Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Չորեքշաբթի 16:00, 23:00
Հայոց մայրաքաղաքները
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
Հեղինակ` Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Հինգշաբթի - 12:00, 21:00
Ուրբաթ - 04:00
Կապ
araks@vem.am
Աշխարհայացք

Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ ունի: Այն քննարկում է աշխարհի քրիստոնեական ընկալման խնդիրներ, հոգևոր կյանքի օրենքները, արարման խորհուրդներն ու օրինաչափությունները, քրիստոնեական եկեղեցու ծիսակատարություններն ու ուղերձները, պատմական զարգացման ու մարդկային մտքի քրիստոնեական ըմբռնումը: Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնել այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները: Միաժամանակ փորձում են հասկանալ նրանց, ովքեր չեն տեսել քրիստոնեության լույսը կյանքի իմաստի իրենց որոնումներում:

Բաժանորդագրվել
1/1
22 Հունիս Դիմանկար. Ալմաստ Մուրադյան

Միշտ կարճ ոճավոր սանրվածքով, ոճավոր հագուստով ու արդուզարդով, խիստ ժամանակակից: Միաժամանակ խիստ, գործարար, գործունյա կնոջ կերպար: Երբ դրան հավելում ենք նրա աշխատանքային փորձը՝ «Արդշինինվեստբանկի» աշխատակազմի ղեկավարի օգնական, վարչության նիստերի պատասխանատու քարտուղար,  և ի հավելումն այդ ամենի՝ Աշտարակի Սուրբ Մարիանե եկեղեցու երիտասարդաց միության ատենապետ, բավական հետաքրքիր պատկեր է ստացվում: Ինչպես է նրան հաջողվում ներդաշնակ լինել այսպիսի՝ առաջին հայացքից ինչ-որ տեղ իրարամերժ ամպլուայով: Կրիշնայականությունից դեպի բուդդիզմ, բողոքականությունից դեպի Հայ Առաքելական Եկեղեցի: Նա այս ճանապարհն անցավ Աստծուն որոնելիս: Հետաքրքիր է, գտա՞վ Նրան վերջապես: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ «Դիալոգ» ՀԿ-ի ղեկավար Ալմաստ Մուրադյանի դիմանկարում:

 

1/1
1/1
15 Հունիս Դիմանկար. Գրիգոր Առաքելյան
  • Հյուր՝ Գրիգոր Առաքելյան

Լայֆ քոուչ և քոուչինգ: Սրանք անգլերեն բառեր են, որոնք չեն հայացվում: Նա շատերի համար այս անհասկանալի լայֆ քոուչն է, որ քոուչինգ է վարում: Ինչպես են սրանք հայացվում նրա կողմից: Ինչու է կարծում, որ իդեալական մարդն ամենակեղծ տեսակն է մարդու, և անձնային աճի ինչ համակարգ է առաջարկում: Նրա «Զարթուցիչը» ինչ կապ ունի զվարթունների հետ և ինչպես արթնանալ նրա՛ զարթուցիչից: Ինչպես է մաթեմատիկական ճշգրտությամբ նրան հաջողվում ապացուցել, որ մեկ մարդը կարող է ավելին ստեղծել, քան մի ամբողջ երկիր: Քրիստոսի գալստյամբ ինչպես է ամբողջ մարդկության բացասական իներցիան փոխվում դրականի՝ ըստ նրա: Եվ սիրելու ինչ մոդել է առաջարկում նա, երբ մեջբերում է Քրիստոսի «Նմանվեք մանուկներին» արտահայտությունը:

1/1
1/1
08 Հունիս Դիմանկար. Գագիկ Թադևոսյան
  • Հյուր՝ Գագիկ Թադևոսյան

Նա մասնագիտությամբ հոգեբույժ է, իսկ մարդիկ, որոնցով զբաղվում է, նման չեն մյուսներին: Ի՞նչ պատահեց, որ նրանք սկսեցին տարբերվել մյուսներից: Ո՞րն է հոգեպես առողջի և անառողջի սահմանագիծը: Չունի՞ վախ, որ մի օր ինքն էլ կհատի այդ սահմանագիծը՝ չափազանց երկար նրանց հետ լինելով: Ինչպե՞ս սիրել հոգեպես անառողջին որպես քո մերձավորի: Բացի սիրուց` կա՞ նրանց բուժելու այլ միջոց: Նա իրեն չի համարում է աթեիստ, այլ թեիստ: Դա ի՞նչ է փոխում նրա կյանքում մեծ հաշվով և մասնավորապես իր հիվանդների հետ նրա շփման մեջ: Հարցերի պատասխանները՝ հոգեբույժ Գագիկ Թադևոսյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
01 Հունիս Դիմանկար. Հայարփի Սահակյան
  • Հյուր՝ Հայարփի Սահակյան

