Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
01:00 - դասական երաժշտություն, 02:00 - Ակունք (կրկնություն), 03:00 - դասական երաժշտություն, 04:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 05:00 - դասական երաժշտություն, 08:00 - Աղոթքներ, 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Գոհար Կարապետյանի հետ, 10:00 - Արվեստի երանգներ, 10:30 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Գոհար Կարապետյանի հետ, 12:00 - Աշխարհայացք, 13:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Գոհար Կարապետյանի հետ, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Բնանկարի հայ վարպետները, 17:00 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Աշխարհայացք (կրկնություն), 22:00 - Արվեստի երանգներ, 23:00 - Բնանկարի հայ վարպետները, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 01:00 - դասական երաժշտություն, 02:00 - Արվեստի երանգներ, 02:40 - դասական երաժշտություն, 04:00 - Աշխարհայացք (կրկնություն), 05:00 - դասական երաժշտություն, 08:00 - Աղոթքներ, 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ, 10:00 - Հայելի, 11:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ, 12:00 - Ծնողական ժողով (ուղիղ եթեր), 13:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Երաժշտական թատրոնի գոհարներ, 19:30 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Ծնողական ժողով (կրկնություն), 22:00 - Հայելի (կրկնություն), 22:30 - դասական երաժշտություն, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 01:00 - դասական երաժշտություն, 02:00 - Հայելի (կրկնություն), 02:30 - դասական երաժշտություն, 04:00 - Ծնողական ժողով (կրկնություն), 05:00 - դասական երաժշտություն, 08:00 - Աղոթքներ, 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - դասական երաժշտություն, 10:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 11:00 - դասական երաժշտություն, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 12:15 - դասական երաժշտություն, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ, 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
Հեղինակ` Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Հինգշաբթի - 12:00, 21:00
Ուրբաթ - 04:00
Կապ
araks@vem.am
Աշխարհայացք

Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ ունի: Այն քննարկում է աշխարհի քրիստոնեական ընկալման խնդիրներ, հոգևոր կյանքի օրենքները, արարման խորհուրդներն ու օրինաչափությունները, քրիստոնեական եկեղեցու ծիսակատարություններն ու ուղերձները, պատմական զարգացման ու մարդկային մտքի քրիստոնեական ըմբռնումը: Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնել այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները: Միաժամանակ փորձում են հասկանալ նրանց, ովքեր չեն տեսել քրիստոնեության լույսը կյանքի իմաստի իրենց որոնումներում:

Բաժանորդագրվել
23 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Գրիգորյան

Ինչպես է նրան հաջողվում մի կողմից լինել հասուն կին՝ կնոջ հմայքի հրետանուն տիրապետող, մյուս կողմից չմեծացող երեխա, ով մինչև իսկ հարցազրույցների ժամանակ ձեռքերը թիկունք է տանում՝ հագցնելով իրար՝ ասես մանկապարտեզի աթոռին նստած փոքրիկ: Ինչու մանկությանը բաց չի թողնում իր միջից: Իր ամենատարբեր դերերը՝ փողոցային անառակ կին, ազնվականուհի, պչրուհի, թագուհի՝ հեքիաթում, թե պատմական որևէ դարաշրջանում, նա  հավաքում է դրսի՞ց, թե՞ իր միջից : Ինչից էլ որ խոսելիս լինի, սիրո մասին է: Ինչի՞ց է: Իսկ ի՞նչ է մտածում պատմության մեջ Սիրո ամենամեծ գործողությունը կատարածի մասին: Հարցերի պատասխանները՝ դերասան, ռեժիսոր Նարինե Գրիգորյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Գրիգորյան
16 Մարտ Դիմանկար. Լյուդվիգ Միքայելյան

