Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
02:30 - դասական երաժշտություն, 04:00 - Ծնողական ժողով (կրկնություն), 05:00 - դասական երաժշտություն, 08:00 - Աղոթքներ, 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - դասական երաժշտություն, 10:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 11:00 - դասական երաժշտություն, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 12:15 - դասական երաժշտություն, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ, 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
Հեղինակ` Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Հինգշաբթի - 12:00, 21:00
Ուրբաթ - 04:00
Կապ
araks@vem.am
Աշխարհայացք

Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ ունի: Այն քննարկում է աշխարհի քրիստոնեական ընկալման խնդիրներ, հոգևոր կյանքի օրենքները, արարման խորհուրդներն ու օրինաչափությունները, քրիստոնեական եկեղեցու ծիսակատարություններն ու ուղերձները, պատմական զարգացման ու մարդկային մտքի քրիստոնեական ըմբռնումը: Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնել այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները: Միաժամանակ փորձում են հասկանալ նրանց, ովքեր չեն տեսել քրիստոնեության լույսը կյանքի իմաստի իրենց որոնումներում:

Բաժանորդագրվել
27 Ապրիլ Դիմանկար. Էդվարդ Միլիտոնյան
  • Հյուր՝ Էդվարդ Միլիտոնյան

Այս երևանաբնակը ծնունդով Սարի թաղից է:  Ինչպե՞ս արհեստավորների այդ թաղից նա դուրս եկավ որպես արվեստավոր: «Պետք է աշխատել, պետք է հետ չընկնել հարևաններից» կարգախոսը, որ նրա մոր հավատո հանգանակն էր, նրա համար և՞ս դարձավ կյանքում հավատո հանգանակ: Ինչու են միշտ գրողները դժգոհ Գրողների միության նախագահից՝ անկախ նրա ով լինելուց: Ինչու գրաքննադատներին այսօր քիչ է հուզում գրականությունը: Կստանա՞ արդյոք նա 2018-ին աշխարհի լավագույն պատանեկագրի մրցանակը՝ կորոշի ժյուրին:  Աստվածաշնչյան թեմաները նրա ստեղծագործություններում զուտ էսթետիկա՞ են, գեղարվեստական հնա՞րք, թե՞ ներաշխարհ: Աստծուն տեսնելիս ինչո՞ւ ոչ մի բառ չի ասի Նրան: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, Հայաստանի գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանի դիմանկարում:

20 Ապրիլ Դիմանկար. Սերգեյ Թովմասյան

Ինչ տվեց նրան շփումը մշակութային երկու կաղնիների հետ: Բեմի բանվորից մինչև ռեժիսորի ասիստենտ, դերասան և փայտագործ. սա նրա կյանքի անցած ճանապարհն է: Ինչպես է կոփվում պողպատը այսպիսի ճանապարհ անցնելով: Ըստ ասացվածքի՝ ամեն կայացած տղամարդու հետևում կա մեծ կին: Նրան նայելիս կարելի՞ է թիկունքում տեսնել այդ կնոջը: Ինչու  նա ավելի շատ լսող ականջ է, քան խոսող բերան, և ինչու է նրա փայտից աշխատանքում բերանին կողպեք դրված, իսկ բանալին՝ կախված ուղեղից: Կա՞ նվիրական անկյուն նրա սրտում, որը միայն Աստծուն է պատկանում: Հարցերի պատասխանները՝ Սերգեյ Թովմասյանի դիմանկարում:

 