Ինչու է նա միշտ հաղորդման գալիս ամենաանսպասելի ծաղիկներով, և, որպես փիլիսոփայի, ծաղիկները նրան ինչ հուշումներ են անում կյանքում: Նա իր մանկությունը երջանիկ է որակում: Ինչո՞ւ: Նրա ավարտած բաժինը սովորաբար համալրվում է ակամա այդտեղ հայտնված դիմորդներով: Արդյո՞ք դա չի ազդում կրթական որակի վրա: Նրա մասնագիտությունը վաղ թե ուշ նրան դնելու էր ընտրության առաջ՝ գոյաբանական հարցերին մոտենալ հավատի՞, թե՞ աթեիզմի  դիրքերից: Այս դիլեման ինչպիսի լուծում գտավ նրա մոտ:  Ինչու է Աստծո հանդեպ հավատի մասին խոսելը նա ինտիմ հարց համարում, և ինչու Պլատոնն ու Արիստոտելը և նրա մյուս մեծ նախորդները հրապարակայնորեն էին այդ հարցին մոտենում և հարցերի հարցը համարում: Հարցերի պատասխանները՝ փիլիսոփա Հայարփի Սահակյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
25 Մայիս Դիմանկար. Սեդրակ Հովհաննիսյան
  • Հյուր՝ Սեդրակ Հովհաննիսյան

Նա եկեղեցուց եկեղեցի է շրջում: Ինչն է նրա ոտք ու ձեռքը կապել, որ Աստծո տնից հեռանալ չի կարողանում: Ինչպես եղավ, որ, լինելով խոր աթեիստ, դարձավ քրիստոնյա: Այսօր, որպես հավատացյալ մեկը, տեսնո՞ւմ է տարբերություն իր և իր միջև: Ինչը նրան տարավ մանկատուն, այն էլ մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների մանկատուն, և ինչու այդ աշխատանքը ճակատագրական եղավ նրա կյանքում: Ինչպես է պատկերացնում հոգևոր Հայաստանը:  «Մարդը պիտի փոխվի»,-ասում է, իսկ գիտի՞ փոխվելու ձևերը: Ինչու է նա սկսել առավել լռել, քան խոսել: Հարցերի պատասխանները՝ ֆիզիկոս, «Գոյ» բարեգործական հիմնադրամի հիմնադիր-նախագահ Սեդրակ Հովհաննիսյանի դիմանկարում:

1/1
1/2
18 Մայիս Դիմանկար. Կարինե Ջանջուղազյան

Երբ փոքր էր, Աստծուց խնդրում էր, որ իրեն իսկական դարձնի: Դարձա՞վ, երբ մեծացավ: Երազում էր երգիչ դառնալ, հայտնվեց թատրոնում, երազում էր կինոյում լուրջ դերեր ունենալ, դրանք ունեցավ թատրոնում: Ինչու էր բեմի փայտե հատակն այդքան գայթակղիչ, և ինչ էր նրա համար խորհրդանշում բեմի բարձրությունը դահլիճից: Ով նրան հայտնվեց երազում՝ կավե ամանով մածունը ձեռքին, և ում «հող ու ջուրն» էր նա: Ինչ է նրա համար փորձարարությունն արվեստում: Ինչ էր պատահել նրան, որ նրա 7-ամյա աղջիկն էր նրան խնամում: Դժվար չէ՞ հավատացյալ մարդու համար թատրոնի աշխարհը՝  իր կուլիսային խարդավանքներով և բոհեմային կյանքով: Հարցերի պատասխանները՝ դերասանուհի Կարինե Ջանջուղազյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Կարինե Ջանջուղազյան
1/2
2/2
1/3
11 Մայիս Դիմանկար. Սեդրակ Մամուլյան

