Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Չորեքշաբթի 16:00, 23:00
Հայոց մայրաքաղաքները
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
մեր մասին
Հեղինակ` Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Հինգշաբթի - 12:00, 21:00
Ուրբաթ - 04:00
Կապ
araks@vem.am
Աշխարհայացք

Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ ունի: Այն քննարկում է աշխարհի քրիստոնեական ընկալման խնդիրներ, հոգևոր կյանքի օրենքները, արարման խորհուրդներն ու օրինաչափությունները, քրիստոնեական եկեղեցու ծիսակատարություններն ու ուղերձները, պատմական զարգացման ու մարդկային մտքի քրիստոնեական ըմբռնումը: Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնել այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները: Միաժամանակ փորձում են հասկանալ նրանց, ովքեր չեն տեսել քրիստոնեության լույսը կյանքի իմաստի իրենց որոնումներում:

Բաժանորդագրվել
1/1
05 Հունվար Դիմանկար. Տեր Տաճատ
  • Տ. Տաճատ ավ. քհն. Դավիդյան

Ինչպես էր նա մանկուց հոր հետ գնում եկեղեցի: Հեռավոր Ամերիկայում հանգրվանած նրանց ընտանիքի հայրը ինչու այդպես էլ խռով մնաց Աստծուց: Երբ դեռ մանուկ էր և իմացավ, որ մահ կա, ինչպես արձագանքեց դրան: Ինչպես որոշեց քահանա դառնալ: Ինչու է Հիսուս Քրիստոսին համարում ամենադեմոկրատը երկրի վրա երբևէ ծնվածներից: Այդքան  խոստովանություններ ընդունած լինելով՝ ինքն ինչպես է անհատապես խոստովանում իր մեղքերը: 80-ի շեմը հատած ծերը պատրա՞ստ է կանգնել Աստծո առաջ և ընդունել Նրա դատաստանը:

1/1
1/1
29 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Արման Նուռ

ԱՄՆ նախկին պետքարտուղար Մադլեն Օլբրայթ, ռուսական բալետի թագուհի Մայա Պլիսեցկայա, երգչուհի Շեր, թենիսիստ Անդրե Աղասի և ոչ միայն:  Ի՞նչը կարող  է այս բոլոր մարդկանց կապել իրար: Ինչու է նրա ներշնչման աղբյուրը մարդը՝ բոլոր ժամանակների: Ինչ ընդհանուր եզրեր ունի Չերչիլ անունով նրա կատուն քաղաքական գործիչ Չերչիլի հետ: Ինչպես հաջողվեց նրան իր պատանեկության տարիներին պահած շան մեջ գրական ճաշակ ձևավորել: Ինչպես, «Նուռ» ազգանունը վերցնելով, նա դարձավ նոր տոհմի հիմնադիր:  Ինչ ընդհանուր բան կա նրա և Ջոնաթան անունով ճայի միջև: Ինչպես կարելի է աշխարհին նայել նաև ճանճի հայացքով: Կատարելապաշտ լինելով՝ ինչ է մտածում Կատարյալի մասին: Այս զրույցին ինչու նա չուզեց վերջակետ դնել: Հարցերի պատասխանները՝ Նուռի դիմանկարում:

1/1
1/1
22 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հենրիկ Էդոյան

«Դու հենման կետ ես փնտրում, բայց նավի վրա ես դու,
իսկ նավը՝ ջրի վրա, իսկ ջուրը՝ երկրի». այս տողերի հեղինակին հաջողվե՞լ է արդյոք գտնել իր հենման կետը: Ինչո՞ւ է կարծում, որ մշակույթի հիմքը հոգևոր է, հետևաբար և նպատակը: Արդյո՞ք արվեստի նպատակը մեր մեջ մեռած Աստծուն հարություն տալն է: Կհաջողվի՞ մեր հյուրին առաջաբանի և վերջաբանի արանքը դատարկ չթողնել, կգրի՞ նա իր տեքստը: Իսկ որտե՞ղ է տեքստը: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, գրականագետ Հենրիկ Էդոյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հենրիկ Էդոյան

 

1/1
1/1
15 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Հայկ Նազարյան

Ամերիկայում ծնված և մեծացած հայ երիտասարդին ի՞նչը ստիպեց մեկընդմիշտ հայրենիք վերադառնալ, և ինչո՞ւ նա այդ մասին հայտնեց բաց նամակով: Ինչու է նա Ամերիկան անվանում «Բաբելոն» կամ բազմամշակութային «Մեքքա», և հատկապես ինչը նրա սրտով չէր այնտեղ: Ինչու է իրեն տեսնում Հայաստանի և սփյուռքի միջև որպես կամուրջ, արդյո՞ք նրա օրինակը վարակիչ կլինի սփյուռքի մյուս հայ երիտասարդների համար: Հարցերի պատասխանները՝ ամերիկահայ երիտասարդ Հայկ Նազարյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Հայկ Նազարյան