13 Ապրիլ Դիմանկար. Ռուդիկ Սարիբեկյան

Ինչու նա որոշեց ինքնառաջադրվել որպես հյուր մեր եթերում: Գիտությամբ էր զբաղվում, երբ փլուզվեց աստվածամերժ մի կայսրություն:Ինչ զգաց կյանքի վերաիմաստավորման առումով:  Կյանքի և մահվան արանքում ինչու նրա շուրթերից ռուսերեն հնչեց աղերսն առ Աստված: Ինչպես եղավ, որ ֆոտոսեսիայի՝ անծանոթ աղջկան այդպես էլ չարված առաջարկը նրան բերեց և հաստատեց Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում: Ինչու այդպես էլ իրեն արժանի չհամարեց Սուրբ Հաղորդություն ստանալուն և բավարարվում  է միայն սուրբ մասունքը վերցնելով: Ինչպես է ի մի բերում իր ներսում  Մեծ պահքը: Հարցերի պատասխանները՝ մեր մշտական ունկնդիր Ռուդիկ Սարիբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռուդիկ Սարիբեկյան
06 Ապրիլ Դիմանկար. Դիանա Համբարձումյան

Գրականությունը կարիք ունի՞ գովազդի, և ինչո՞վ այն պիտի տարբերվի, ասենք, փամպերսի գովազդից: Ինչպե՞ս է հեղինակի «մահը» ծնում ընթերցող-հեղինակների: Ինչո՞վ են իրար նման գրելու և յուղ հալելու ծեսերը: Եթե նա համաձայն է  Ֆիլիփ Ռոթի «Գրելը դժոխք է» մտքին, այդ դեպքում ինչո՞ւ է  գրում և կամավորաբար մտնում այդ դժոխքը: Ինչպե՞ս է նա իր գրականությամբ փորձում թեթևացնել այն հոգսը, որ բաժին է ընկել դրախտից արտաքսվածներիս: Ո՞րը կլինի այն մեն ու միակ հարցը, որ նա կտա Աստծուն, երբ տեսնի նրան: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր, թարգմանիչ Դիանա Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Դիանա Համբարձումյան
30 Մարտ Դիմանկար. Վանուշ Շերմազանյան

Ո՞վ է նա՝ կորուսյալ սերնդի ներկայացուցի՞չ, առավել գրչի մա՞րդ, թե՞ մեծ գրչակից-ընկերներ և լայն շփումներ ունեցած մեկը, ով այսօր կարոտում և ձայն է տալիս նրանց, ովքեր հեռացան և մտավոր-մշակութային դաշտը դատարկ թողեցին իրենցից հետո: Ինչու Հրանտ Մաթևոսյանին կարևոր մի քվեարկության ժամանակ ոչ մի հայ գրչակից ձայն չտվեց: Ինչպես պատահեց, որ հեռավոր Ֆիլիպիններում վրացի գրողը հանդգնեց Վիլյամ Սարոյանի հետևից կանչել վրացահայի բարբառով՝ «Ո՞ւր ես գնում, տո՛»: Ինչպես Օձուն գյուղը վերստացավ իր անունը: Ինչպիսի առիթներ խորհրդային շրջանից նրան բերեցին Աստծուն: Վերջապես ինչն է այդքան դառնացրել ու մտահոգել այդ պարզապես լավ հային և քրիստոնյային: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Վանուշ Շերմազանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վանուշ Շերմազանյան
23 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Գրիգորյան

Ինչպես է նրան հաջողվում մի կողմից լինել հասուն կին՝ կնոջ հմայքի հրետանուն տիրապետող, մյուս կողմից չմեծացող երեխա, ով մինչև իսկ հարցազրույցների ժամանակ ձեռքերը թիկունք է տանում՝ հագցնելով իրար՝ ասես մանկապարտեզի աթոռին նստած փոքրիկ: Ինչու մանկությանը բաց չի թողնում իր միջից: Իր ամենատարբեր դերերը՝ փողոցային անառակ կին, ազնվականուհի, պչրուհի, թագուհի՝ հեքիաթում, թե պատմական որևէ դարաշրջանում, նա  հավաքում է դրսի՞ց, թե՞ իր միջից : Ինչից էլ որ խոսելիս լինի, սիրո մասին է: Ինչի՞ց է: Իսկ ի՞նչ է մտածում պատմության մեջ Սիրո ամենամեծ գործողությունը կատարածի մասին: Հարցերի պատասխանները՝ դերասան, ռեժիսոր Նարինե Գրիգորյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Գրիգորյան
16 Մարտ Դիմանկար. Լյուդվիգ Միքայելյան