Ինչ ծագում ունեն կավեղեն սպասքի մեջ պատրաստվող բոլոր ուտեստները, իսկ բլղուրով պատրաստված ցանկացած ուտե՞ստ, իսկ օղի՞ն, իսկ ծեծած մի՞սը: Ինչպես փրկել դարավոր հայկական խոհանոցը մոռացումից: Ինչու մենք՝ հայերս, ամաչում ենք մեր ինքնությունից և մեր ունեցածն օտարին հանձնում հեշտորեն: Ինչու նա իր հորը երբեք չհակաճառեց, և ինչպես դա անդրադարձավ նրա կյանքի վրա: Ինչ են խորհրդանշում ծիսական կերակուրները, և որն է զատկական կերակուրների խորհուրդը: Հարցերի պատասխանները՝ խոհարարական արհեստի գիտակ Սեդրակ Մամուլյանի դիմանկարում:

 

  • Հյուր՝ Սեդրակ Մամուլյան
1/3
2/3
3/3
1/1
04 Մայիս Դիմանկար. Աշոտ Ոսկանյան

Ինչու է համակարգիչը փչանում, երբ նրան տալիս են «Ի՞նչ կա-չկա» հարցը, և որն է դրա փիլիսոփայական հիմնավորումը:  Երբ տարելիցն ու տարեդարձը համընկնում են, արդյունքում մի՞շտ է ծնվում փիլիսոփա, ինչպես դա պատահեց իր հետ: Ինչու է ցավով նկատում, որ այն ճանապարհը, որով ընթանում է Հայաստանն այսօր, ամենևին էլ եվրոպականը չէ, և ինչու չի կիսում պատմաբան Շպենգլերի՝ դեռևս անցած դարասկզբին արած կանխատեսումը Եվրոպայի մայրամուտի մասին: Ինչու, փիլիսոփա լինելով հանդերձ, շատ համեստ տեղ է հատկացնում  փիլիսոփայությանը:  Իսկապե՞ս Աստծո գոյությունը հնարավոր չէ ապացուցել, և բոլոր այն գիտնականները, ովքեր փորձում են դա անել գիտական հիմնավորումներով, հանդես են գալիս ոչ թե որպես գիտնական, այլ որպես հավատացյալ: Գիտելիքի մասին սուրբգրային  սահմանումն ինչու է,  ըստ նրա, ոչ գիտական: Եվ, վերջապես, դժվար չէ՞ ապրել առանց Աստծուն հավատալու: Հարցերի պատասխանները՝ փիլիսոփա Աշոտ Ոսկանյանի դիմանկարում:

 

  • Հյուր՝ Աշոտ Ոսկանյան
1/1
1/1
27 Ապրիլ Դիմանկար. Էդվարդ Միլիտոնյան
  • Հյուր՝ Էդվարդ Միլիտոնյան

Այս երևանաբնակը ծնունդով Սարի թաղից է:  Ինչպե՞ս արհեստավորների այդ թաղից նա դուրս եկավ որպես արվեստավոր: «Պետք է աշխատել, պետք է հետ չընկնել հարևաններից» կարգախոսը, որ նրա մոր հավատո հանգանակն էր, նրա համար և՞ս դարձավ կյանքում հավատո հանգանակ: Ինչու են միշտ գրողները դժգոհ Գրողների միության նախագահից՝ անկախ նրա ով լինելուց: Ինչու գրաքննադատներին այսօր քիչ է հուզում գրականությունը: Կստանա՞ արդյոք նա 2018-ին աշխարհի լավագույն պատանեկագրի մրցանակը՝ կորոշի ժյուրին:  Աստվածաշնչյան թեմաները նրա ստեղծագործություններում զուտ էսթետիկա՞ են, գեղարվեստական հնա՞րք, թե՞ ներաշխարհ: Աստծուն տեսնելիս ինչո՞ւ ոչ մի բառ չի ասի Նրան: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, Հայաստանի գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
20 Ապրիլ Դիմանկար. Սերգեյ Թովմասյան