Նրան հրավիրեցին Միացյալ Նահանգներ ամսական 10 հազար դոլար աշխատավարձով, ընտանյոք հանդերձ, բայց նա չգնաց: Ինչո՞ւ: Ինչպես նրան հաջողվեց ամբողջովին թալանված, երկու սյուները միայն պահպանած հետխորհրդային գործարանից տարիներ անց ստանալ կայուն եկամուտ ապահովող գործարան: Ինչպես է նրան հաջողվում տարիներ շարունակ ամսվա նույն օրը և նույն ժամին աշխատավարձ վճարել իր աշխատողներին: Ինչու է դադարեցնում ցանկացած հարցազրույց կամ կարևոր պաշտոնյայի հետ զրույց, երբ իր աշխատասենյակ է մտնում բանվորը: Ինչպես է նրան հաջողվել իր աշխատանքային կոլեկտիվից համայնք ստանալ՝ իր կարգ ու կանոնով և վարք ու բարքով: Նախկին կոմունիստն այսօր ինչ է մտածում Աստծո մասին, և որն է նրա հորդորը այսօրվա սերնդին: Հարցերի պատասխանները՝ «Շաբեր» գործիքաշինական գործարանի հիմնադիր տնօրեն Լյուդվիգ Միքայելյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Լյուդվիգ Միքայելյան
09 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Թուխիկյան

Ինչու երկու արվեստագետ շատ են մի տանիքի տակ, և ինչպես տարավ նա իրեն ամենամոտը կանգնած այդ երկուսի բաժանումը: Ինչու շատ տղաների երազած «Ջուլիետը» չընտրեց նրանցից և ոչ մեկին և ընտրեց իրենից ավելի քան 3 տասնամյակով մեծ տղամարդու: Ինչ պատահեց, որ նա մեկ էլ սկսեց պատարագների մասնակցել: Քրիստոնյան ինքն իրեն ինչպե՞ս պիտի հայտնի: Թումանյանն ինչու քահանա չդարձավ՝ նրա կարծիքով: Որը կլիներ նրա՛ «Խոստովանությունը» հանրությանը: Հարցերի պատասխանները՝ Թումանյանի տուն-թանգարանի տնօրեն Նարինե Թուխիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Թուխիկյան
02 Մարտ Դիմանկար. Արթուր Բախտամյան

Ավելի քան 20 տարի եթերում աշխատած վաստակավոր լրագրողին ինչն է ստիպում իր ներկայիս հաղորդաշարում նույն ստանդարտ հարցերը տալ բոլոր հյուրերին: Այդ կերպ նա որոշել է եթերում ակտիվ հանգստի՞ անցել, թե՞ սա լրագրողական նոր հնարանք է: Ինչու է նա մարդկությունը բաժանում 2 մասի՝ դրախտից արտաքսմանը չհամակերպվողների և արտաքսումից իրենց լավ զգացողների: Ինչու են Հյուսիսային պողոտայի բնակելի շենքերն այդպես էլ անմարդաբնակ մնում: Ինչ պատահեց նրա հետ, երբ կարդաց Մարկ Տվենի «Ադամի օրագիրը»: Եվ վերջապես ինչպիսին կլիներ նրա՛ չարտասանված Նոբելյան ճառը: Հարցերի պատասխանները՝ լրագրող, հաղորդավար Արթուր Բախտամյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արթուր Բախտամյան
23 Փետրվար Դիմանկար. Արմեն Գասպարյան

Ազատ գեղագետից և ընթերցողից ինչպես դարձավ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն: Որպես ընթերցո՞ղ է մոտենում գրահրատարակչության գործին, թե՞ ունի այլ մոտեցում: Գիրք-ընթերցող կապի նորօրյա ինչ մոդելներ է նա առաջարկում: Ինչպես է ճանաչում բարձր գրականությունը, ինչ նշաններով: Ընթերցողն ինչպես է դառնում գրական գործի համահեղինակ: Ինչու մեզանից դարեր առաջ ապրած գրողի կյանքը գիտենք ամենայն մանրամասնությամբ, իսկ մեր կողքին ապրող գրողներինը՝ ոչ: Ինչպիսի վերափոխման է ենթարկվում գրողի կյանքը գրականություն դառնալիս: Հարցերի պատասխանները՝ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն Արմեն Գասպարյանի դիմանկարում:      