Նրան հրավիրեցին Միացյալ Նահանգներ ամսական 10 հազար դոլար աշխատավարձով, ընտանյոք հանդերձ, բայց նա չգնաց: Ինչո՞ւ: Ինչպես նրան հաջողվեց ամբողջովին թալանված, երկու սյուները միայն պահպանած հետխորհրդային գործարանից տարիներ անց ստանալ կայուն եկամուտ ապահովող գործարան: Ինչպես է նրան հաջողվում տարիներ շարունակ ամսվա նույն օրը և նույն ժամին աշխատավարձ վճարել իր աշխատողներին: Ինչու է դադարեցնում ցանկացած հարցազրույց կամ կարևոր պաշտոնյայի հետ զրույց, երբ իր աշխատասենյակ է մտնում բանվորը: Ինչպես է նրան հաջողվել իր աշխատանքային կոլեկտիվից համայնք ստանալ՝ իր կարգ ու կանոնով և վարք ու բարքով: Նախկին կոմունիստն այսօր ինչ է մտածում Աստծո մասին, և որն է նրա հորդորը այսօրվա սերնդին: Հարցերի պատասխանները՝ «Շաբեր» գործիքաշինական գործարանի հիմնադիր տնօրեն Լյուդվիգ Միքայելյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Լյուդվիգ Միքայելյան
09 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Թուխիկյան

Ինչու երկու արվեստագետ շատ են մի տանիքի տակ, և ինչպես տարավ նա իրեն ամենամոտը կանգնած այդ երկուսի բաժանումը: Ինչու շատ տղաների երազած «Ջուլիետը» չընտրեց նրանցից և ոչ մեկին և ընտրեց իրենից ավելի քան 3 տասնամյակով մեծ տղամարդու: Ինչ պատահեց, որ նա մեկ էլ սկսեց պատարագների մասնակցել: Քրիստոնյան ինքն իրեն ինչպե՞ս պիտի հայտնի: Թումանյանն ինչու քահանա չդարձավ՝ նրա կարծիքով: Որը կլիներ նրա՛ «Խոստովանությունը» հանրությանը: Հարցերի պատասխանները՝ Թումանյանի տուն-թանգարանի տնօրեն Նարինե Թուխիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Թուխիկյան
02 Մարտ Դիմանկար. Արթուր Բախտամյան

Ավելի քան 20 տարի եթերում աշխատած վաստակավոր լրագրողին ինչն է ստիպում իր ներկայիս հաղորդաշարում նույն ստանդարտ հարցերը տալ բոլոր հյուրերին: Այդ կերպ նա որոշել է եթերում ակտիվ հանգստի՞ անցել, թե՞ սա լրագրողական նոր հնարանք է: Ինչու է նա մարդկությունը բաժանում 2 մասի՝ դրախտից արտաքսմանը չհամակերպվողների և արտաքսումից իրենց լավ զգացողների: Ինչու են Հյուսիսային պողոտայի բնակելի շենքերն այդպես էլ անմարդաբնակ մնում: Ինչ պատահեց նրա հետ, երբ կարդաց Մարկ Տվենի «Ադամի օրագիրը»: Եվ վերջապես ինչպիսին կլիներ նրա՛ չարտասանված Նոբելյան ճառը: Հարցերի պատասխանները՝ լրագրող, հաղորդավար Արթուր Բախտամյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արթուր Բախտամյան
23 Փետրվար Դիմանկար. Արմեն Գասպարյան

Ազատ գեղագետից և ընթերցողից ինչպես դարձավ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն: Որպես ընթերցո՞ղ է մոտենում գրահրատարակչության գործին, թե՞ ունի այլ մոտեցում: Գիրք-ընթերցող կապի նորօրյա ինչ մոդելներ է նա առաջարկում: Ինչպես է ճանաչում բարձր գրականությունը, ինչ նշաններով: Ընթերցողն ինչպես է դառնում գրական գործի համահեղինակ: Ինչու մեզանից դարեր առաջ ապրած գրողի կյանքը գիտենք ամենայն մանրամասնությամբ, իսկ մեր կողքին ապրող գրողներինը՝ ոչ: Ինչպիսի վերափոխման է ենթարկվում գրողի կյանքը գրականություն դառնալիս: Հարցերի պատասխանները՝ «Դարակ» հրատարակչության տնօրեն Արմեն Գասպարյանի դիմանկարում:      