Ինչ տվեց նրան շփումը մշակութային երկու կաղնիների հետ: Բեմի բանվորից մինչև ռեժիսորի ասիստենտ, դերասան և փայտագործ. սա նրա կյանքի անցած ճանապարհն է: Ինչպես է կոփվում պողպատը այսպիսի ճանապարհ անցնելով: Ըստ ասացվածքի՝ ամեն կայացած տղամարդու հետևում կա մեծ կին: Նրան նայելիս կարելի՞ է թիկունքում տեսնել այդ կնոջը: Ինչու  նա ավելի շատ լսող ականջ է, քան խոսող բերան, և ինչու է նրա փայտից աշխատանքում բերանին կողպեք դրված, իսկ բանալին՝ կախված ուղեղից: Կա՞ նվիրական անկյուն նրա սրտում, որը միայն Աստծուն է պատկանում: Հարցերի պատասխանները՝ Սերգեյ Թովմասյանի դիմանկարում:

 

1/1
1/1
13 Ապրիլ Դիմանկար. Ռուդիկ Սարիբեկյան

Ինչու նա որոշեց ինքնառաջադրվել որպես հյուր մեր եթերում: Գիտությամբ էր զբաղվում, երբ փլուզվեց աստվածամերժ մի կայսրություն:Ինչ զգաց կյանքի վերաիմաստավորման առումով:  Կյանքի և մահվան արանքում ինչու նրա շուրթերից ռուսերեն հնչեց աղերսն առ Աստված: Ինչպես եղավ, որ ֆոտոսեսիայի՝ անծանոթ աղջկան այդպես էլ չարված առաջարկը նրան բերեց և հաստատեց Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում: Ինչու այդպես էլ իրեն արժանի չհամարեց Սուրբ Հաղորդություն ստանալուն և բավարարվում  է միայն սուրբ մասունքը վերցնելով: Ինչպես է ի մի բերում իր ներսում  Մեծ պահքը: Հարցերի պատասխանները՝ մեր մշտական ունկնդիր Ռուդիկ Սարիբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռուդիկ Սարիբեկյան
1/1
1/1
06 Ապրիլ Դիմանկար. Դիանա Համբարձումյան

Գրականությունը կարիք ունի՞ գովազդի, և ինչո՞վ այն պիտի տարբերվի, ասենք, փամպերսի գովազդից: Ինչպե՞ս է հեղինակի «մահը» ծնում ընթերցող-հեղինակների: Ինչո՞վ են իրար նման գրելու և յուղ հալելու ծեսերը: Եթե նա համաձայն է  Ֆիլիփ Ռոթի «Գրելը դժոխք է» մտքին, այդ դեպքում ինչո՞ւ է  գրում և կամավորաբար մտնում այդ դժոխքը: Ինչպե՞ս է նա իր գրականությամբ փորձում թեթևացնել այն հոգսը, որ բաժին է ընկել դրախտից արտաքսվածներիս: Ո՞րը կլինի այն մեն ու միակ հարցը, որ նա կտա Աստծուն, երբ տեսնի նրան: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր, թարգմանիչ Դիանա Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Դիանա Համբարձումյան
1/1
1/1
30 Մարտ Դիմանկար. Վանուշ Շերմազանյան

Ո՞վ է նա՝ կորուսյալ սերնդի ներկայացուցի՞չ, առավել գրչի մա՞րդ, թե՞ մեծ գրչակից-ընկերներ և լայն շփումներ ունեցած մեկը, ով այսօր կարոտում և ձայն է տալիս նրանց, ովքեր հեռացան և մտավոր-մշակութային դաշտը դատարկ թողեցին իրենցից հետո: Ինչու Հրանտ Մաթևոսյանին կարևոր մի քվեարկության ժամանակ ոչ մի հայ գրչակից ձայն չտվեց: Ինչպես պատահեց, որ հեռավոր Ֆիլիպիններում վրացի գրողը հանդգնեց Վիլյամ Սարոյանի հետևից կանչել վրացահայի բարբառով՝ «Ո՞ւր ես գնում, տո՛»: Ինչպես Օձուն գյուղը վերստացավ իր անունը: Ինչպիսի առիթներ խորհրդային շրջանից նրան բերեցին Աստծուն: Վերջապես ինչն է այդքան դառնացրել ու մտահոգել այդ պարզապես լավ հային և քրիստոնյային: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Վանուշ Շերմազանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վանուշ Շերմազանյան
1/1
1/1
23 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Գրիգորյան