16 Փետրվար Դիմանկար. Սամվել Կարաբեկյան

Ինչպես է նրա չափազանց բարեկիրթ և զուսպ կերպարը, որ եվրոպական միջավայրի ծնունդ լինի ասես, դիմանում տեղական կոպիտ հարաբերություններին ու բարքերին: Որն էր նրա առաջին կրթական միջավայրը, և ինչ բացեր նա տեսավ այնտեղ, որ բարեփոխման կարիք ունեին: Ինչ տվեց նրան 2008-ին քաղաքական ընդդիմությանը հարելը, և ինչպես այն անդրադարձավ նրա կարիերայի վրա: Քննադատակա՞ն, թե քննական մտածողությունն է պետք անհատի մեջ զարգացնել, և ինչու է նա այդքան կարևորում կասկածի գործոնը որպես նախապայման: Ունենալով հավատ՝ ինչու, այնուամենայնիվ, նա իրեն դասական առումով հավատացյալ մարդ չի համարում: Հարցերի պատասխանները՝ բարձրագույն կրթության փորձագետ Սամվել Կարաբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սամվել Կարաբեկյան
09 Փետրվար Դիմանկար. Սարգիս Նաջարյան

Ինչու նրա ինքնանկարում պատկերվածը ոչ այն է ձի է, ոչ այն է ջորի և ոչ այն է գոմեշ, այլ այդ բոլորի համաձուլվածքը: Ինչպես եղավ, որ 6-րդ դասարանում պահանջեց ծնողներին իրեն հաձնել եկեղեցուն, և ինչու անիրական մնաց նրա մանկության բյուրեղյա երազանքը: Նա՞ կորցրեց իր կանանց, թե՞ նրանք՝ իրեն: Ինչու «Գիշերն անույշ է» ծրագրի վարողի գիշերը այդքան մռայլ և ծանր է նրա «Գիշերային ծղրիդներում»: «Եւ ասէ Աստուած» հաղորդման հեղինակին ի՞նչ է հատկապես ասում Աստված, և սուրբգրային ո՞ր տողն է հատկապես նրան ուղղված: Հարցերի պատասխանները՝ խոսքարվեստի վարպետ Սարգիս Նաջարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սարգիս Նաջարյան
02 Փետրվար Դիմանկար. Հովհաննես Երանյան

Ինչու նրան ճանաչելու ամենակարճ ճանապարհը նրա ստեղծած գրականությունն է, և ինչպես է նրա պատմվածքներից հավաքվում նրա կենսագրությունը: Ամիսներ շարունակ անկողնում անշարժ գամված՝ նա ինչպես տեսավ աշխարհը: Ինչու հայրական տանը մանկությունից նրան ուղեկցած Աստվածաշունչը նրան հետ չպահեց ուսանողական տարիներին Լեո Տաքսիլի «Զվարճալի Աստվածաշնչից»: Կարո՞ղ է արվեստն աստվածաբանության մաս լինել. եթե՝ այո, ապա ինչպե՞ս: Երեք քայլ էր մնում նրա պատմվածքի հերոսուհուն անել՝ հասկանալու համար, որ կա Աստված: Իսկ ընդհանրապես մարդը քանի՞ քայլից է սովորաբար դա հասկանում: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Հովհաննես Երանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հովհաննես Երանյան
26 Հունվար Դիմանկար. Արեգ Թադևոսյան

Նրա ամենակարճ չոր կենսագրականը 19 էջից պակաս չէ, ինչպե՞ս հասկանալ: Ինչու նրա մեջ մեռավ ֆիզիկոսը, և արդյունքում ծնվեց հասարակական գործիչը: Ինչու է կարծում, որ մարդկությունն իր բոլոր խնդիրները ձևակերպում է կրթության խնդրի մեջ, և ինչու է համոզված, որ բոլոր խնդիրների լուծումը կրթական դաշտում է բացառապես: Հատելով մայրցամաքներ և աշխարհամասեր՝ ինչու է միշտ վերադառնում: Ինչպես եղավ, որ Հայաստանը նրա համար դարձավ ամենաապահով վայրն աշխարհում:  Եվ վերջապես ինչու է համոզված, որ առանց Աստծո մարդը հեռու չի գնա: Հարցերի պատասխանները՝ կրթության փորձագետ Արեգ Թադևոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արեգ Թադևոսյան
19 Հունվար Դիմանկար. Թադևոս Տոնոյան