16 Փետրվար Դիմանկար. Սամվել Կարաբեկյան

Ինչպես է նրա չափազանց բարեկիրթ և զուսպ կերպարը, որ եվրոպական միջավայրի ծնունդ լինի ասես, դիմանում տեղական կոպիտ հարաբերություններին ու բարքերին: Որն էր նրա առաջին կրթական միջավայրը, և ինչ բացեր նա տեսավ այնտեղ, որ բարեփոխման կարիք ունեին: Ինչ տվեց նրան 2008-ին քաղաքական ընդդիմությանը հարելը, և ինչպես այն անդրադարձավ նրա կարիերայի վրա: Քննադատակա՞ն, թե քննական մտածողությունն է պետք անհատի մեջ զարգացնել, և ինչու է նա այդքան կարևորում կասկածի գործոնը որպես նախապայման: Ունենալով հավատ՝ ինչու, այնուամենայնիվ, նա իրեն դասական առումով հավատացյալ մարդ չի համարում: Հարցերի պատասխանները՝ բարձրագույն կրթության փորձագետ Սամվել Կարաբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սամվել Կարաբեկյան
09 Փետրվար Դիմանկար. Սարգիս Նաջարյան

Ինչու նրա ինքնանկարում պատկերվածը ոչ այն է ձի է, ոչ այն է ջորի և ոչ այն է գոմեշ, այլ այդ բոլորի համաձուլվածքը: Ինչպես եղավ, որ 6-րդ դասարանում պահանջեց ծնողներին իրեն հաձնել եկեղեցուն, և ինչու անիրական մնաց նրա մանկության բյուրեղյա երազանքը: Նա՞ կորցրեց իր կանանց, թե՞ նրանք՝ իրեն: Ինչու «Գիշերն անույշ է» ծրագրի վարողի գիշերը այդքան մռայլ և ծանր է նրա «Գիշերային ծղրիդներում»: «Եւ ասէ Աստուած» հաղորդման հեղինակին ի՞նչ է հատկապես ասում Աստված, և սուրբգրային ո՞ր տողն է հատկապես նրան ուղղված: Հարցերի պատասխանները՝ խոսքարվեստի վարպետ Սարգիս Նաջարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Սարգիս Նաջարյան
02 Փետրվար Դիմանկար. Հովհաննես Երանյան

Ինչու նրան ճանաչելու ամենակարճ ճանապարհը նրա ստեղծած գրականությունն է, և ինչպես է նրա պատմվածքներից հավաքվում նրա կենսագրությունը: Ամիսներ շարունակ անկողնում անշարժ գամված՝ նա ինչպես տեսավ աշխարհը: Ինչու հայրական տանը մանկությունից նրան ուղեկցած Աստվածաշունչը նրան հետ չպահեց ուսանողական տարիներին Լեո Տաքսիլի «Զվարճալի Աստվածաշնչից»: Կարո՞ղ է արվեստն աստվածաբանության մաս լինել. եթե՝ այո, ապա ինչպե՞ս: Երեք քայլ էր մնում նրա պատմվածքի հերոսուհուն անել՝ հասկանալու համար, որ կա Աստված: Իսկ ընդհանրապես մարդը քանի՞ քայլից է սովորաբար դա հասկանում: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Հովհաննես Երանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հովհաննես Երանյան
26 Հունվար Դիմանկար. Արեգ Թադևոսյան