Ինչպես է նրան հաջողվում մի կողմից լինել հասուն կին՝ կնոջ հմայքի հրետանուն տիրապետող, մյուս կողմից չմեծացող երեխա, ով մինչև իսկ հարցազրույցների ժամանակ ձեռքերը թիկունք է տանում՝ հագցնելով իրար՝ ասես մանկապարտեզի աթոռին նստած փոքրիկ: Ինչու մանկությանը բաց չի թողնում իր միջից: Իր ամենատարբեր դերերը՝ փողոցային անառակ կին, ազնվականուհի, պչրուհի, թագուհի՝ հեքիաթում, թե պատմական որևէ դարաշրջանում, նա  հավաքում է դրսի՞ց, թե՞ իր միջից : Ինչից էլ որ խոսելիս լինի, սիրո մասին է: Ինչի՞ց է: Իսկ ի՞նչ է մտածում պատմության մեջ Սիրո ամենամեծ գործողությունը կատարածի մասին: Հարցերի պատասխանները՝ դերասան, ռեժիսոր Նարինե Գրիգորյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Գրիգորյան
1/1
1/1
16 Մարտ Դիմանկար. Լյուդվիգ Միքայելյան

Նրան հրավիրեցին Միացյալ Նահանգներ ամսական 10 հազար դոլար աշխատավարձով, ընտանյոք հանդերձ, բայց նա չգնաց: Ինչո՞ւ: Ինչպես նրան հաջողվեց ամբողջովին թալանված, երկու սյուները միայն պահպանած հետխորհրդային գործարանից տարիներ անց ստանալ կայուն եկամուտ ապահովող գործարան: Ինչպես է նրան հաջողվում տարիներ շարունակ ամսվա նույն օրը և նույն ժամին աշխատավարձ վճարել իր աշխատողներին: Ինչու է դադարեցնում ցանկացած հարցազրույց կամ կարևոր պաշտոնյայի հետ զրույց, երբ իր աշխատասենյակ է մտնում բանվորը: Ինչպես է նրան հաջողվել իր աշխատանքային կոլեկտիվից համայնք ստանալ՝ իր կարգ ու կանոնով և վարք ու բարքով: Նախկին կոմունիստն այսօր ինչ է մտածում Աստծո մասին, և որն է նրա հորդորը այսօրվա սերնդին: Հարցերի պատասխանները՝ «Շաբեր» գործիքաշինական գործարանի հիմնադիր տնօրեն Լյուդվիգ Միքայելյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Լյուդվիգ Միքայելյան
1/1
1/1
09 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Թուխիկյան

Ինչու երկու արվեստագետ շատ են մի տանիքի տակ, և ինչպես տարավ նա իրեն ամենամոտը կանգնած այդ երկուսի բաժանումը: Ինչու շատ տղաների երազած «Ջուլիետը» չընտրեց նրանցից և ոչ մեկին և ընտրեց իրենից ավելի քան 3 տասնամյակով մեծ տղամարդու: Ինչ պատահեց, որ նա մեկ էլ սկսեց պատարագների մասնակցել: Քրիստոնյան ինքն իրեն ինչպե՞ս պիտի հայտնի: Թումանյանն ինչու քահանա չդարձավ՝ նրա կարծիքով: Որը կլիներ նրա՛ «Խոստովանությունը» հանրությանը: Հարցերի պատասխանները՝ Թումանյանի տուն-թանգարանի տնօրեն Նարինե Թուխիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Թուխիկյան
1/1
1/1
02 Մարտ Դիմանկար. Արթուր Բախտամյան

