Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 12:02 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ, 14:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ, 15:00 - Գրական ընտրանի, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 22:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 23:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն), 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 12:00 - Ակունք, 14։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 22:00 - Ակունք (կրկնություն), 23:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն), 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 12:02 - Հոգեվոր զրույցներ (ուղիղ եթեր), 14:00 - Սուրբ Գրքի ներածություն, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 19:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 22:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 23:00 - Սուրբ Գրքի ներածություն, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 12:00 - Աշխարհայացք, 14:00 - Արվեստի երանգներ, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 19:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 22:00 - Աշխարհայացք (կրկնություն), 23:00 - Արվեստի երանգներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 12:00 - Հայելի, 14:00 - Սիրաքի գիրքը, 15:00 - Երաժշտական թատրոնի գոհարներ, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 22:00 - Հայելի (կրկնություն), 23:00 - Սիրաքի գիրքը, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 10:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 12:00 - Ոսկեփորիկ, 13:00 - Արվեստի երանգներ, 14:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն), 15:00 - Գրական ընտրանի (կրկնություն), 16:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն), 17:00 - Հայելի (կրկնություն), 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 18:00, 24:02
Երեքշաբթի 18:00, 24:02
Չորեքշաբթի 18:00, 24:02
Հինգշաբթի 18:00, 24:02
Ուրբաթ 18:00, 24:02
Շաբաթ 18:00, 24:02
Կիրակի 18:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 19:00, 21:00
Հինգշաբթի 19:00, 21:00
«Զատիկ» մանկական հաղորդաշար
Երեքշաբթի 12:00, 22:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 02:00, 14:00
Ակունք
Աղոթքներ
Անակնկալ հանդիպում
Հինգշաբթի 12:00, 22:00
Ուրբաթ 04:00
Կիրակի 22:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 14:00, 23:00
Ուրբաթ 03:00
Շաբաթ 13:00
Արվեստի երանգներ
Երկուշաբթի 15:00
Երեքշաբթի 02:00
Շաբաթ 15:00
Գրական ընտրանի
Երկուշաբթի 02:00
Ուրբաթ 15:00
Կիրակի 15:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Իմ Եկեղեցու պատմությունը
Երեքշաբթի 14։00, 23:00
Չորեքշաբթի 03։00
Շաբաթ 16:00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 14:00, 23:00
Երեքշաբթի 03:00
Շաբաթ 14:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 12:00, 22:00
Շաբաթ 03:00, 17:00
Հայելի
Հեքիաթի ժամ
Հիշարժան օրեր և տարեթվեր
Չորեքշաբթի 12:02, 22:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 22:00
Երեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Մեծ գաղափարներ
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 03:00, 23:00
Ոսկեփորիկ
Ուրբաթ 14:00, 23:00
Շաբաթ 04:00
Սիրաքի գիրքը
Չորեքշաբթի 14:00, 23:00
Հինգշաբթի 03:00
Շաբաթ 02:00
Կիրակի 13:00
Սուրբ Գրքի ներածություն
Հոդվածներ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ Արտադրանք
Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Երկուշաբթի - 12:02, 22:00
Երեքշաբթի - 04:00
Կիրակի - 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ

Բաժանորդագրվել
1/1
30 Հուլիս Հիսուսի պայծառակերպությունը

(Մատթ. 17.1-13, Մարկ. 9.2-12, Ղուկ. 9.28-36)

Հաղորդումը ներկայացնում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի պայծառակերպության դրվագը: Ինչու Հիսուսն առանձնացավ լեռան վրա պայծառակերպվելու համար, և որն էր պայծառակերպության խորհուրդը: Ինչու հենց Պետրոս, Հակոբոս և Հովհաննես առաքյալներին բաժին ընկավ Հիսուսի պայծառակերպությունը տեսնելու պատիվը: Որն էր Եղիա և Մովսես մարգարեների ի հայտ գալու և Տեր Հիսուս Քրիստոսի հետ զրուցելու խորհուրդը: Այս և այլ հարցերի պատասխանները կգտնեք ներկայացվող հաղորդման մեջ:

1/1
1/1
23 Հուլիս Հիսուսի կանխասացությունն Իր մահվան և հարության մասին

(Մատթ. 16.21-28, Մարկ. 8.31-39, Ղուկ. 9.22-27)

Հիսուսի կանխասացությունն Իր չարչարանքների, մահվան ու հարության մասին այնքան էլ հեշտ ընդունելի չեղավ Պետրոս առաքյալի համար: Սա էր պատճառը, որ Պետրոսը հակառակեց ու հանդիմանվեց Քրիստոսի կողմից` «սատանա» անվանվելով:
Որն է քրիստոնեական կյանքի ճանապարհը, ինչ սկզբունքներով պիտի առաջնորդվի քրիստոնյան` փրկության հասնելու համար, որն է Քրիստոսին հետևելու ամենակարևոր կանոնը, որով մարդն իրեն պիտի գտնի ու ազատագրի. այս և նմանատիպ այլ հարցերի պատասխաններն են քննարկվում հաղորդման մեջ:

1/1
1/1
16 Հուլիս Ճշմարիտ դավանությունը (Մատթ. 16.13-20, Մարկ. 8.27-30, Ղուկ. 9.18-21)

Համատես երեք ավետարանիչներն էլ ներկայացնում են Հիսուսի մասին ճշմարիտ դավանության պատմության դրվագը: Հիսուսը Փիլիպյան Կեսարիայի կողմերը հասնելով` աշակերտներին նախ հարցնում է, թե ինչ կարծիքի են Իր մասին մարդիկ, ո՛վ է ինքը: Ապա նաև հարցնում է առաքյալների կարծիքն Իր ով լինելու մասին:
Համատես ավետարանիչներից միայն Մատթեոսն է, որ այս հատվածում մեզ ներկայացնում է Պետրոս առաքյալին իբրև վեմ, որի վրա Քրիստոսն Իր եկեղեցին հիմնեց և որին տրվեցին երկնքի արքայության բանալիները:

 

1/1
1/1
09 Հուլիս Բեթսայիդայի կույրի բժշկումը (Մարկ. 8.22-26)

Համատես ավետարանիչներից միայն Մարկոս ավետարանչի մոտ է պահպանվել Բեթսայիդայի կույրի բժշկության պատմությունը: Հետաքրքրական է, որ Հիսուսը կույրին բժշկելու համար նրան գյուղից դուրս է հանում և երկու գործողությամբ վերադարձնում նրա տեսողությունը: Երբ թքով թրջում է կույրի աչքերը, կույրը տեսնում է մարդկանց, ովքեր շրջում էին իբրև ծառեր, ապա երկրորդ անգամ օրհնվելուց հետո մարդը սկսում է տեսնել կատարելապես: Ի՞նչ խորհուրդ ուներ երկու քայլով այս բժշկության պատմությունը, արդյո՞ք Քրիստոսը չէր կարող միանգամից բժշկել այս մարդուն:

 

1/1
1/1
18 Հունիս Երկնային նշանի հայցում Հիսուսից. փարիսեցիների և սադուկեցիների թթխմորը

(Մատթ. 16.1-4, 5-12, Մարկ. 8.11-13, 14-21, Ղուկ. 12.54-56)

Փարիսեցիներն ու սադուկեցիները Տեր Հիսուս Քրիստոսից երկնային նշան էի հայցում: Պատճառը մեկն էր. հրաշքի միջոցով ուզում էին հավաստիանալ, որ Հիսուսն իսկապես Աստծո Օծյալն էր: Բնականաբար, Հիսուսն այս նպատակով հրաշք չգործեց և ասաց, որ իրենց տրված միակ նշանը Հովնան մարգարեի նշանն էր:
Հաղորդման երկրորդ մասում անդրադարձ է արվում Տեր Հիսուս Քրիստոսի այն զգուշացմանը, որով Նա խրատում է աշակերտներին հեռու մնալ փարիսեցիների և սադուկեցիների, իսկ ըստ Մարկոսի՝ հերովդեսականների խմորից: Այս կոչը աշակերտները սկզբից սխալ են հասկանում, բայց հետո պարզ է դառնում, որ խոսքը ոչ թե ուղղակիորեն փարիսեցիների և սադուկեցիների խմորի մասին էր, այլ վարդապետության կամ ուսուցումների:

1/1
1/1
04 Հունիս Խուլ ու համրի բժշկումը. հացի երկրորդ բազմացումը (Մարկ. 7.31-37, 8.1-10, Մատթ. 15.32-39)

Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է արվում միայն Մարկոսի Ավետարանում ներկայացված մի պատմության՝ խուլ ու համրի բժշկությանը, որը Տեր Հիսուս Քրիստոսը կատարեց ամբոխից մեկուսանալով:
Հաղորդման երկրորդ թեման՝ հացի երկրորդ բազմացումը, ներառված չէ Ղուկասի Ավետարանում: Իսկ ի՛նչ նպատակով են այն ներկայացնում Մատթեոսն ու Մարկոսը և արդյո՛ք սա հացի առաջին բազմացման մեկ այլ տարբերակ է պարզապես, թե իսկապես առանձին դեպք, կիմանաք՝ լսելով հաղորդումը:

1/1
1/1
28 Մայիս Քանանացի կնոջ հավատը (Մատթ. 15.21-31)

Մատթեոս և Մարկոս ավետարանիչները ներկայացնում են քանանացի կնոջ զարմանահրաշ հավատի պատմությունը: Տյուրոսի և Սիդոնի սահմանների մոտ Քրիստոսին հանդիպած հեթանոս այս կինն աննկարագրելի հավատի տեր էր: Նա չնեղսրտեց նույնիսկ այն դեպքում, երբ նրա երկարատև թախանձանքներից հետո Հիսուսն ուշադրություն չդարձրեց նրան, երբ աշակերտների բարեխոսությունն անգամ արդյունք չտվեց, և երբ Տերն Ինքը մերժեց նրան՝ համեմատելով նրան շան հետ: Անգամ այսքանից հետո այս կինն իր զորավոր հավատի շնորհիվ ի վերջո արժանացավ Տիրոջ ողորմությանն ու առողջացած, դևից ազատված գտավ իր աղջկան:

 

1/1
1/1
21 Մայիս Վեճ նախնիների ավանդության շուրջ (Մատթ. 15.1-20)

Հաղորդման ընթացքում ներկայացվում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի և փարիսեցիների միջև ծավալված զրույցը նախնիների ավանդությունը պահելու վերաբերյալ: Պատճառն այն էր, որ Հիսուսի աշակերտները շատ անգամ առանց ձեռքերը լվանալու էին հաց ուտում, իսկ հրեական օրենքը արգելում էր սա. խոսքը ծիսական լվացման մասին է: Հիսուսը հակադարձում է փարիսեցիներին և ցույց տալիս, թե ինչպես էին վերջիններս մարդկանց ստեղծած ավանդությունը պահելու համար անտեսում Աստծո օրենքը:

1/1
1/1
14 Մայիս Հիսուսը քայլում է ծովի վրայով (Մատթ. 14.22-33)

Մատթեոս և Մարկոս ավետարանիչները ներկայացնում են ծովի վրայով քայլող Տեր Հիսուս Քրիստոսին, որն առանձնական Իր աղոթքը թողել էր՝ աշակերտներին օգնության հասնելու համար: Միայն Մատթեոս ավետարանիչն է, որ մեզ ներկայացնում է նաև ջրի վրայով քայլող Պետրոս առաքյալին: Ի՞նչ հոգևոր դասեր կարող ենք քաղել այս հրաշալի պատմությունից, ո՞րն է նմանությունը մեր և Պետրոս առաքյալի միջև, ի՞նչ դաս է փոխանցում Տեր Հիսուս Քրիստոսի օրինակն ավետարանական այս դրվագում: Այս և այլ հարցերի պատասխաններն է ներկայացնում սույն հաղորդումը:

 

1/1
1/1
30 Ապրիլ Հացի առաջին բազմացումը. առաքյալների վերադարձը քարոզչությունից (Մարկ. 6.35-44)