Նրա ամենակարճ չոր կենսագրականը 19 էջից պակաս չէ, ինչպե՞ս հասկանալ: Ինչու նրա մեջ մեռավ ֆիզիկոսը, և արդյունքում ծնվեց հասարակական գործիչը: Ինչու է կարծում, որ մարդկությունն իր բոլոր խնդիրները ձևակերպում է կրթության խնդրի մեջ, և ինչու է համոզված, որ բոլոր խնդիրների լուծումը կրթական դաշտում է բացառապես: Հատելով մայրցամաքներ և աշխարհամասեր՝ ինչու է միշտ վերադառնում: Ինչպես եղավ, որ Հայաստանը նրա համար դարձավ ամենաապահով վայրն աշխարհում:  Եվ վերջապես ինչու է համոզված, որ առանց Աստծո մարդը հեռու չի գնա: Հարցերի պատասխանները՝ կրթության փորձագետ Արեգ Թադևոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Արեգ Թադևոսյան
19 Հունվար Դիմանկար. Թադևոս Տոնոյան

Պե՞տք է միստիկա տեսնել այն փաստի մեջ, որ ոչ միայն նա, այլև նրա հայրը և պապը ծնվել են մայիսի 1-ին: Ինչու 13 տարեկանում մորը կորցրած տղային տարիներ անց էլ պիտի ասեին «Մանիկի տղա», իսկ նրա որդուն՝ «Մանիկի թոռ»: Ինչու է կարծում, որ բանաստեղծության համար լավ ժամանակներ են այսօր: Ինչպես կարող է իմաստակիր ձայնի վրա քաղաքակրթություն ստեղծվել: Ինչու է համոզված, որ հայերը քրիստոնեություն ընդունեցին, որովհետև այն հարազատ էր հայի հոգեկերտվածքին և աշխարհայացքին: Հարցերի պատասխանները՝ Թադևոս Տոնոյանի դիմանկարում:

12 Հունվար Դիմանկար. Մայիս Նիկողոսյան

Նա արական սեռի այն քիչ ներկայացուցիչներից էր, ով երկրի համար բավական խառը ժամանակներում դպրոց մտնելու քայլ արեց՝ կրթության ոլորտում երևի թե սարեր շուռ տալու լուրջ մտադրությամբ, հաստատվեց ու մնաց դպրոցում: Եվ արդեն մի ամբողջ կյանք այդպես: Արդյո՞ք նրան հաջողվեց սարեր շուռ տալ: Ինչո՞ւ է համոզված, որ ուսուցիչ ծնվում են, ոչ թե դառնում: Որքանո՞վ է անկեղծ, երբ ասում է, որ մանկավարժական պարտություններ չի ունեցել, և եթե դա ճիշտ է, ինչպե՞ս է այդ նրան հաջողվել: Որքանով է քրիստոնեական այսօրվա մեր կրթությունը: Ինչ հեքիաթ է մինչև այսօր նրան դպրոց  բերում, և ինչու բոլորը ավարտում ու գնում են դպրոցը՝ բացի իրենից: Հարցերի պատասխանները՝ մանկավարժ Մայիս Նիկողոսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Մայիս Նիկողոսյան
05 Հունվար Դիմանկար. Տեր Տաճատ
  • Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան

Ինչպես էր նա մանկուց հոր հետ գնում եկեղեցի: Հեռավոր Ամերիկայում հանգրվանած նրանց ընտանիքի հայրը ինչու այդպես էլ խռով մնաց Աստծուց: Երբ դեռ մանուկ էր և իմացավ, որ մահ կա, ինչպես արձագանքեց դրան: Ինչպես որոշեց քահանա դառնալ: Ինչու է Հիսուս Քրիստոսին համարում ամենադեմոկրատը երկրի վրա երբևէ ծնվածներից: Այդքան  խոստովանություններ ընդունած լինելով՝ ինքն ինչպես է անհատապես խոստովանում իր մեղքերը: 80-ի շեմը հատած ծերը պատրա՞ստ է կանգնել Աստծո առաջ և ընդունել Նրա դատաստանը:

29 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Արման Նուռ

ԱՄՆ նախկին պետքարտուղար Մադլեն Օլբրայթ, ռուսական բալետի թագուհի Մայա Պլիսեցկայա, երգչուհի Շեր, թենիսիստ Անդրե Աղասի և ոչ միայն:  Ի՞նչը կարող  է այս բոլոր մարդկանց կապել իրար: Ինչու է նրա ներշնչման աղբյուրը մարդը՝ բոլոր ժամանակների: Ինչ ընդհանուր եզրեր ունի Չերչիլ անունով նրա կատուն քաղաքական գործիչ Չերչիլի հետ: Ինչպես հաջողվեց նրան իր պատանեկության տարիներին պահած շան մեջ գրական ճաշակ ձևավորել: Ինչպես, «Նուռ» ազգանունը վերցնելով, նա դարձավ նոր տոհմի հիմնադիր:  Ինչ ընդհանուր բան կա նրա և Ջոնաթան անունով ճայի միջև: Ինչպես կարելի է աշխարհին նայել նաև ճանճի հայացքով: Կատարելապաշտ լինելով՝ ինչ է մտածում Կատարյալի մասին: Այս զրույցին ինչու նա չուզեց վերջակետ դնել: Հարցերի պատասխանները՝ Նուռի դիմանկարում:

22 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հենրիկ Էդոյան

«Դու հենման կետ ես փնտրում, բայց նավի վրա ես դու,
իսկ նավը՝ ջրի վրա, իսկ ջուրը՝ երկրի». այս տողերի հեղինակին հաջողվե՞լ է արդյոք գտնել իր հենման կետը: Ինչո՞ւ է կարծում, որ մշակույթի հիմքը հոգևոր է, հետևաբար և նպատակը: Արդյո՞ք արվեստի նպատակը մեր մեջ մեռած Աստծուն հարություն տալն է: Կհաջողվի՞ մեր հյուրին առաջաբանի և վերջաբանի արանքը դատարկ չթողնել, կգրի՞ նա իր տեքստը: Իսկ որտե՞ղ է տեքստը: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, գրականագետ Հենրիկ Էդոյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հենրիկ Էդոյան

 

15 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հայկ Նազարյան

Ամերիկայում ծնված և մեծացած հայ երիտասարդին ի՞նչը ստիպեց մեկընդմիշտ հայրենիք վերադառնալ, և ինչո՞ւ նա այդ մասին հայտնեց բաց նամակով: Ինչու է նա Ամերիկան անվանում «Բաբելոն» կամ բազմամշակութային «Մեքքա», և հատկապես ինչը նրա սրտով չէր այնտեղ: Ինչու է իրեն տեսնում Հայաստանի և սփյուռքի միջև որպես կամուրջ, արդյո՞ք նրա օրինակը վարակիչ կլինի սփյուռքի մյուս հայ երիտասարդների համար: Հարցերի պատասխանները՝ ամերիկահայ երիտասարդ Հայկ Նազարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հայկ Նազարյան

 

08 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Վարազդատ Համբարձումյան

Իր ասելով՝ միայն Աֆրիկայում չունի տեղադրած խաչքար: Ասել է՝ որտեղ հայ, այնտեղ խաչքա՞ր: Ե՞րբ խաչքարի հետ առերեսվեց որպես հոգևոր դեսպանի, զինվորի, աղոթք փոխանցողի: Փոքր ժամանակ ինչպե՞ս էր մեծերին հաջողվել հուսահատեցնել նրան: Իսկ երբ իմացավ, որ տիեզերքն անտեր չէ, տեր ունի, մեծ հաշվով ի՞նչ փոխվեց նրա կյանքում: Ինչո՞ւ է համոզված, որ մարդուն ամենաշատը տնեցիները չեն ճանաչում: Մտահոգ եկել էր տաղավար, ինչո՞ւ: Հարցերի պատասխանները՝ Հայաստանի ժողովրդական վարպետ Վարազդատ Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վարազդատ Համբարձումյան
01 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Ռալֆ Յիրիկյան