Ավելի քան 20 տարի եթերում աշխատած վաստակավոր լրագրողին ինչն է ստիպում իր ներկայիս հաղորդաշարում նույն ստանդարտ հարցերը տալ բոլոր հյուրերին: Այդ կերպ նա որոշել է եթերում ակտիվ հանգստի՞ անցել, թե՞ սա լրագրողական նոր հնարանք է: Ինչու է նա մարդկությունը բաժանում 2 մասի՝ դրախտից արտաքսմանը չհամակերպվողների և արտաքսումից իրենց լավ զգացողների: Ինչու են Հյուսիսային պողոտայի բնակելի շենքերն այդպես էլ անմարդաբնակ մնում: Ինչ պատահեց նրա հետ, երբ կարդաց Մարկ Տվենի «Ադամի օրագիրը»: Եվ վերջապես ինչպիսին կլիներ նրա՛ չարտասանված Նոբելյան ճառը: Հարցերի պատասխանները՝ լրագրող, հաղորդավար Արթուր Բախտամյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արթուր Բախտամյան
1/1
1/1
23 Փետրվար Դիմանկար. Արմեն Գասպարյան

Ազատ գեղագետից և ընթերցողից ինչպես դարձավ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն: Որպես ընթերցո՞ղ է մոտենում գրահրատարակչության գործին, թե՞ ունի այլ մոտեցում: Գիրք-ընթերցող կապի նորօրյա ինչ մոդելներ է նա առաջարկում: Ինչպես է ճանաչում բարձր գրականությունը, ինչ նշաններով: Ընթերցողն ինչպես է դառնում գրական գործի համահեղինակ: Ինչու մեզանից դարեր առաջ ապրած գրողի կյանքը գիտենք ամենայն մանրամասնությամբ, իսկ մեր կողքին ապրող գրողներինը՝ ոչ: Ինչպիսի վերափոխման է ենթարկվում գրողի կյանքը գրականություն դառնալիս: Հարցերի պատասխանները՝ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն Արմեն Գասպարյանի դիմանկարում:      

1/1
1/1
16 Փետրվար Դիմանկար. Սամվել Կարաբեկյան

Ինչպես է նրա չափազանց բարեկիրթ և զուսպ կերպարը, որ եվրոպական միջավայրի ծնունդ լինի ասես, դիմանում տեղական կոպիտ հարաբերություններին ու բարքերին: Որն էր նրա առաջին կրթական միջավայրը, և ինչ բացեր նա տեսավ այնտեղ, որ բարեփոխման կարիք ունեին: Ինչ տվեց նրան 2008-ին քաղաքական ընդդիմությանը հարելը, և ինչպես այն անդրադարձավ նրա կարիերայի վրա: Քննադատակա՞ն, թե քննական մտածողությունն է պետք անհատի մեջ զարգացնել, և ինչու է նա այդքան կարևորում կասկածի գործոնը որպես նախապայման: Ունենալով հավատ՝ ինչու, այնուամենայնիվ, նա իրեն դասական առումով հավատացյալ մարդ չի համարում: Հարցերի պատասխանները՝ բարձրագույն կրթության փորձագետ Սամվել Կարաբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սամվել Կարաբեկյան
1/1
1/1
09 Փետրվար Դիմանկար. Սարգիս Նաջարյան

Ինչու նրա ինքնանկարում պատկերվածը ոչ այն է ձի է, ոչ այն է ջորի և ոչ այն է գոմեշ, այլ այդ բոլորի համաձուլվածքը: Ինչպես եղավ, որ 6-րդ դասարանում պահանջեց ծնողներին իրեն հաձնել եկեղեցուն, և ինչու անիրական մնաց նրա մանկության բյուրեղյա երազանքը: Նա՞ կորցրեց իր կանանց, թե՞ նրանք՝ իրեն: Ինչու «Գիշերն անույշ է» ծրագրի վարողի գիշերը այդքան մռայլ և ծանր է նրա «Գիշերային ծղրիդներում»: «Եւ ասէ Աստուած» հաղորդման հեղինակին ի՞նչ է հատկապես ասում Աստված, և սուրբգրային ո՞ր տողն է հատկապես նրան ուղղված: Հարցերի պատասխանները՝ խոսքարվեստի վարպետ Սարգիս Նաջարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սարգիս Նաջարյան
1/1
1/1
02 Փետրվար Դիմանկար. Հովհաննես Երանյան