Համատես ավետարանիչները ներկայացնում են հացի առաջին բազմացումը, որի ընթացքում մեր Տերը կերակրեց ավելի քան հինգ հազար հոգու: Ինչպե՞ս տեղի ունեցավ այս հրաշքը. արդյո՞ք հացի պարզ բազմացմամբ, շատացմամբ, թե՞ հնարավոր է, որ Տերը, հինգ նկանակն ու երկու ձուկը ժողովրդի առաջ դնելով, ստիպեց, որ բոլոր ներկաները ևս ընդհանուրի առջև դնեն իրենց հետ բերած սնունդը, ինչի արդյունքում պարզ պիտի դառնար, որ իրենց մոտ եղած ուտելիքն այնքան շատ էր, որ դեռ 12 սակառ էլ ավելանալու էր:

1/1
1/1
09 Ապրիլ Հացի առաջին բազմացումը. առաքյալների վերադարձը քարոզչությունից (Մարկ. 6.30-34)

Տասներկու առաքյալներն իրենց քարոզչական շրջագայություններից վերադառնում են Վարդապետի մոտ և մանրամասնորեն պատմում այն ամենը, ինչ իրենց հետ տեղի էր ունեցել: Առաքյալներին լսելուց հետո Հիսուսը որոշում է մի առանձին ամայի վայր գնալ՝ առաքյալներին հանգստանալու և առանձնության մեջ մնալու հնարավորություն տալու համար: Սակայն, դեռ նավակից չիջած, նրանք տեսնում են, որ ծովակի մյուս ափին նրանց սպասում է ժողովրդի բազմությունը, որ նման էր ոչխարների ցրված հոտի, որոնք հովիվ չունեին: Սա պատճառ է լինում, որ Հիսուսը գթա նրանց և սկսի քարոզել և ուսուցանել:

 

1/1
1/1
26 Մարտ Հովհաննես Մկրտչի գլխատումը (Մարկ. 6.14-29)

Հովհաննես Մկրտիչը բանտարկվեց, քանի որ ճշմարտության առաջ երբեք չընկրկեց և արդարությունն ամեն ինչից վեր դասեց: Հերովդեսը, որն ապօրինի կերպով ամուսնացած էր իր եղբոր կնոջ հետ, զոհ գնաց սեփական մեծամտությանն ու փառասիրությանը: Ծննդյան տոնակատարության ժամանակ նա խոստացավ Հերովդիայի դստերը տալ այն ամենը, ինչ կկամենար, քանի որ աղջիկը հաճելի էր եղել թագավորին իր պարով: Իսկ աղջիկը, նախապես իր մորից խրատված լինելով, պահանջեց սկուտեղի վրա Հովհաննեսի գլուխը, որը ստացավ, քանի որ Հերովդեսը բոլորի ներկայությամբ էր խոստացել։

1/1
1/1
19 Մարտ Տասներկուսի առաքելությունը (Մարկ. 6.7-13)

Համատես ավետարանիչները ներկայացնում են Հիսուսի՝ տասներկու առաքյալներին զույգերով քարոզչության ուղարկելու պատմությունը: Հիսուսը նրանց իշխանություն է տալիս քարոզելու, դևեր հանելու և բժշկելու: Նա պատվիրում է, որ ցանկացած գյուղաքաղաք մտնելիս առաքյալները հանգրվանեն արժանավոր մեկի տանը և ողջույն տան այդ տանը: Եթե այդ տունն ընդունի ողջույնը, ապա կմնան այնտեղ, իսկ եթե ոչ, ապա առաքյալներն իրենց ոտքերի փոշին անգամ թափ կտան ու կհեռանան այդ տնից ու գյուղաքաղաքից: Մատթեոս ավետարանիչը հավելում է, որ այդպիսի գյուղի կամ քաղաքի վիճակն ու դատաստանն ավելի վատը կլինեն, քան սոդոմացիներինն ու գոմորացիներինը:

1/1
1/1
12 Մարտ Հիսուսը Նազարեթում (մաս Բ) (Ղուկ. 4.16-30)

Նազարեթի ժողովարանում շաբաթ օրը Տեր Հիսուս Քրիստոսի քարոզելու վերաբերյալ Ղուկաս ավետարանչի ներկայացրած տարբերակն առավել ճոխ ու հետաքրքրական է: Ղուկասը մեջբերում է Եսայու մարգարեության այն հատվածը, որն ընթերցեց Հիսուսը ժողովարանում (Եսայի 61):