Պե՞տք է միստիկա տեսնել այն փաստի մեջ, որ ոչ միայն նա, այլև նրա հայրը և պապը ծնվել են մայիսի 1-ին: Ինչու 13 տարեկանում մորը կորցրած տղային տարիներ անց էլ պիտի ասեին «Մանիկի տղա», իսկ նրա որդուն՝ «Մանիկի թոռ»: Ինչու է կարծում, որ բանաստեղծության համար լավ ժամանակներ են այսօր: Ինչպես կարող է իմաստակիր ձայնի վրա քաղաքակրթություն ստեղծվել: Ինչու է համոզված, որ հայերը քրիստոնեություն ընդունեցին, որովհետև այն հարազատ էր հայի հոգեկերտվածքին և աշխարհայացքին: Հարցերի պատասխանները՝ Թադևոս Տոնոյանի դիմանկարում:

12 Հունվար Դիմանկար. Մայիս Նիկողոսյան

Նա արական սեռի այն քիչ ներկայացուցիչներից էր, ով երկրի համար բավական խառը ժամանակներում դպրոց մտնելու քայլ արեց՝ կրթության ոլորտում երևի թե սարեր շուռ տալու լուրջ մտադրությամբ, հաստատվեց ու մնաց դպրոցում: Եվ արդեն մի ամբողջ կյանք այդպես: Արդյո՞ք նրան հաջողվեց սարեր շուռ տալ: Ինչո՞ւ է համոզված, որ ուսուցիչ ծնվում են, ոչ թե դառնում: Որքանո՞վ է անկեղծ, երբ ասում է, որ մանկավարժական պարտություններ չի ունեցել, և եթե դա ճիշտ է, ինչպե՞ս է այդ նրան հաջողվել: Որքանով է քրիստոնեական այսօրվա մեր կրթությունը: Ինչ հեքիաթ է մինչև այսօր նրան դպրոց  բերում, և ինչու բոլորը ավարտում ու գնում են դպրոցը՝ բացի իրենից: Հարցերի պատասխանները՝ մանկավարժ Մայիս Նիկողոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Մայիս Նիկողոսյան
05 Հունվար Դիմանկար. Տեր Տաճատ
  • Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան

Ինչպես էր նա մանկուց հոր հետ գնում եկեղեցի: Հեռավոր Ամերիկայում հանգրվանած նրանց ընտանիքի հայրը ինչու այդպես էլ խռով մնաց Աստծուց: Երբ դեռ մանուկ էր և իմացավ, որ մահ կա, ինչպես արձագանքեց դրան: Ինչպես որոշեց քահանա դառնալ: Ինչու է Հիսուս Քրիստոսին համարում ամենադեմոկրատը երկրի վրա երբևէ ծնվածներից: Այդքան  խոստովանություններ ընդունած լինելով՝ ինքն ինչպես է անհատապես խոստովանում իր մեղքերը: 80-ի շեմը հատած ծերը պատրա՞ստ է կանգնել Աստծո առաջ և ընդունել Նրա դատաստանը:

29 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Արման Նուռ

ԱՄՆ նախկին պետքարտուղար Մադլեն Օլբրայթ, ռուսական բալետի թագուհի Մայա Պլիսեցկայա, երգչուհի Շեր, թենիսիստ Անդրե Աղասի և ոչ միայն:  Ի՞նչը կարող  է այս բոլոր մարդկանց կապել իրար: Ինչու է նրա ներշնչման աղբյուրը մարդը՝ բոլոր ժամանակների: Ինչ ընդհանուր եզրեր ունի Չերչիլ անունով նրա կատուն քաղաքական գործիչ Չերչիլի հետ: Ինչպես հաջողվեց նրան իր պատանեկության տարիներին պահած շան մեջ գրական ճաշակ ձևավորել: Ինչպես, «Նուռ» ազգանունը վերցնելով, նա դարձավ նոր տոհմի հիմնադիր:  Ինչ ընդհանուր բան կա նրա և Ջոնաթան անունով ճայի միջև: Ինչպես կարելի է աշխարհին նայել նաև ճանճի հայացքով: Կատարելապաշտ լինելով՝ ինչ է մտածում Կատարյալի մասին: Այս զրույցին ինչու նա չուզեց վերջակետ դնել: Հարցերի պատասխանները՝ Նուռի դիմանկարում:

22 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հենրիկ Էդոյան

«Դու հենման կետ ես փնտրում, բայց նավի վրա ես դու,
իսկ նավը՝ ջրի վրա, իսկ ջուրը՝ երկրի». այս տողերի հեղինակին հաջողվե՞լ է արդյոք գտնել իր հենման կետը: Ինչո՞ւ է կարծում, որ մշակույթի հիմքը հոգևոր է, հետևաբար և նպատակը: Արդյո՞ք արվեստի նպատակը մեր մեջ մեռած Աստծուն հարություն տալն է: Կհաջողվի՞ մեր հյուրին առաջաբանի և վերջաբանի արանքը դատարկ չթողնել, կգրի՞ նա իր տեքստը: Իսկ որտե՞ղ է տեքստը: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, գրականագետ Հենրիկ Էդոյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հենրիկ Էդոյան

 

15 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հայկ Նազարյան

Ամերիկայում ծնված և մեծացած հայ երիտասարդին ի՞նչը ստիպեց մեկընդմիշտ հայրենիք վերադառնալ, և ինչո՞ւ նա այդ մասին հայտնեց բաց նամակով: Ինչու է նա Ամերիկան անվանում «Բաբելոն» կամ բազմամշակութային «Մեքքա», և հատկապես ինչը նրա սրտով չէր այնտեղ: Ինչու է իրեն տեսնում Հայաստանի և սփյուռքի միջև որպես կամուրջ, արդյո՞ք նրա օրինակը վարակիչ կլինի սփյուռքի մյուս հայ երիտասարդների համար: Հարցերի պատասխանները՝ ամերիկահայ երիտասարդ Հայկ Նազարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հայկ Նազարյան

 

08 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Վարազդատ Համբարձումյան

Իր ասելով՝ միայն Աֆրիկայում չունի տեղադրած խաչքար: Ասել է՝ որտեղ հայ, այնտեղ խաչքա՞ր: Ե՞րբ խաչքարի հետ առերեսվեց որպես հոգևոր դեսպանի, զինվորի, աղոթք փոխանցողի: Փոքր ժամանակ ինչպե՞ս էր մեծերին հաջողվել հուսահատեցնել նրան: Իսկ երբ իմացավ, որ տիեզերքն անտեր չէ, տեր ունի, մեծ հաշվով ի՞նչ փոխվեց նրա կյանքում: Ինչո՞ւ է համոզված, որ մարդուն ամենաշատը տնեցիները չեն ճանաչում: Մտահոգ եկել էր տաղավար, ինչո՞ւ: Հարցերի պատասխանները՝ Հայաստանի ժողովրդական վարպետ Վարազդատ Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վարազդատ Համբարձումյան
01 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Ռալֆ Յիրիկյան

Նա արմատներով Կիլիկիայից է, բայց ո՛չ նրա պապը, ո՛չ հայրը և ո՛չ էլ հորաքույրը հայերեն չեն խոսել: Եվ հայուհիներ չէին ո՛չ նրա մայրը, ո՛չ տատը: Մինչդեռ նա խոսում է հայերեն, և նրա կինը հայուհի է: Ինչպե՛ս պատահեց, որ նա իր հայերենի իմացությամբ  պարտական եղավ իր ոչ հայուհի մորը: Հայրենիքը նա գիտեր հեռվից՝ որպես դրախտավայր՝ իր երբեմնի արքաներով և փառքով: Ի՛նչ զգաց, երբ եկավ Հայաստան և տեսավ հետխորհրդային ավերված տնտեսությամբ և ենթակառուցվածքներով մի երկիր: Ժամանակին Հայաստանի թիվ մեկ հարկատուն, այսօր՝ ամենամեծ հարկատուներից և գործատուներից  մեկը ի՛նչ մարտահրավերներ  է տեսնում իր ղեկավարած ընկերության համար: Ինչու Հայաստանի պատմությանը և մշակույթին վերաբերող հարցերից բաղկացած թեստը չանցնողին նրա ընկերությունում հազիվ թե տեղ գտնվի: Ինչ է քրիստոնեությունը նրա համար, և ինչու են ազգերը կործանվում: Հարցերի պատասխանները՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռալֆ Յիրիկյան

 