 

1/1
1/1
08 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Վարազդատ Համբարձումյան

Իր ասելով՝ միայն Աֆրիկայում չունի տեղադրած խաչքար: Ասել է՝ որտեղ հայ, այնտեղ խաչքա՞ր: Ե՞րբ խաչքարի հետ առերեսվեց որպես հոգևոր դեսպանի, զինվորի, աղոթք փոխանցողի: Փոքր ժամանակ ինչպե՞ս էր մեծերին հաջողվել հուսահատեցնել նրան: Իսկ երբ իմացավ, որ տիեզերքն անտեր չէ, տեր ունի, մեծ հաշվով ի՞նչ փոխվեց նրա կյանքում: Ինչո՞ւ է համոզված, որ մարդուն ամենաշատը տնեցիները չեն ճանաչում: Մտահոգ եկել էր տաղավար, ինչո՞ւ: Հարցերի պատասխանները՝ Հայաստանի ժողովրդական վարպետ Վարազդատ Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վարազդատ Համբարձումյան
1/1
1/1
01 Դեկտեմբեր Դիմանկար. Ռալֆ Յիրիկյան

Նա արմատներով Կիլիկիայից է, բայց ո՛չ նրա պապը, ո՛չ հայրը և ո՛չ էլ հորաքույրը հայերեն չեն խոսել: Եվ հայուհիներ չէին ո՛չ նրա մայրը, ո՛չ տատը: Մինչդեռ նա խոսում է հայերեն, և նրա կինը հայուհի է: Ինչպե՛ս պատահեց, որ նա իր հայերենի իմացությամբ  պարտական եղավ իր ոչ հայուհի մորը: Հայրենիքը նա գիտեր հեռվից՝ որպես դրախտավայր՝ իր երբեմնի արքաներով և փառքով: Ի՛նչ զգաց, երբ եկավ Հայաստան և տեսավ հետխորհրդային ավերված տնտեսությամբ և ենթակառուցվածքներով մի երկիր: Ժամանակին Հայաստանի թիվ մեկ հարկատուն, այսօր՝ ամենամեծ հարկատուներից և գործատուներից  մեկը ի՛նչ մարտահրավերներ  է տեսնում իր ղեկավարած ընկերության համար: Ինչու Հայաստանի պատմությանը և մշակույթին վերաբերող հարցերից բաղկացած թեստը չանցնողին նրա ընկերությունում հազիվ թե տեղ գտնվի: Ինչ է քրիստոնեությունը նրա համար, և ինչու են ազգերը կործանվում: Հարցերի պատասխանները՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռալֆ Յիրիկյան

 

1/1
1/1
24 Նոյեմբեր Դիմանկար. Աշոտ Մանուչարյան

Այսօր մի տեսակ շատերի ականջին խորթ ու ոչինչ չասող են «Ղարաբաղ կոմիտեի անդամ» բառերը, մինչդեռ նրան առանց չափազանցության կարելի էր կոչել 88-ի հեղափոխության ու շարժման զավակ, ոչ միայն զավակը, այլև մոդերատորը և թիվ մեկ հռետորը: 88-ի հանրահավաքների ժողովուրդը շունչը պահած էր  մնում, երբ հարթակից խոսում էր նա: Ինչու այսօր երիտասարդներից  շատերը նրան չգիտեն: Սա պատմական անարդարությո՞ւն է անհատի հանդեպ։ Ինչու է մարդկության հիշողությունը գնալով կարճանում: Ինչու էր երազում մանկատանն աշխատել, և ինչու այդ պատճառով մինչև հիմա նրա երկու ավագ զավակները նրան անունով են դիմում: Ինչու նրան հեռացրին ԽՄԿԿ շարքերից, և ինչ է մտածում այսօր Կոմկուսի նախկին անդամը Իրանի նախկին նախագահի, ճշմարտության և Աստծո մասին:

1/1
1/1
17 Նոյեմբեր Դիմանկար. Ազատ Արշակյան

Նրանից բռնցքամարտիկ, նկարիչ, շինարար կամ օդաչու գուցե ստացվեր: Բայց նա ընտրեց հենց այս մասնագիտությունը: 10 տարվա ստաժով ԽՍՀՄ քաղբանտարկյալ. ինչո՞ւ սա դարձավ նրա կյանքի միակ մասնագիտությունը:  Խորհրդային դատարանի դատավճռով՝ ռեցիդիվիստ, կրկնահանցագործ: Կալանավայրից կալանավայր ձեռք բերված տիտղոսներ: Ունի՞ այնպիսի զգացում, որ իր կյանքի մեկնարկը սխալ մեկնարկ էր և բաց թողնված կյանքի ժամանակ: Ինչու է այսքան տարի անց համոզված, որ ինքն այլախոհ չէր. այլախոհ էր ամբողջ հայ ժողովուրդը, իսկ ինքը՝ նրա միակ ուղղափառ զավակը: Եվ վերջապես ինչ նկատի ունի նա «Ես ուղղափառ եմ» ասելով: Հարցերի պատասխանները՝ քաղաքական գործիչ Ազատ Արշակյանի դիմանկարում:  

 

1/1
1/1
10 Նոյեմբեր Դիմանկար. Վահան Արծրունի

Ինչու հայտնի բժշկապետի թոռը Բժշկական ինստիտուտն ավարտելուց հետո չդարձավ բժիշկ, այլ երաժիշտ: Ինչպես Երեմիա Արծրունին կայսերական Ռուսաստանից ձեռք բերեց երբեմնի արքայական տոհմին պատկանելու մասին վկայող իր տիտղոսը, և ինչ կապ ունի Վահան Արծրունին այդ ամենի հետ: Ինչպես է նրան հաջողվում ստեղծագործել կամերային երաժշտությունից մինչև ռոք, էլեկտրոնայինից սիմֆոնիկ և հոգևոր երաժշտություն տարածքում: Ասորական Եկեղեցու պատարագը շահե՞ց, թե՞ կորցրեց նրա երաժշտական միջամտությունից: Ինչու ներքին բարոյականության, խղճի նուրբ ոլորտներին վերաբերող հարցերին  դեռևս ոչ կարճ, ոչ երկար պատասխաններ չունի: Նրա պապն իր սիրտն ու ուղեղը կտակել էր ինստիտուտին: Ում կկտակի իր սիրտն ու ուղեղը Վահան Արծրունի կրտսերը: Եվ վերջապես՝  «Սա ո՞ւմ հայրենիքն է» և «Ի՞նչ տամ քեզ, իմ սեր, սիրուց բացի» հարցերի պատասխանները՝  երաժիշտ Վահան Արծրունու դիմանկարում: 

  • Հյուր՝  Վահան Արծրունի

 

1/1
1/1
03 Նոյեմբեր Դիմանկար. Տիգրան Պասկևիչյան

Ինչու բարձրագույն կրթություն ստանալու նրա երազանքը մնաց անկատար: Նրա «Դոն Կիխոտի օրագիրը» և «Ձնեմարդու ավետարան» գրքերը շնորհանդեսին սպառվեցին հաշված րոպեների ընթացքում: Դա պայմանավորված էր նրա անձո՞վ, թե՞ գրքերի բարձրարժեք լինելով: «Երկիր, ես քոնն եմ, բայց իմը չես դու»,- ասում է նա։ Իսկ ինչու չկա փոխադարձություն նրանց միջև: Ժամանակին հեղափոխական հարթակներից հանդես եկողը ինչպես է այսօր որպես բանաստեղծ ձևակերպում հեղափոխությունը: Ինչու է նրա պոեզիան կռիվ Աստծո հետ, և ով կհաղթի վերջնարդյունքում: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, հրապարակախոս Տիգրան Պասկևիչյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Տիգրան Պասկևիչյան
1/1
1/1
27 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Արամ Աբրահամյան

Ով է լրագրողը, և ինչ է լրագրությունը նրա համար: Ինչու է հաղորդման հյուրը հպարտ, որ պատերազմի տարիներին աշխատել է որպես ՀՀ առաջին նախագահի մամուլի քարտուղար: Ինչու, ըստ նրա, ՀՀ 1-ին նախագահի մասշտաբի ֆիգուր Հայաստանում չկա: «Եթե պիտի «մեռնեն» թերթերը, ապա դրանք կմեռնեն, երբ կմեռնի վերջին մարդը, որ ծնվել է 20-րդ դարում»,- համոզված է նա: Սա տագնապի ազդանշա՞ն է, թե նրա կարծած ժամանակները դեռ 7 սարի հետևում են, և դեռ հանգիստ կարելի է թերթով զբաղվել: Ինչու է հավատն առ Աստված նրա նվիրական ոլորտը, որի մասին չէր ուզի խոսել, և ինչու մարդիկ շատ այլ նվիրական բաների մասին սիրում են խոսել, բայց ո՛չ այս մեկի: Այս և այլ հարցերի պատասխանները փնտրեք լրագրող, երաժշտագետ Արա Աբրահամյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Արամ Աբրահամյան

