Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
23:00 - Գրական ընտրանի (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն), 23:30 - դասական երաժշտություն, 23։00 - Նոր գրքեր, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 23:00 - Ինչ են ասում նշանավոր մարդիկ Աստվածաշնչի մասին, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 23:00 - Բնանկարի հայ վարպետները, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 22:30 - դասական երաժշտություն, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Չորեքշաբթի 16:00, 23:00
Ինչ են ասում նշանավոր մարդիկ Աստվածաշնչի մասին
Ուրբաթ 12:00, 21:00
Շաբաթ 04:00
Ծնողական ժողով
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00, 13:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգեվոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգեվոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
մեր մասին
Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Երկուշաբթի - 12:02, 21:00
Երեքշաբթի - 04:00
Շաբաթ - 10:00
Հոգեվոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ

Բաժանորդագրվել
1/1
03 Հոկտեմբեր Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 18)

Կափառնայումի ժողովարանում կատարած հրաշքից հետո Տեր Հիսուս Քրիստոսն այցելում է Սիմոնի և Անդրեասի տուն, որտեղ ջերմության մեջ պառկած էր Սիմոնի զոքանչը։ Հիսուսը բժշկում է նրան, և վերջինս վեր կենալով սկսում է ծառայել Հիսուսին ու աշակերտներին։ Հաղորդման ընթացքում անդրադարձ է կատարվում նաև նույն օրը արևի մայր մտնելու ժամանակ Տեր Հիսուս Քրիստոսի մոտ բերված բազում հիվանդների և չար ոգով բռնվածների բժշկությանը։ Այս ամենից հետո Հիսուսն առանձնանում է ամայի մի վայրում աղոթելու։ Սակայն կարճ ժամանակ անց Նրան գտնում են Սիմոնը և մյուսները, որ փնտրում էին Նրան։ Հիսուսն առաջարկում է այցելել այլ գյուղաքաղաքներ՝ այնտեղ ևս քարոզելու համար։

 

1/1
1/1
26 Սեպտեմբեր Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 17)

Ղուկաս և Մարկոս Ավետարանիչները մեզ ներկայացնում են դիվահալածության թերևս առաջին օրինակը, որ կատարեց Տեր Հիսուս Քրիստոսը։ Մտնելով Կափառնայումի ժողովարանը՝ Նա այնտեղ հանդիպում է պիղծ ոգով բռնված մի մարդու։ Պիղծ ոգին անմիջապես ճանաչում է Հիսուս Քրիստոսին և աղաղակում. «Թո՛ւյլ տուր, ի՞նչ ես ուզում մեզնից, Հիսո՛ւս Նազովրեցի. մեզ կորստյան մատնելո՞ւ եկար. գիտենք քեզ, թե ով ես դու, Աստծո Սուրբն ես» (Մարկոս 1.24)։ Հիսուսը սաստում է պիղծ ոգուն և դուրս հանում նրան մարդու միջից։ Հետաքրքրական է, որ ինչպես և ավետարանիչներն են ներկայացնում, հավաքված մարդիկ զարմացած էին ոչ թե տեղի ունեցածի վրա, այլ թե ինչպես տեղի ունեցավ դիվահալածությունը։ Տեր Հիսուս Քրիստոսը նման չէր սովորական քարոզիչներին կամ օրենսգետներին, ովքեր պարզապես քարոզում էին այն, ինչ լսել էին կամ սովորել։ Հիսուսը քարոզում, խոսում և գործում էր իշխանությամբ։ Հավաքվածները զարմացել էին, թե ինչպես Քրիստոսը որևէ այլ զորության չդիմեց, այլ պարզապես Իր խոսքով կարողացավ դուրս հանել պիղծ ոգուն։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
19 Սեպտեմբեր Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 16)