24 Նոյեմբեր Դիմանկար. Աշոտ Մանուչարյան

Այսօր մի տեսակ շատերի ականջին խորթ ու ոչինչ չասող են «Ղարաբաղ կոմիտեի անդամ» բառերը, մինչդեռ նրան առանց չափազանցության կարելի էր կոչել 88-ի հեղափոխության ու շարժման զավակ, ոչ միայն զավակը, այլև մոդերատորը և թիվ մեկ հռետորը: 88-ի հանրահավաքների ժողովուրդը շունչը պահած էր  մնում, երբ հարթակից խոսում էր նա: Ինչու այսօր երիտասարդներից  շատերը նրան չգիտեն: Սա պատմական անարդարությո՞ւն է անհատի հանդեպ։ Ինչու է մարդկության հիշողությունը գնալով կարճանում: Ինչու էր երազում մանկատանն աշխատել, և ինչու այդ պատճառով մինչև հիմա նրա երկու ավագ զավակները նրան անունով են դիմում: Ինչու նրան հեռացրին ԽՄԿԿ շարքերից, և ինչ է մտածում այսօր Կոմկուսի նախկին անդամը Իրանի նախկին նախագահի, ճշմարտության և Աստծո մասին:

17 Նոյեմբեր Դիմանկար. Ազատ Արշակյան

Նրանից բռնցքամարտիկ, նկարիչ, շինարար կամ օդաչու գուցե ստացվեր: Բայց նա ընտրեց հենց այս մասնագիտությունը: 10 տարվա ստաժով ԽՍՀՄ քաղբանտարկյալ. ինչո՞ւ սա դարձավ նրա կյանքի միակ մասնագիտությունը:  Խորհրդային դատարանի դատավճռով՝ ռեցիդիվիստ, կրկնահանցագործ: Կալանավայրից կալանավայր ձեռք բերված տիտղոսներ: Ունի՞ այնպիսի զգացում, որ իր կյանքի մեկնարկը սխալ մեկնարկ էր և բաց թողնված կյանքի ժամանակ: Ինչու է այսքան տարի անց համոզված, որ ինքն այլախոհ չէր. այլախոհ էր ամբողջ հայ ժողովուրդը, իսկ ինքը՝ նրա միակ ուղղափառ զավակը: Եվ վերջապես ինչ նկատի ունի նա «Ես ուղղափառ եմ» ասելով: Հարցերի պատասխանները՝ քաղաքական գործիչ Ազատ Արշակյանի դիմանկարում:  

 

10 Նոյեմբեր Դիմանկար. Վահան Արծրունի

Ինչու հայտնի բժշկապետի թոռը Բժշկական ինստիտուտն ավարտելուց հետո չդարձավ բժիշկ, այլ երաժիշտ: Ինչպես Երեմիա Արծրունին կայսերական Ռուսաստանից ձեռք բերեց երբեմնի արքայական տոհմին պատկանելու մասին վկայող իր տիտղոսը, և ինչ կապ ունի Վահան Արծրունին այդ ամենի հետ: Ինչպես է նրան հաջողվում ստեղծագործել կամերային երաժշտությունից մինչև ռոք, էլեկտրոնայինից սիմֆոնիկ և հոգևոր երաժշտություն տարածքում: Ասորական Եկեղեցու պատարագը շահե՞ց, թե՞ կորցրեց նրա երաժշտական միջամտությունից: Ինչու ներքին բարոյականության, խղճի նուրբ ոլորտներին վերաբերող հարցերին  դեռևս ոչ կարճ, ոչ երկար պատասխաններ չունի: Նրա պապն իր սիրտն ու ուղեղը կտակել էր ինստիտուտին: Ում կկտակի իր սիրտն ու ուղեղը Վահան Արծրունի կրտսերը: Եվ վերջապես՝  «Սա ո՞ւմ հայրենիքն է» և «Ի՞նչ տամ քեզ, իմ սեր, սիրուց բացի» հարցերի պատասխանները՝  երաժիշտ Վահան Արծրունու դիմանկարում: 

  • Հյուր՝  Վահան Արծրունի

 