Նա արմատներով Կիլիկիայից է, բայց ո՛չ նրա պապը, ո՛չ հայրը և ո՛չ էլ հորաքույրը հայերեն չեն խոսել: Եվ հայուհիներ չէին ո՛չ նրա մայրը, ո՛չ տատը: Մինչդեռ նա խոսում է հայերեն, և նրա կինը հայուհի է: Ինչպե՛ս պատահեց, որ նա իր հայերենի իմացությամբ  պարտական եղավ իր ոչ հայուհի մորը: Հայրենիքը նա գիտեր հեռվից՝ որպես դրախտավայր՝ իր երբեմնի արքաներով և փառքով: Ի՛նչ զգաց, երբ եկավ Հայաստան և տեսավ հետխորհրդային ավերված տնտեսությամբ և ենթակառուցվածքներով մի երկիր: Ժամանակին Հայաստանի թիվ մեկ հարկատուն, այսօր՝ ամենամեծ հարկատուներից և գործատուներից  մեկը ի՛նչ մարտահրավերներ  է տեսնում իր ղեկավարած ընկերության համար: Ինչու Հայաստանի պատմությանը և մշակույթին վերաբերող հարցերից բաղկացած թեստը չանցնողին նրա ընկերությունում հազիվ թե տեղ գտնվի: Ինչ է քրիստոնեությունը նրա համար, և ինչու են ազգերը կործանվում: Հարցերի պատասխանները՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռալֆ Յիրիկյան

 

24 Նոյեմբեր Դիմանկար. Աշոտ Մանուչարյան

Այսօր մի տեսակ շատերի ականջին խորթ ու ոչինչ չասող են «Ղարաբաղ կոմիտեի անդամ» բառերը, մինչդեռ նրան առանց չափազանցության կարելի էր կոչել 88-ի հեղափոխության ու շարժման զավակ, ոչ միայն զավակը, այլև մոդերատորը և թիվ մեկ հռետորը: 88-ի հանրահավաքների ժողովուրդը շունչը պահած էր  մնում, երբ հարթակից խոսում էր նա: Ինչու այսօր երիտասարդներից  շատերը նրան չգիտեն: Սա պատմական անարդարությո՞ւն է անհատի հանդեպ։ Ինչու է մարդկության հիշողությունը գնալով կարճանում: Ինչու էր երազում մանկատանն աշխատել, և ինչու այդ պատճառով մինչև հիմա նրա երկու ավագ զավակները նրան անունով են դիմում: Ինչու նրան հեռացրին ԽՄԿԿ շարքերից, և ինչ է մտածում այսօր Կոմկուսի նախկին անդամը Իրանի նախկին նախագահի, ճշմարտության և Աստծո մասին:

17 Նոյեմբեր Դիմանկար. Ազատ Արշակյան

Նրանից բռնցքամարտիկ, նկարիչ, շինարար կամ օդաչու գուցե ստացվեր: Բայց նա ընտրեց հենց այս մասնագիտությունը: 10 տարվա ստաժով ԽՍՀՄ քաղբանտարկյալ. ինչո՞ւ սա դարձավ նրա կյանքի միակ մասնագիտությունը:  Խորհրդային դատարանի դատավճռով՝ ռեցիդիվիստ, կրկնահանցագործ: Կալանավայրից կալանավայր ձեռք բերված տիտղոսներ: Ունի՞ այնպիսի զգացում, որ իր կյանքի մեկնարկը սխալ մեկնարկ էր և բաց թողնված կյանքի ժամանակ: Ինչու է այսքան տարի անց համոզված, որ ինքն այլախոհ չէր. այլախոհ էր ամբողջ հայ ժողովուրդը, իսկ ինքը՝ նրա միակ ուղղափառ զավակը: Եվ վերջապես ինչ նկատի ունի նա «Ես ուղղափառ եմ» ասելով: Հարցերի պատասխանները՝ քաղաքական գործիչ Ազատ Արշակյանի դիմանկարում:  

 

Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49
ՄԵՐ ԸՆԿԵՐՆԵՐԸ