Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
22:00 - դասական երաժշտություն, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն), 23:00 - Գրական ընտրանի (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն), 23:30 - դասական երաժշտություն, 23։00 - Նոր գրքեր, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:00 - Ակունք (կրկնություն), 23:00 - Ինչ են ասում նշանավոր մարդիկ Աստվածաշնչի մասին, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:00 - Արվեստի երանգներ, 23:00 - Բնանկարի հայ վարպետները, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:30 - դասական երաժշտություն, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Չորեքշաբթի - 12:02, 21:00
Հինգշաբթի - 04:00
Շաբաթ - 21:00
Հոգեվոր զրույցներ

Կյանքի կոչում և նպատակ: Ներանձնական փնտրումներ և հոգևոր ճանապարհի ընտրություն: Դավանական մաքրություն, ուղղափառ գիտակցություն, սեփական ավանդության ճանաչողություն: Ինչ պատասխաններ է տալիս Եկեղեցին մեզ հուզող խնդիրներին: Ինչպիսին է հոգևորի և նյութականի փոխհարաբերությունը մարդու կյանքում: Կարելի՞ է այս կյանքում հասնել կատարելության: Ինչպես իրագործել քրիստոնեական պատվիրանները: Ինչպես վերաբերվել աղանդավորական շարժումներին: Ինչպես զերծ պահենք մեզ և մեր երեխաներին հոգևոր շեղումներից: Այս և այլ կարևոր հարցերի պատասխանները` «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի քննարկումներում:

Բաժանորդագրվել
14 Դեկտեմբեր Երազատեսությունը Սուրբ Գրքում (մաս Ա)

Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:   

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

12 Դեկտեմբեր Ինչու էր Հիսուսն առակներով խոսում

Ինչու էր Տերը առակներով խոսում բազմության հետ, իսկ աշակերտների հետ՝ ավելի բաց տեքստով: Առակներով խոսելը հին աշխարհին բնորոշ, հին քաղաքակրթական մեթոդ էր: Ո՞րն էր այս մեթոդի արդյունավետությունը: Այսօ՞ր էլ, որպես մանկավարժական մեթոդ և քարոզչական հնար, առակով խոսելը կիրառելի է իր օգտակարությամբ:

  • Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան

 

07 Դեկտեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Զ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
30 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ե)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
23 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Դ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
16 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Գ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
09 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Բ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

02 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ա)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

26 Հոկտեմբեր Ինչու է Աստված կարևորում հավատը

Ինչ է հավատն ըստ Սուրբ Գրքի: Ինչու է և՛ Հին, և՛ Նոր Կտակարանում շարունակ շեշտվում առ Աստված հավատի անհրաժեշտությունը, և ինչու է Տերը մարդուց հենց հավատ պահանջում: Ինչու Տերը Ինքն Իրեն երևութապես, ակնառու չի հայտնում, այլ խորհուրդների միջոցով: Ինչպես հասնել հավատի: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
19 Հոկտեմբեր Ինչու և ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը

Այսօրվա բազմակարծության ֆոնին ի՞նչն է խանգարում ամեն լրատվամիջոցից, ստենդից, ցուցափեղկից, դպրոցական ու ուսանողական դասագրքերի էջերից  Գրքերի Գրքի խոսքի հանրայնացումը, հանրահռչակումը: Կրթական խիզախո՞ւմ կլիներ կրթական բոլոր աստիճաններում Սուրբ Գրքի ներառումը՝ աստվածաբանական, մշակութային և հոգևոր-կրոնական դիտանկյուններից: Ինչո՞ւ է  կրթությունից դուրս մնում Գրքերի Գիրքը: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

12 Հոկտեմբեր Ընտանիքի մոդելները 21-րդ դարում

Ընտանիքի ինչպիսի մոդելներ են գործում այսօր աշխարհում, և որն է դրանցից յուրաքանչյուրի քրիստոնեական գնահատականը: Ինչու է Եկեղեցին ճանաչում միայն կնոջ և տղամարդու միությունը որպես ամուսնություն, այսինքն՝ օրինական միություն, այն էլ՝ եկեղեցական պսակով: Իր այս արմատականությամբ ինչ է եկեղեցին ամրագրում ամուսնության խորհրդի և նպատակի մեջ: Ինչու սիրող զույգի կապը, եթե ամրագրված չէ փաստաթղթով, չի կարող աստվածահաճո լինել. չէ՞ որ  երկու անձ սիրում են իրար, իսկ Աստված Սեր է: 

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
05 Հոկտեմբեր Որն է եկեղեցով ամուսնության նպատակը

Հաճախ զույգը եկեղեցական պսակադրությանը ներկայանում է պսակի խորհրդին անտեղյակ և անհաղորդ: Դա ո՞ւմ մեղավորությունն է: Ո՞ր դեպքերում քահանան կարող է հրաժարվել կամ հետաձգել կատարել եկեղեցական պսակը: Ի՞նչ հետևանքներով են հղի ինչպես հապշտապ մկրտությունները, այնպես էլ հապշտապ եկեղեցական պսակները:

  • Հյուր՝ Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան
28 Սեպտեմբեր Պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելը

Քրիստոնեությունը և քրիստոնյաներն իրենց կենսունակությունը դրսևորել են պետական կառավարման բոլոր համակարգերում: Արդյո՞ք պետության ինչպիսին լինելը պիտի կարևոր լինի քրիստոնյայի համար, եթե նա երկնային քաղաքացիության նախանձավորն է: Որքանո՞վ է  հիմնավորված պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելն ունենալու և այն կյանքի կոչելու անհրաժեշտությունը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

21 Սեպտեմբեր Գնա՛ եվ այլեվս մի՛ մեղանչիր
  • Տ. Սեբեոս քհն. Ղալաչյան

Երբ մարմնավոր բժիշկը բուժում է հիվանդին, լավագույն դեպքում ասում է՝ գնա և մի՛ չարաշահիր այս կամ այն ուտելիքը կամ կենսակերպը: Իսկ Հիսուս բժիշկն ասում էր՝ քո մեղքերը քեզ ներված են, գնա էլ մեղք մի՛ գործիր: Ինչպե՞ս հասկանալ, եթե երկու դեպքում էլ մարմնավոր բժշկություն էր տեղի ունենում: Մարմնի բժշկությունը արդյո՞ք հոգին բժշկելուն չէր միտված Հիսուսի դեպքում , և մարմինը բժշկելով՝ Հիսուսն արդյո՞ք հոգու հիմնահարցը չէր լուծում:

 

14 Սեպտեմբեր Խաչի խորհուրդը

Ինչ խորհուրդներ են ընկած քառաթև խաչի հիմքում: Ինչու Խաչը նախկինում անվանվում էր դատապարտության գործիք, խայտառակության ու տանջանքի առարկա, իսկ այժմ դարձավ փառքի և պատվի առարկա։  Մեզ՝ քրիստոնյաներիս համար խաչը ինչպիսի խորհուրդների հանրագումար է: Ինչու ենք Խաչին տաղավար տոն նվիրում:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
07 Սեպտեմբեր Ինչպես ամեն ինչ սկսել նորից

Շատերն են երազում իրենց կյանքը մաքուր էջից սկսել, բայց ո՛չ բոլորն են գտնում անհրաժեշտ ուժ իրենցում դրա համար: Քրիստոնյան, ով գիտի Տիրոջ խոսքը՝ «Գնա և այլևս մի՛ մեղանչիր»,  ինչպե՞ս պիտի վերականգնվի, նորոգվի հերթական անկումից, մեղանչումից հետո: Նոր էջից սկսելը ի՞նչ կարող  է լինել քրիստոնյայի համար:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
27 Հուլիս Որն է քրիստոնյայի կռիվը, և ով է նրա թշնամին

Եթե, համաձայն մեր Տիրոջ, այս աշխարհի իշխանը սատանան է և քրիստոնյայի պատերազմը մարմնի և արյան հետ չէ, ապա որն է քրիստոնյայի կռիվը, ում դեմ է և հանուն ինչի: Արդյո՞ք քրիստոնյան բացառապես հոգևոր մարտ պիտի մղի և նրա կռիվն էլ սեփական մեղքերի դեմ պիտի լինի բացառապես: Հոգևոր պատերազմը բացառո՞ւմ է պատերազմի այլընտրանքները: Ո՞վ է քրիստոնյայի ներքին թշնամին:

  • Տ. Ասողիկ քհն. Կարապետյան
20 Հուլիս Ինչու է Աստված մեկը, կրոնները՝ մեկից ավելի

Հին աշխարհի մարդը առանց կրոնական հավատալիքների չէր կարող ապրել: Ավելին՝ նրա ամբողջ կենսակերպը կրոնական ծեսի բաղկացուցիչ էր: Դրանք, սակայն, տարբեր ժողովուրդների մոտ տարբեր դրսևորումներ էին ունենում՝ ստեղծելով սեփական աստծո կամ աստվածների պատկերը: Միաժամանակ բոլոր կրոններին պատկանողներն էլ համակարծիք են, որ Աստված մեկն է: Ինչո՞վ է պայմանավորված կրոնների՝ մեկից ավելի լինելը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
13 Հուլիս Մահվան խնդիրը

Ինչու մարդը չի հաշտվում ոչ իր, ոչ էլ մերձավորի մահվան հետ. արդյո՞ք դա չի նշանակում, որ մահը մարդուն խորթ, օտարամուտ մի բան է և ի բնե անհաշտություն կա մարդու և մահվան միջև: Եվ եթե օտարամուտ բան է մահը, արդյո՞ք այն հաղթահարելի չէ այդպիսով: Ինչպե՞ս հաղթահարել մահվան խնդիրը:

  • Վաչագան սարկավագ Դոխոլյան
Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49
ՄԵՐ ԸՆԿԵՐՆԵՐԸ