03 Նոյեմբեր Դիմանկար. Տիգրան Պասկևիչյան

Ինչու բարձրագույն կրթություն ստանալու նրա երազանքը մնաց անկատար: Նրա «Դոն Կիխոտի օրագիրը» և «Ձնեմարդու ավետարան» գրքերը շնորհանդեսին սպառվեցին հաշված րոպեների ընթացքում: Դա պայմանավորված էր նրա անձո՞վ, թե՞ գրքերի բարձրարժեք լինելով: «Երկիր, ես քոնն եմ, բայց իմը չես դու»,- ասում է նա։ Իսկ ինչու չկա փոխադարձություն նրանց միջև: Ժամանակին հեղափոխական հարթակներից հանդես եկողը ինչպես է այսօր որպես բանաստեղծ ձևակերպում հեղափոխությունը: Ինչու է նրա պոեզիան կռիվ Աստծո հետ, և ով կհաղթի վերջնարդյունքում: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, հրապարակախոս Տիգրան Պասկևիչյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Տիգրան Պասկևիչյան
27 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Արամ Աբրահամյան

Ով է լրագրողը, և ինչ է լրագրությունը նրա համար: Ինչու է հաղորդման հյուրը հպարտ, որ պատերազմի տարիներին աշխատել է որպես ՀՀ առաջին նախագահի մամուլի քարտուղար: Ինչու, ըստ նրա, ՀՀ 1-ին նախագահի մասշտաբի ֆիգուր Հայաստանում չկա: «Եթե պիտի «մեռնեն» թերթերը, ապա դրանք կմեռնեն, երբ կմեռնի վերջին մարդը, որ ծնվել է 20-րդ դարում»,- համոզված է նա: Սա տագնապի ազդանշա՞ն է, թե նրա կարծած ժամանակները դեռ 7 սարի հետևում են, և դեռ հանգիստ կարելի է թերթով զբաղվել: Ինչու է հավատն առ Աստված նրա նվիրական ոլորտը, որի մասին չէր ուզի խոսել, և ինչու մարդիկ շատ այլ նվիրական բաների մասին սիրում են խոսել, բայց ո՛չ այս մեկի: Այս և այլ հարցերի պատասխանները փնտրեք լրագրող, երաժշտագետ Արա Աբրահամյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Արամ Աբրահամյան

 

20 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Լալա Մնեյան

Նրան չճանաչողները տեսնելիս կարծում են՝ եվրոպացի է, ավելի կոնկրետ՝ գերմանուհի: Ու հանկարծ, ոչ ավել, ոչ պակաս, հայուհի և ազգային արմատներին, ինքնությանը, նիստուկացին, բառուբանին քաջատեղյակ մեկը: Եվ այդ իմաստով՝ ուղղակի քայլող հանրագիտարան: Ինչպե՞ս անցյալը որպես մշակութային արժեք փոխանցել ներկային և ապագային: Ինչո՞ւ են հանրակրթությունից դուրս մնում ազգային էպոսը, հեքիաթը, ընդհանրապես բանահյուսությունը: Ո՞րն է մեր չվերջացող Սարդարապատը: Հարցերի պատասխանները՝ Հայաստանի ժողովրդական վարպետ Լալա Մնեյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Լալա Մնեյան
13 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Գուրգեն Խանջյան

Ոչ միայն գրականության նրա ընկալումն է սահմանային, այլև նրա ծննդյան տարեթիվը, նույնիսկ ամսաթիվը՝ 1950 թ. հունվարի 25:  Գրականություն մուտքը 40-ն անց եղավ՝ մարդու, տղամարդու համար սահմանային մի տարիքում: Նրա արտահայտած մտքերն էլ տարբեր առիթներով և ժամանակներում շատ իրարամերժ ու հակասական են՝ չարի և բարու, կյանքի և մահվան սահմանագլխին: Տպավորությունն այնպիսին է, որ ոչ մի դաշտի խաղացող էլ չէ, որովհետև չկա դաշտերից մեկին պատկանելության գիտակցումը, հետևաբար այդ դաշտի օգտին խաղալու և հաղթելու պարտավորություն: Գոյաբանական հարցադրումները՝ գրող Գուրգեն Խանջյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Գուրգեն Խանջյան

 

Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49
ՄԵՐ ԸՆԿԵՐՆԵՐԸ