 

1/1
1/1
20 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Լալա Մնեյան

Նրան չճանաչողները տեսնելիս կարծում են՝ եվրոպացի է, ավելի կոնկրետ՝ գերմանուհի: Ու հանկարծ, ոչ ավել, ոչ պակաս, հայուհի և ազգային արմատներին, ինքնությանը, նիստուկացին, բառուբանին քաջատեղյակ մեկը: Եվ այդ իմաստով՝ ուղղակի քայլող հանրագիտարան: Ինչպե՞ս անցյալը որպես մշակութային արժեք փոխանցել ներկային և ապագային: Ինչո՞ւ են հանրակրթությունից դուրս մնում ազգային էպոսը, հեքիաթը, ընդհանրապես բանահյուսությունը: Ո՞րն է մեր չվերջացող Սարդարապատը: Հարցերի պատասխանները՝ Հայաստանի ժողովրդական վարպետ Լալա Մնեյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Լալա Մնեյան
1/1
1/1
13 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Գուրգեն Խանջյան

Ոչ միայն գրականության նրա ընկալումն է սահմանային, այլև նրա ծննդյան տարեթիվը, նույնիսկ ամսաթիվը՝ 1950 թ. հունվարի 25:  Գրականություն մուտքը 40-ն անց եղավ՝ մարդու, տղամարդու համար սահմանային մի տարիքում: Նրա արտահայտած մտքերն էլ տարբեր առիթներով և ժամանակներում շատ իրարամերժ ու հակասական են՝ չարի և բարու, կյանքի և մահվան սահմանագլխին: Տպավորությունն այնպիսին է, որ ոչ մի դաշտի խաղացող էլ չէ, որովհետև չկա դաշտերից մեկին պատկանելության գիտակցումը, հետևաբար այդ դաշտի օգտին խաղալու և հաղթելու պարտավորություն: Գոյաբանական հարցադրումները՝ գրող Գուրգեն Խանջյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Գուրգեն Խանջյան

 

1/1
1/1
06 Հոկտեմբեր Դիմանկար. Մհեր Հովհաննիսյան

Հնարավո՞ր է  պատմաբան լինել առանց պատմության փիլիսոփա ու տեսաբան լինելու: Ի վերջո, որտե՞ղ  է առավել ճշգրիտ վավերագրվում պատմությունը՝ գրականությա՞ն մեջ, թե պատմության դասագրքերում: Անկախության տարիները երկրի և անհատի կյանքում տարբե՞ր չափումների դաշտում են: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ պատմաբան Մհեր Հովհաննիսյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Մհեր Հովհաննիսյան

 

1/1
1/1
29 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Արուսյակ Սահակյան

«Ինչո՞ւ մարդն Աստծու պատկերով է ստեղծված, ազգը չի կարող լինել աստվածակերպ: Ազգն արդեն իսկ Տիեզերքի ստեղծագործություն է»,- ասում է բանավոր մշակույթի մեծ գիտակ Շատեր Սահակյանի դուստրը՝ էպոսագետ, բանահավաք Արուսյակ Սահակյանը: Էպիկական ինքնահարցադրումներով ու պատասխաններով մենախոսությունը՝ «Սասնա ծռերի» 118 նոր պատումները ժամանակի մոռացումից փրկածի դիմանկարում:

  • Հյուր՝  Արուսյակ Սահակյան
1/1
1/1
22 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Արա Խզմալյան
  • Հյուր՝ թատերագետ Արա Խզմալյան

Ինչո՞ւ է այսօր նեղացել կրթված մարդու կենսական տարածքը։ Ո՞վ է իրականում կրթված մարդը։ Ի՞նչ է դիմակը, և ինչո՞ւ է անհնար ապրել առանց դրա։ Մահը վերջնակե՞տ է, թե սկիզբը նոր կյանքի։ Ժամանակակից թատրոնում ինչո՞ւ է շեշտը դրվում մարմնի պլաստիկայի և ոչ՝ խոսքի վրա: Հարցաշարի պատասխանները՝ թատերագետ Արա Խզմալյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
15 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Ռազմիկ Դավոյան