Ղուկասը ներկայացնում է Հիսուսի բերած երկու օրինակներն այն հարցի շուրջ, թե ինչու Ինքն Իր հարազատ քաղաքում մեծ գործեր ու հրաշքներ չի կատարում: Առաջինը Եղիա մարգարեի՝ սիդոնացիների Սարեփթա քաղաքի այրուն կատարած այցելության, իսկ երկրորդը՝ Եղիսեե մարգարեի կողմից ասորիների սպարապետ Նեեմանի բժշկության պատմությունն է: Երկու դեպքում էլ հրեական ամենամեծ մարգարեները Տիրոջ զորությամբ հրաշք են գործում ոչ թե հրեական միջավայրում կամ ոչ թե հրեաների համար, այլ ասորի, հեթանոս մարդկանց համար: Պատճառը մեկն էր. որովհետև նրանք լսեցին մարգարեի խոսքը, իսկ Հիսուսի հարազատ քաղաքի բնակիչները չէին լսում և չէին ընդունում այն, ինչ Աստծո Որդին քարոզում էր:

 

1/1
1/1
05 Մարտ Հիսուսը Նազարեթում (մաս Ա) (Մատթ. 13.53-58, Մարկ. 6.1-6)

Համատես ավետարանիչները ներկայացնում են Կափառնայումում հրաշքներ գործելուց և քարոզելուց հետո Նազարեթ վերադարձող Տեր Հիսուս Քրիստոսին: Մատթեոս և Մարկոս ավետարանիչները պարզապես ներկայացնում են ժողովարանում շաբաթ օրով քարոզող Հիսուսին, որի խոսքերի և իմաստության վրա զարմանում էին նազարեթցիները: Ժողովարանում հավաքվածները հիշատակում էին նաև Հիսուսի «եղբայրների և քույրերի» անունները, որոնց իրենք լավ էին ճանաչում և զարմացած էին, թե ինչպես է նրանց եղբայրը՝ Մարիամի որդին, այսպիսի իմաստության հասել: Այս հատվածում է նաև, որ Տերն արտասանում է մարգարեության թևավոր խոսք դարձած արտահայտությունը՝ «Մարգարեն իր գավառում պատիվ չունի»:

1/1
1/1
26 Փետրվար Երկու կույրերի և համր դիվահարի բժշկությունը

Համատես ավետարանիչներից միայն Մատթեոսն է, որ ներկայացնում է երկու կույրերի և համր դիվահարի բժշկությունը: Ինչ անունով դիմեցին Տեր Հիսուս Քրիստոսին երկու կույրերը, ինչու Տերն ուշացրեց նրանց պատասխանը, և ինչու երբ նրանց հավատը ստուգելուց հետո բժշկեց նրանց, պատվիրեց, որ զգույշ լինեն և չպատմեն իրենց հետ տեղի ունեցածը: Որն էր համր դիվահարի բժշկության վրա ժողովրդի զարմանալու պատճառը:
Այս և այլ հարցերի պատասխանելուց հետո հաղորդումն անդրադառնում է բոլոր գյուղերում ու քաղաքներում մեր Տիրոջ քարոզչությանը և ավարտվում Տիրոջ պատգամով, որով հորդորվում է աշակերտներին խնդրել հունձի Տիրոջը հունձի համար մշակներ հանել:

 

1/1
1/1
05 Փետրվար Հայրոսի աղջկա հարությունը

Համատես ավետարանիչները ներկայացնում են Հայրոսի աղջկա հարության դրվագը, որն ընդմիջվում է արյունահոսող կնոջ բժշկության պատմությամբ:  Իր մահամերձ աղջկա փրկության համար Հայրոսը խնդրում է Հիսուսին գալ իր տունը, իսկ Հիսուսը ճանապարհին դանդաղում է և հավաքված բազմության առաջ բացահայտում գաղտնի, ծածուկ կերպով Իր զգեստի քղանցքին դիպած արյունահոսող կնոջը: Մինչ Հիսուս խաղաղությամբ արձակում է կնոջը, Հայրոսի ծառան գալիս և ասում է, որ իր դուստրը մեռավ, այլևս պետք չէ հոգնություն պատճառել վարդապետին: Ինչպիսի հուսախաբություն, ափսոսանք և աննկարագրելի ցավ պիտի զգար Հայրոսը: Եվ հենց այդ պահին է, որ Տերն ասում է. «Քաջալերվի՛ր, մի՛ վախեցիր, այլ միայն հավատա՛», ու մտնում Հայրոսի տունը:

1/1
1/1
29 Հունվար Գերգեսացի դիվահարը

Հաղորդումն անդրադառնում է Մարկոսի Ավետարանի 5-րդ, Մատթեոսի և Ղուկասի Ավետարանների 8-րդ գլուխներում արձանագրված դիվահալածության դեպքին, որը տեղի է ունեցել Գերգեսա գյուղաքաղաքում: Գերեզմաններում ապրող դիվահարը, որն անդադար ծեծում էր ինքն իրեն և չէր ենթարկվում ոչ մի զսպող գործողության, ընդառաջ է ելնում Տեր Հիսուս Քրիստոսին և, տեսնելով Աստծո Որդու զորությունը, խնդրում է հանգիստ թողնել իրեն, չտանջել: Տերը սաստում է դիվահարին, նրանից դուրս հանում բազում դևեր և, ընդառաջելով նրանց, ուղարկում խոզերի մեջ, որոնք էլ խեղդվում են լճակում: Այս իմանալով՝ գերգեսացիները խնդրում են Հիսուսին հեռանալ իրենց սահմաններից, քանի որ իրենց հետաքրքիր էր և իրենց համար կարևոր էր ոչ թե դիվահարի փրկությունն ու հանգիստ գտնելը, այլ սեփական խոզերին չկորցնելը, նյութական դժվարություն չկրելը:

 

1/1
1/1
22 Հունվար Մաս 70

Հաղորդումը պատմում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի կողմից փոթորիկի խաղաղեցման մասին: Առաքյալները սաստիկ վախեցած դիմում են նավախելի մոտ ննջող Վարդապետին, և Տերը զարթնելով սկզբում սաստում է քամուն, ապա հանդարտեցնում ծովը: Տերը հանդիմանում է աշակերտներին՝ նրանց մեղադրելով թերահավատության մեջ:
Ի՞նչ է խորհրդանշում այս պատմությունը, ինչպե՞ս հաղթահարել փորձությունները և վախը, ի՞նչ զորություն ունի միմյանց համար աղոթք անելը. այս և այլ հարցերի պատասխանները գտնում ենք ավետարանական այս հատվածում:

 

1/1
1/1
15 Հունվար Մաս 69

Մատթեոսի Ավետարանի 13.44-52 համարներում ներկայացված է երեք առակ՝ արտի մեջ գանձ գտնող մարդու մասին, որն իր ողջ ունեցվածքը վաճառեց, որպեսզի արտը գնի, թանկարժեք մարգարիտ գտած վաճառականի մասին, որը նույնպես իր ունեցվածքը վաճառում է այդ բացառիկ մարգարիտը գնելու համար, և ձկնորսական ուռկանի մասին, որում հավաքված ամեն բան զատվելու է ձկնորսների կողմից: Առակներից հետո մեր Տերը հարցնում է աշակերտներին, թե արդյո՞ք նրանք հասկացել են ամեն բան, և եզրափակում խոսքը՝ նշելով, որ երկնքի արքայությանն աշակերտած բոլոր անձինք իրենց գանձերից կառանձնացնեն, կհանեն հինն ու նորը։ Սրանով ցույց է տրվում, որ ճշմարտության ճանապարհը բռնած մարդիկ՝ դարձի եկած քրիստոնյաները, իրենց նախկին հմտություններն ու կարողությունները ևս կօգտագործեն երկնքի արքայության համար:

1/1
1/1
08 Հունվար Մաս 68

Որոմների առակի և դրա մեկնության միջև Մատթեոս ավետարանիչը ներկայացնում է մանանեխի հատիկի և թթխմորի առակները: Մանանեխի հատիկի առակով մեր Տերը ուսուցանում է Երկնքի արքայության աճման ու զարգացման մասին: Անգամ փոքր ու աննշան թվացող քարոզչությունն ու հոգևոր առաքելությունը կարող են մեծ ու զորավոր եկեղեցու, եկեղեցական համայնքի հաստատման հիմք դառնալ: Երկնքի արքայության մասին պատմող թթխմորի առակով էլ Տերն ուսուցանում է, որ քրիստոնեական կյանք մտնող մեկը ներքին փոփոխություն է ապրում. ինչ որ մի փոքր թթխմորն է անում՝ ամբողջությամբ թթվեցնելով խմորը, նույնն էլ հավատքը:

 

1/1
1/1
25 Դեկտեմբեր Մաս 67

Հաղորդումն անդրադառնում է որոմների առակին և Տեր Հիսուս Քրիստոսի կողմից դրա մեկնությանը: Միայն Մատթեոսի Ավետարանում պահպանված այս առակով մեր Տերը տալիս է մինչև այսօր ամենից հաճախ տրվող հետևյալ հարցերի պատասխանը. «Ինչո՞ւ է Աստված հանդուրժում մեղավոր ու չար մարդկանց, և ինչպե՞ս է բացատրվում նրանց առկայությունը եկեղեցում»: Առակի մեկնության համաձայն՝ երկու գլխավոր պատճառ կա. առաջին՝ որովհետև նույնիսկ ամենավատ մարդու հետ կապ ունեցող լավ մարդիկ կան, որոնք կարող են վնաս կրել, երբ Աստված արդար դատաստանով հենց այս աշխարհում դատի նրանց, և երկրորդ՝ որովհետև, ի տարբերություն բուսական աշխարհի, հոգևոր կյանքում որոմները կարող են փոխվել ու դառնալ ցորենի առողջ ու բարի հատիկներ:

 

1/1
1/1
18 Դեկտեմբեր Մաս 66

Մատթեոս և Մարկոս ավետարանիչները ներկայացնում են այն դրվագը, որտեղ Տեր Հիսուս Քրիստոսը պատասխանում է աշակերտների այն հարցին, թե ինչու է առակներով խոսում ժողովրդի հետ: Պատասխանելիս Տեր Հիսուսը վկայակոչում է Եսայու մարգարեության 6-րդ գլխից այն հատվածը, որտեղ Տերն ասում է, որ ժողովուրդը Նրան լսելով պիտի լսի ու չլսի, նայելով պիտի նայի ու չտեսնի, որ չլինի թե դարձի գա ու փրկվի: Ինչո՞ւ է Հիսուսն այս մեջբերումն անում և ի՞նչ նկատի ունի այս խոսքը կրկնելով:
Մատթեոսի Ավետարանի այս հատվածի վերջում երանի է տրվում բոլոր նրանց, ովքեր տեսնում են, լսում ու ճանաչում Ճշմարտությունը՝ Տեր Հիսուս Քրիստոսին, Որին շատ մարգարեներ ու արդարներ տենչալով տենչացին և այդպես էլ չտեսան:

1/1
1/1
11 Դեկտեմբեր Մաս 65

Սերմնացանի առակից անմիջապես հետո Մատթեոսի Ավետարանը ներկայացնում է առաքյալների և Տեր Հիսուս Քրիստոսի հարց ու պատասխան զրույցը, որտեղ Հիսուսը բացատրում է, թե ինչու է առակներով խոսում մարդկանց հետ: Սրանից անմիջապես հետո Մատթեոս ավետարանիչը ներկայացնում է Սերմնացանի առակի մեկնաբանությունը հենց Տեր Հիսուսի կողմից: Քրիստոսը, մեկնելով առակը, շեշտում է, որ սերմն ընդունած հողի տարբեր տեսակները այն մարդիկ են, ովքեր լսում են Արքայության խոսքը և կամ չեն հասկանում, կամ շուտ ոգևորվում են և, պարարտ հող չունենալով, չորանում, կամ, աշխարհի հոգսերով ու հարստության պատրանքով տարված լինելով, կյանքի չեն կոչում արքայության մասին խոսքը, կամ էլ, պատրաստ լինելով, ընդունում են և ապրում այդ խոսքի համաձայն:

1/1
Էջ 1 2 3 4
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49