Ինչու նրան ճանաչելու ամենակարճ ճանապարհը նրա ստեղծած գրականությունն է, և ինչպես է նրա պատմվածքներից հավաքվում նրա կենսագրությունը: Ամիսներ շարունակ անկողնում անշարժ գամված՝ նա ինչպես տեսավ աշխարհը: Ինչու հայրական տանը մանկությունից նրան ուղեկցած Աստվածաշունչը նրան հետ չպահեց ուսանողական տարիներին Լեո Տաքսիլի «Զվարճալի Աստվածաշնչից»: Կարո՞ղ է արվեստն աստվածաբանության մաս լինել. եթե՝ այո, ապա ինչպե՞ս: Երեք քայլ էր մնում նրա պատմվածքի հերոսուհուն անել՝ հասկանալու համար, որ կա Աստված: Իսկ ընդհանրապես մարդը քանի՞ քայլից է սովորաբար դա հասկանում: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Հովհաննես Երանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հովհաննես Երանյան
1/1
1/1
26 Հունվար Դիմանկար. Արեգ Թադևոսյան

Նրա ամենակարճ չոր կենսագրականը 19 էջից պակաս չէ, ինչպե՞ս հասկանալ: Ինչու նրա մեջ մեռավ ֆիզիկոսը, և արդյունքում ծնվեց հասարակական գործիչը: Ինչու է կարծում, որ մարդկությունն իր բոլոր խնդիրները ձևակերպում է կրթության խնդրի մեջ, և ինչու է համոզված, որ բոլոր խնդիրների լուծումը կրթական դաշտում է բացառապես: Հատելով մայրցամաքներ և աշխարհամասեր՝ ինչու է միշտ վերադառնում: Ինչպես եղավ, որ Հայաստանը նրա համար դարձավ ամենաապահով վայրն աշխարհում:  Եվ վերջապես ինչու է համոզված, որ առանց Աստծո մարդը հեռու չի գնա: Հարցերի պատասխանները՝ կրթության փորձագետ Արեգ Թադևոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արեգ Թադևոսյան
1/1
1/1
19 Հունվար Դիմանկար. Թադևոս Տոնոյան

Պե՞տք է միստիկա տեսնել այն փաստի մեջ, որ ոչ միայն նա, այլև նրա հայրը և պապը ծնվել են մայիսի 1-ին: Ինչու 13 տարեկանում մորը կորցրած տղային տարիներ անց էլ պիտի ասեին «Մանիկի տղա», իսկ նրա որդուն՝ «Մանիկի թոռ»: Ինչու է կարծում, որ բանաստեղծության համար լավ ժամանակներ են այսօր: Ինչպես կարող է իմաստակիր ձայնի վրա քաղաքակրթություն ստեղծվել: Ինչու է համոզված, որ հայերը քրիստոնեություն ընդունեցին, որովհետև այն հարազատ էր հայի հոգեկերտվածքին և աշխարհայացքին: Հարցերի պատասխանները՝ Թադևոս Տոնոյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
12 Հունվար Դիմանկար. Մայիս Նիկողոսյան

Նա արական սեռի այն քիչ ներկայացուցիչներից էր, ով երկրի համար բավական խառը ժամանակներում դպրոց մտնելու քայլ արեց՝ կրթության ոլորտում երևի թե սարեր շուռ տալու լուրջ մտադրությամբ, հաստատվեց ու մնաց դպրոցում: Եվ արդեն մի ամբողջ կյանք այդպես: Արդյո՞ք նրան հաջողվեց սարեր շուռ տալ: Ինչո՞ւ է համոզված, որ ուսուցիչ ծնվում են, ոչ թե դառնում: Որքանո՞վ է անկեղծ, երբ ասում է, որ մանկավարժական պարտություններ չի ունեցել, և եթե դա ճիշտ է, ինչպե՞ս է այդ նրան հաջողվել: Որքանով է քրիստոնեական այսօրվա մեր կրթությունը: Ինչ հեքիաթ է մինչև այսօր նրան դպրոց  բերում, և ինչու բոլորը ավարտում ու գնում են դպրոցը՝ բացի իրենից: Հարցերի պատասխանները՝ մանկավարժ Մայիս Նիկողոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Մայիս Նիկողոսյան
1/1
Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49