Ինչպիսին էր ընտանիքի վերջին՝ 13-րդ զավակի մանկությունը: Ովքեր էին երիտասարդ և հասուն տարիքում ազդել նրա աշխարհայացքի և գեղագիտական ճաշակի ձևավորման վրա: Խորհրդային գրաքննության և պարտադրվող գաղափարախոսության մամլիչի հետ ինչ առճակատումներ ունեցավ: Ինչու նրա առաջին բանաստեղծություններից մինչև վերջին գործերը կարմիր թելի պես անցնում է Աստծո կերպարը: Այս հարցերի և դրանց պատասխանների սինթեզը՝ բանաստեղծ Ռազմիկ Դավոյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռազմիկ Դավոյան
1/1
1/1
08 Սեպտեմբեր Ամուսնաընտանեկան կյանքի քրիստոնեական մոդելի հոգեբանական կողմը

Հաճախ անդրադառնալով ընտանիքի ընդունելի մոդելին՝ մենք այն նույնացնում ենք էթնիկ բովանդակության հետ: Բայց մի՞թե ընտանիքի քրիստոնեական մոդելը համընդհանուր չպիտի լինի հասարակության համար՝ անկախ էթնիկ առանձնահատկություններից, որպես ընտանիքի հոգևոր, հոգեկան և ֆիզիկական առողջության համալիր ապահովում:

  • Արմինե Վահանյան
1/1
1/1
01 Սեպտեմբեր Եվթանազիա. մահվան իրավո՞ւնք, թե սպանություն

Մարդու նորանոր իրավունքների ամրագրման և իրացման արդի դարաշրջանում իրավունքներից մեկն էլ մարդու սեփական կամքով մեռնելն է: Արդյո՞ք դա մտացածին իրավունք չէ և իրականում կյանքի իրավունքի ոտնահարում: Ինչո՞ւ մարդը չունի չծնվելու իրավունք, իսկ իրեն մեռցնելու իրավունք ունի: Եթե գործընթացի սկիզբը որոշողը մենք չենք, դրանից չի՞ հետևում, որ ուրեմն ավարտն էլ մեր ձեռքում չէ: Եվթանազիայի նկատմամբ ինչպիսի՞ մոտեցումներ կան այսօր գիտական, կրոնական և քաղաքական դիսկուրսներում: Ի վերջո, եվթանազիան մարդու մահվան իրավունքի իրացո՞ւմ է, թե սպանություն։

  • Հրանտ Կարապետյան
  • Հայարփի Սահակյան
1/1
1/1
28 Հուլիս Մեկուսացում եվ խարան՝ հոգեկան հիվանդության հիմքով

Արդյո՞ք հոգեկան խնդիրներ ունեցող անձանց մեկուսացումն ու նրանց հանդեպ հասարակության կողմից կիրառվող խարանը չունեն այլընտրանք: Քրիստոնեական մոտեցումն այս խնդրին արդյո՞ք հիմնարար լուծում չի կարող ապահովել: Արդյո՞ք այսպիսի մարդկանց մեկուսացումը արդյունքում հասարակությանը չի տանում ինքնամեկուսացման և քրիստոնեական արժեքներից օտարման:

 

1/1
1/1
21 Հուլիս Ինքնասպանություն. աշխարհայացքի կորո՞ւստ, թե նոր աշխարհայացք

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունը սեպտեմբերի 10-ը հայտարարել է ինքնասպանությունների կանխարգելման օր: Բայց նույնիսկ այդ օրը ամեն 40 վայրկյանը մեկ իրականացվում է ինքնասպանության մեկ փորձ: Արդյո՞ք ինքնասպանությունների զգալի մասի հիմքում աշխարհայացքային, գոյաբանական-արժեքային պատճառները չեն ընկած: Ի՞նչ է տեղի ունենում ինքնասպանություն գործողի հոգեկան աշխարհի հետ՝ աշխարհայացքի կորո՞ւստ, թե նոր աշխարահայցքի ձեռքբերում:

1/1
1/1
14 Հուլիս Որն է արվեստի քրիստոնեական առաքելությունը

Որ արվեստը կամ արվեստի որ գործերը կարելի է քրիստոնեական համարել: Ինչպիսի չափորոշիչներ պիտի կիրառեն մասնագետները արվեստը քրիստոնեական որակելիս։ Աստված մարդուն ստեղծեց Իր պատկերով ու նմանությամբ. արդյո՞ք մարդն էլ որևէ բան, որ փորձում է ստեղծել, իր արարչական բնույթին համապատասխան չպիտի ստեղծի: Այսպիսով՝ որո՛նք պիտի լինեն արվեստի քրիստոնեական սկզբունքն ու առաքելությունը:

  • Գրիգոր Մաչանենց Բաբախանյան
1/1
Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49