Շաբաթ - 10:00
Կյանքի կոչում և նպատակ: Ներանձնական փնտրումներ և հոգևոր ճանապարհի ընտրություն: Դավանական մաքրություն, ուղղափառ գիտակցություն, սեփական ավանդության ճանաչողություն: Ինչ պատասխաններ է տալիս Եկեղեցին մեզ հուզող խնդիրներին: Ինչպիսին է հոգևորի և նյութականի փոխհարաբերությունը մարդու կյանքում: Կարելի՞ է այս կյանքում հասնել կատարելության: Ինչպես իրագործել քրիստոնեական պատվիրանները: Ինչպես վերաբերվել աղանդավորական շարժումներին: Ինչպես զերծ պահենք մեզ և մեր երեխաներին հոգևոր շեղումներից: Այս և այլ կարևոր հարցերի պատասխանները` «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի քննարկումներում:

- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
Ինչու է միասեռականության ախտը Սուրբ Գիրքը դասում անբնական կրքերի շարքը: Ինչու են այսօր շատ բողոքական հարանվանություններ այլ կերպ մեկնաբանում սոդոմգոմորյան պատմությունը՝ իր պատճառահետևանքային կապերով: Ինչու է քրիստոնեական քաղաքակրթության հիմքի վրա խարսխված արևմտյան աշխարհն այսօր գրկաբաց ընդունում և որպես մարդու կամընտրություն ամրագրում միասեռականությունը: Ինչպես ապրել և երեխաներ մեծացնել այսպիսի իրավունքներ ամրագրող աշխարհում:



- Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Ինչու Հոգեգալուստը եղավ Տիրոջ համբարձումից հետո, և ինչու Տերը նախապես տեղեկացրեց այդ մասին: Սուրբ Հոգին ինչպե՞ս հեղվեց։ Արդյո՞ք միայն առաքյալների վրա հեղվեց, և ի՞նչ տվեց Սուրբ Հոգու հեղումը նրանց:



- Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Ինչու Հոգեգալուստը եղավ Տիրոջ համբարձումից հետո, և ինչու Տերը նախապես տեղեկացրեց այդ մասին: Սուրբ Հոգին ինչպե՞ս հեղվեց։ Արդյո՞ք միայն առաքյալների վրա հեղվեց, և ի՞նչ տվեց Սուրբ Հոգու հեղումը նրանց:



- Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Հոգևոր կյանքով ապրող մարդը ո՞վ է: Ի՞նչն է կարևոր հոգևոր կյանքում: Ի՞նչն է կորցնում իր կարևորությունը հոգևոր ակնոցով: Ի՞նչն է կարևորում մարդը կյանքում Աստծուն չգտած վիճակում և գտնելուց հետո: Ինչպե՞ս զանազանել կարևորն անկարևորից:



- Հյուր՝ Տ. Ղազար քհն. Պետրոսյան
Հայտնի միտք է՝ ամեն բան չէ, որ տեղի է ունենում Աստծո կամքով, բայց ամեն ինչ տեղի է ունենում Նրա թույլտվությամբ: Ինչպե՞ս հասկանալ սա, և արդյո՞ք թույլտվությունը կամքին հետևող գործողություն չէ: Ինչպե՞ս ճանաչել Տիրոջ օրհնյալ կամքը, որ համակ բարին է, և թույլատու կամքը, որ կարող է գործել մարդու ազատ կամքը հարգելու հետևանքով:



- Հյուր՝ Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան
Ինչ է տալիս արտաքին խաղաղությունն աշխարհին, և արդյո՞ք այն բավարար է: Ինչով են տարբերվում ներքին և արտաքին խաղաղությունները: Ինչու Քրիստոսը կոչվեց խաղաղության իշխան, իսկ սատանան՝ այս աշխարհի իշխան: Արդյո՞ք դա նշանակում է, որ այս աշխարհի իշխանի տիրույթում չի կարող լինել ճշմարիտ խաղաղություն: Գիտենք՝ պատերազմներն ինչ արժեն և ինչ գին ենք վճարում դրանց դիմաց, իսկ ինչ գին ունի խաղաղությունը:



- Հյուր՝ Խաչիկ դպիր Վարդանյան
Մի կողմից մեր Տերն ասում է. «Ինձ մոտ եկեք, բոլոր հոգնածներդ, բեռնավորածներդ, և Ես ձեզ հանգիստ կտամ», մյուս կողմից ասում է՝ «Իմ լուծը ձեզ վրա վերցրեք»: Ինչպե՞ս հասկանալ: Ի՞նչ խորհուրդ ունեն այստեղ «լուծ» և «բեռ» բառերը: Ինչպե՞ս լծակցել և բեռնակցել Քրիստոսին:



- Հյուր՝ Կարեն դպիր Հովսեփյան
Բանն ինչո՞ւ է որոշ բնագրերում Խոսք ներկայացվում, որոշներում՝ Լոգոս: Ինչպե՞ս հասկանալ Սկիզբը, եթե խոսքն Անսկիզբի և Անստեղծի մասին է: Ինչպե՞ս ապրել Տիրոջ Խոսքի մեջ կամ Բանն Աստծո մեջ:



Մեզանից յուրաքանչյուրի կյանքում անշուշտ եղել են դեպքեր, որոնք հրաշքի պես են եղել: Բայց դա պայման չի եղել, որ բոլորը հավատան Աստծո գոյությանը և դառնան դեպի Տերը: Ինչպես կարող են տարբեր առիթներն ու հանգամանքները հանգեցնել նույն Աստծուն պաշտելուն: Աստծուն գտած մարդու կյանքն ինչպես է տարբերվում չգտածի կյանքից:
- Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան



- Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան
Ինչու Հիսուսն այդքան կարևորեց Պետրոսի դավանանքը։ Ինչու ասաց, որ մարմինն ու արյունը չէին կարող հայտնել դա, այլ միայն երկնային Հայրը: Մի կողմից Եսայու մարգարեության մեջ Քրիստոսն է անվանվում «վեմ», մյուս կողմից Տերը Պետրոսին է «վեմ» կոչում, ինչպե՞ս հասկանալ: Արդյո՞ք յուրաքանչյուր քրիստոնյա չպիտի լինի նման մի վեմ, որի վրա կառուցվել և շարունակում է կառուցվել Աստծո կենդանի եկեղեցին՝ հաղթանակած և մարտնչող:



- Տ. Միքայել քհն. Նուրիջանյան
Մենք ամեն օր բառեր ենք արտաբերում, բայց մեր խոսքերից քանի՞սն են օրվա մեջ առնչվում հավիտենականին, անանցին: Ինչու ենք մենք այդքան ամուր կապված այսպահայինին, անցողիկին: Իրականում կարո՞ղ է արժեք համարվել մի բան, ինչը հավիտյանի համար չէ, հավիտենական չէ: Մենք կարո՞ղ ենք մեր ամենօրյա փոքր քայլերի հերթագայության մեջ հավիտենական արժեքներ ստեղծել:



- Հյուր՝ Տ. Տաճատ քհն. Դավիդյան
Ինչու, մի կողմից, Տերն ասում է, թե ովքեր են Իր իսկական եղբայրներն ու քույրերը, մյուս կողմից էլ սահմանում, որ իր մերձավորներին Նրանից ավելի սիրողը Նրան արժանի չէ: Իսկ հնարավո՞ր է, որ այդ խոսքը վերաբերում է միայնակյացներին, ճգնավորներին: Իսկ գուցե խոսքը մեր կապվածությունների՞ մասին է: Իսկ սիրելու ավել կամ պակասը ո՞րն է, սերն արդյո՞ք չափով է լինում:



- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
Ինչ տվեց աշխարհին Քրիստոսի հարության փաստը: Արդյո՞ք ճշմարիտ քրիստոնյաները հենց այդ հարության պտուղները չեն: Մեր ամենօրյա մահկանացու կյանքում ինչպես կարող ենք օգտվել Տիրոջ հարության պտուղներից: Իսկ ո՛ր դեպքում հարությունը՝ որպես հավիտենական կյանքի անցաթուղթ, կշրջանցի մարդուն:



- Հյուր՝ Տ. Հովսեփ քհն. Սարգսյան
Ինչպես ճանաչել փոքրն ու մեծը, և ինչ է փոքրի մեջ հավատարմությունը: Փոքր մարդու թեման դեռ անցած դարասկզբից է քննարկվում: Ժամանակակից մարդն իր անելիքների մեջ շատ ավելի է փոքրացել։ Այսօր արդեն խոսում են ոչ թե անհատների, այլ հասարակական խմբերի գործոնի մասին: Փոքր քայլերի արվեստը հենց ժամանակակից մարդու խնդիրը չէ՞ առավել չափով: Ինչպես հարատևել փոքրին հավատարիմ լինելու մեջ:



- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
Ավագ շաբաթը, որ նաև «չարչարանաց շաբաթ» է ընդունված կոչել, լի է իրադարձություններով, որոնք իրենց լրումին են հասցնում մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի երկրային կյանքի տնօրինությունները: Այն ահավոր խորհուրդներով լի շաբաթ է: Ի՞նչ հոգևոր դասեր պիտի քաղի իր համար քրիստոնյան այդ շաբաթվանից, որ լրումն է Մեծ պահքի և ավետիսը Հարության:



- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
Որն էր Լուսավորչի՝ որպես անձի, քահանայապետի, քրիստոնյայի ֆենոմենը: Ինչու նա որոշեց ծառայել Աստծուն հենց այնտեղ, որտեղ անխուսափելի էր նրա նահատակությունը: Ինչու 14 տարիների անարյուն նահատակությունից հետո նա այնքան խոնարհ գտնվեց, որ չօծեց ոչ մի եկեղեցի, քանի դեռ չէր ստացել օծության իրավունք: Ինչու մի ամբողջ ազգի դարձին ուղղված գործընթացում նա առաջնայնությունը տվեց հոգևոր և ոչ թե մարմնավոր բժշկությանը:



- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
Որն էր Լուսավորչի՝ որպես անձի, քահանայապետի, քրիստոնյայի ֆենոմենը: Ինչու նա որոշեց ծառայել Աստծուն հենց այնտեղ, որտեղ անխուսափելի էր նրա նահատակությունը: Ինչու 14 տարիների անարյուն նահատակությունից հետո նա այնքան խոնարհ գտնվեց, որ չօծեց ոչ մի եկեղեցի, քանի դեռ չէր ստացել օծության իրավունք: Ինչու մի ամբողջ ազգի դարձին ուղղված գործընթացում նա առաջնայնությունը տվեց հոգևոր և ոչ թե մարմնավոր բժշկությանը:



- Հյուր՝ Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան
Հիսուսն ի՞նչն է կոչում «նեղություն»: Ինչպե՞ս գնալ մեկի հետևից, ով չի խոստանում ապահովություն, հանգստավետություն, փառք ու պատիվ, այլ ասում է, որ նեղություններ ենք ունենալու և դուռը նեղ է:



- Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան
Ինչ է գոհությունը և ինչու է այն փառաբանությանը զուգահեռ գնում: Հացի բազմացման դրվագում մենք տեսնում ենք, որ Հիսուսն Ինքը գոհություն հայտնեց Հորը, և դրան հետևեց հացի բազմացումը: Ասել է, թե, երբ եղածով գոհանում ես, Տերը բազմապատկո՞ւմ է այն։ Ինչու ժամանակակից մարդը գոհացող չէ:



- Հյուր՝ Տ. Միքայել քհն. Նուրիջանյան
Ինչու մեզ ոչ մի բան տևապես չի ուրախացնում. այն, ինչ ցանկալի էր երեկ, այսօր այլևս մեզ հետաքրքիր չէ, ինչու մեր ուրախության առարկան մնայուն չէ: Աշխարհիկ և հոգևոր ուրախություններն ինչով են տարբերվում իրարից: Ինչպես հասնել հոգու կատարյալ կամ անտրտում ուրախության:



- Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Սուրբգրային տեքստում հանդիպում ենք Ահարոնյան քահանայությանը և Մելքիսեդեկի քահանայությանը: Ինչով էին դրանք իրարից տարբեր, և ինչու Հիսուս Քրիստոսի քահանայությունը Մելքիսեդեկի կարգի քահանայություն դիտվեց: Ինչ է քրիստոնեական քահանայությունը: Ինչու Քրիստոնեական Եկեղեցին կարիք զգաց քահանայության, և ինչու Եկեղեցու յոթ խորհուրդներից մեկը դիտվեց ձեռնադրությունը:



- Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Ինչու է Սուրբ Գիրքն ասում, որ Աստծո խորհուրդները մերինից չեն և ոչ էլ՝ ճանապարհները: Այդ դեպքում ինչպես հասկանալ Աստծո խորհուրդներն ու քայլել Նրա ճանապարհով: Արդյո՞ք սրբերի խորհուրդները և ճամփաները նույնացել են Աստծո ունեցած խորհուրդների և ճանապարհների հետ:



- Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Ինչու է Տերն Իր մասին ասում, որ գլուխը դնելու տեղ չունի: Իսկ այդ տեղը մեզանից՝ մարդկանցի՞ց է կախված; Ինչպես անել, որ Տերը հանգստանա մեր մեջ: Ինչպես մտնել Տիրոջ հանգստի մեջ, որպեսզի Ինքն էլ մեր մեջ հանգստանա:



- Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան
Ինչու է Տերն ասում, որ Ինքն ու Հայրը մեկ են: Ակնարկվում է նույն նպատակին ծառայե՞լը, թե անձերի նույնությունը։ Կամ ինչպես հասկանալ «Ով Ինձ տեսավ, տեսավ Հորը» միտքը: Ինչ է մեկությունը: Ինչով է տարբերվում Հոր հետ Հիսուսի մեկ լինելը Հիսուսի հետ մեր մեկ լինելուց: Ինչպես մեկանալ Տիրոջ հետ:

