման ընթացքում խոսվում է նաև համատես ավետարանիչների կողմից «Աստծո արքայություն» և «Երկնքի արքայություն» բառակապակցությունների կիրառման ու դրանց նշանակության մասին:

1/1
1/1
24 Ապրիլ ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ՄԱՍ 41)

Հաղորդումը ներկայացնում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի աղոթքի մասին ուսուցումը: Հիսուսը զգուշացնում է Իր հետևորդներին կեղծավորների պես ցուցադրաբար և հեթանոսների պես շատախոսելով չաղոթել: Նա պատգամում է մեզ աղոթելիս մեր ներսի սենյակը մտնել ու փակել դռները՝ արտաքին աշխարհի հետ հաղորդակցման բոլոր միջոցները, լսել մեր ներսի ձայնը, առերեսվել սեփական անմաքրության, սխալների ու մեղքերի հետ և բռնել ինքնամաքրման, ապաշխարության ուղին:

1/1
1/1
17 Ապրիլ ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ՄԱՍ 40)

Ինչպիսին էր ողորմությունը Հիսուսի ժամանակներում և ինչպիսին է այն այսօր։ Ինչպիսին պիտի լինի ճշմարիտ քրիստոնեական ողորմությունը։ Արդյո՞ք ողորմություն կարելի է համարել փողոցներում մուրացկանություն անող մարդկանց դրամ տալը։ Որն է Տեր Հիսուս Քրիստոսի պահանջը ողորմություն գործողներից։ Որն է նպատակը ողորմության գաղտնիության, որ նույնիսկ աջ ձեռքդ չիմանա, թե ձախն ինչ է անում։ Ողորմության վերաբերյալ այս և հարակից այլ հարցերի է անդրադառնում հաղորդաշարի հերթական թողարկումը։

1/1
1/1
10 Ապրիլ ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ՄԱՍ 39)

Հաղորդումն անդրադառնում է Օրենքի ճշմարիտ ուսուցման վերջին հատվածին, որտեղ Քրիստոսը պատգամում է սիրել մեր թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել նրանց համար, ովքեր մեզ չարչարում ու հալածում են։ Ի՞նչ է նշանակում սիրել թշնամիներին։ Այս բառի հունարենն առնվազն չորս իմաստ ունի։ Ո՞ր իմաստով է Հիսուսն օգտագործում «սեր» բառը, երբ խոսում է թշնամիներին սիրելու մասին։
Տեր Հիսուս Քրիստոսը զգուշացնում է նաև բոլոր նրանց, ովքեր իրենց մտերիմներին ու հարազատներին են միայն սիրում և կարծում են, թե դրանով մեծ բան են անում, այնինչ այդպիսով պարզապես նմանվում են մաքսավորներին ու մեղավորներին։

 

1/1
1/1
03 Ապրիլ Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 38)

Հաղորդման ընթացքում ներկայացվում է Լեռան քարոզի ամենահետաքրքրական հատվածը՝ զետեղված Մատթեոսի Ավետարանի 5.38-42 համարներում։ Այն նաև ամենախնդրահարույց հատվածն է, որ հակասական զգացողությունների ու բացատրությունների առիթ է տվել: Խոսքը վրեժխնդրության օրենքի՝ «Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման»-ի դիմաց Տեր Հիսուս Քրիստոսի բերած մեկ այլ պատվիրանի մասին է, որ խրատում է աջ այտին ապտակ ստանալու դեպքում ձախն էլ դարձնել: Ի՞նչ նկատի ունի Հիսուսն այս պատվիրանով. արդյո՞ք սա կատարյալ հնազանդության կամ ինչ-որ տեղ նաև արժանապատվության ոտնահարման դեպքում լուռ մնալու կոչ է, թե՞ այլ իմաստ ու ասելիք կա այս խոսքի մեջ:

1/1
1/1
27 Մարտ Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 37)

Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է կատարվում երդում տալու հրեական սովորությանը: Հրեաները, ինչպես և բոլոր մարդիկ, ովքեր երդվելու սովորություն ունեն, երդման միջոցով իրենց ասած խոսքն ավելի հավաստի և ճշմարտացի ներկայացնելու խնդիր ունեն: Հրեաները երդվում էին, օրինակ, Երուսաղեմի, երկնքի և երկրի վրա:  Տեր Հիսուս Քրիստոսը, ինչպես Օրենքի ճշմարիտ ուսուցման նախորդ, այնպես և այս հատվածում, չմերժելով հանդերձ Հին Ուխտի օրենքը, առավել բարձր հարթություն է տեղափոխում երդվելու սովորությունը՝ այն փոխարինելով պարզապես  խոստում տալու, «այո»-ն այո և «ոչ»-ը ոչ պահելու պատգամով:

1/1
Էջ 1 2 3
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49