Տեր Հիսուս Քրիստոսը, վերադառնալով իր հայրենի գյուղաքաղաքը, կարճ ժամանակ անց հեռանում է դեպի Կափառնայում, որտեղ և սկսում է իր քարոզչական առաքելությունը։ Գալիլեայի կամ Գեննեսարեթի լճակի ձկնորսները՝ Սիմոնն ու Անդրեասը, Հակոբոսն ու Հովհաննեսը, դառնում են Հիսուսի առաջին առաքյալները։ Նրանք կոչված էին ձկնորսներից մարդկանց որսորդներ դառնալու։
Առաքյալների ընտրության մասին խոսելիս Ղուկաս Ավետարանիչը մեզ ներկայացնում է Պետրոս առաքյալի հետ տեղի ունեցած զարմանալի մի հրաշք։ Տեր Հիսուս Քրիստոսի խոսքով Պետրոսն ու նրա հետ եղած ձկնորսներն ուռկանները գցում են ծովը։ Եվ չնայած որ համոզված էին, թե ոչինչ չեն բռնելու, տեղի է ունենում հակառակը. ուռկանները պատռվելու աստիճան լցվում են ձկներով։ Այս նշանը տրվեց առաքյալներին նրանց առաքելության մեկնարկից անմիջապես առաջ և ցույց էր տալիս, որ Քրիստոսի Եկեղեցին առաքյալների ջանքերով պիտի համալրվեր տարբեր ազգերից եկող մեծաթիվ հավատացյալներով։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան

 

1/1
1/1
12 Սեպտեմբեր Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 15)

Հաղորդումը պատմում է Հիսուսի՝ անապատում քառասնօրյա ծոմապահության ու փորձության մասին։ Մկրտությունից անմիջապես հետո Տեր Հիսուս Քրիստոսը, Սուրբ Հոգով առաջնորդված, գնում է անապատ։ Անապատում քառասուն օր ծոմապահության ու աղոթքի մեջ լինելուց հետո ենթարկվում է սատանայի փորձություններին։ Սատանան Նրան փորձում է երեք փորձություններով։ Առաջինը քառասուն օր ծոմ պահած և ոչինչ չճաշակած Հիսուսին հացով փորձելն էր, երկրորդը վերաբերում էր փառասիրությանն ու Աստծուն փորձելուն, իսկ երրորդ փորձությունն Աստծուն ուրանալով և սատանային երկրպագելով անսահման իշխանություն ձեռք բերելու առաջարկն էր։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
05 Սեպտեմբեր Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 14)

Հիսուսը գալիս է Հովհաննես Մկրտչի մոտ՝ Հորդանան գետում նրանից մկրտվելու համար։ Ո՞րն էր Հիսուս Քրիստոսի մկրտության պատճառը, եթե Նա որևէ մեղք չէր գործել և կարիքը չուներ ապաշխարության։
Հիսուս Քրիստոսի մկրտության պահին տեղի է ունենում Սուրբ Երրորդության հերթական հայտնությունը. լսելի է Հայր Աստծո ձայնը, Որդի Աստված՝ Հիսուս Քրիստոսն Ինքը ներկա է մկրտության պահին Հորդանան գետում, իսկ Սուրբ Հոգին աղավնակերպ իջնում է երկնքից։
Հիսուսի երեսնամյա հասակում մկրտվելը պատճառ չէ մերժելու մանկամկրտությունը։ Ո՞րն է մանկամկրտության կարևորությունը։ Այս և հարակից այլ հարցերին է նվիրված «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի հերթական թողարկումը։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
29 Օգոստոս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 13)

Հաղորդումը ներկայացնում է Հովհաննես Մկրտչի քարոզչությունը, որը, Մարկոս Ավետարանչի կարծիքով, հենց Քրիստոսի մասին «Բարի լուրի»՝ Ավետարանի սկիզբն էր։ Հովհաննեսը քարոզում էր ապաշխարության մկրտություն, որով նախապատրաստում էր Մեսիայի ճանապարհը և հարթում Նրա շավիղները (Ես. 40.3, Մաղ. 3.1)։
Հետաքրքրական է, որ Հովհաննեսի քարոզած մկրտությունը հրեական միջավայրում կիրառվում էր որևէ հեթանոսի՝ մովսիսական կրոնի հետևորդ դարձնելու համար։ Այլ խոսքով՝ Հովհաննեսը հրեաներին ասում էր, որ իրենց ընտրյալ ժողովուրդ համարող հրեաներն իրե՛նք կարիքն ունեն դարձի գալու։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
22 Օգոստոս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 12)

Ավետարանիչներից և ոչ մեկը մեզ չի ներկայացնում Հիսուս Քրիստոսի մանկությունն ու պատանեկությունը։ Մանկության մասին մեզ պատմում են միայն պարականոն ավետարանները, ինչպես օրինակ՝ Թովմասի կամ մանկության Ավետարանը, Հակոբոսի Նախավետարանը, Կեղծ Մատթեոսի Ավետարանը և Մանկության արաբական ավետարանը։ Որքանո՞վ են հավաստի պարականոն այս գրվածքնեըը։ 
Կանոնական Ավետարաններից միայն Ղուկասինն է, որ մեզ ներկայացնում է Զատկի տոնին տասներկուամյա Հիսուսի՝ տաճարում վարդապետների հետ զրուցելու, իմաստուն հարց ու պատասխաններ տալու դրվագը։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
15 Օգոստոս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 11)

Հաղորդումը ներկայացնում է Հիսուս Մանկան՝ Հովսեփի և սբ Կույսի հետ Եգիպտոս փախուստը, Բեթղեհեմի մանուկների կոտորածը և Հիսուսի ընտանիքի՝ Եգիպտոսից վերադարձը։ Ինչո՞ւ Հերովդեսը որոշեց կոտորել Բեթղեհեմում և նրա հարակից տարածքներում ապրող ընտանիքների մինչև երկու տարեկան բոլոր արու զավակներին։ Ինչո՞ւ Աստված թույլ տվեց, որ իրականանար Հերովդեսի հրեշավոր ծրագիրը։ Բեթղեհեմի մանուկները՝ Ընդհանրական Եկեղեցու սուրբեր, ովքեր մշտամրմունջ բարեխոս են մեզ բոլորիս համար։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
08 Օգոստոս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 10)

Մանուկ Հիսուսի թլփատումն ու ընծայումը Տաճարին տեղի ունեցան հրեական սովորության համաձայն, համապատասխանաբար՝ ութերորդ և քառասուներորդ օրը։ Ո՞վ էր Սիմեոն Ծերունին, որ իր գիրկն առավ Մանուկ Հիսուսին Տաճարում։ Ի՞նչ նշանակություն ուներ Սիմեոն Ծերունու մարգարեությունը, և ո՞րն է Աստվածամորն ուղղված նրա խոսքի մեկնությունը։ Տաճարում Հիսուսին ընդառաջ էր ելել նաև Աննա մարգարեուհին։ Ի՞նչ օրինակ ու դաս ունենք քաղելու Աննայի կերպարից։ Այս և նմանատիպ այլ հարցերի պատասխաններին է նվիրված հերթական հաղորդումը։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
01 Օգոստոս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 9)

Հաղորդման ընթացքում ներկայացվում է մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի հրաշալի Ծննդյանը հաջորդած երկու դեպք՝ հովիվների երկրպագությունը, որի մասին խոսում է միայն Ղուկաս Ավետարանիչը, և մոգերի երկրպագությունը, որն էլ պահպանվել է միայն Մատթեոս Ավետարանչի մոտ։ Ովքե՞ր էին հովիվները. արդյո՞ք տաճարում զոհաբերությունների ընթացքում զոհաբերվող կենդանիների մասին հոգ տանող անձինք էին։ Ովքե՞ր էին ու որտեղի՞ց էին գալիս մոգերը՝ Մելքոնը, Գասպարն ու Բաղդասարը՝ ըստ ավանդության։ Ի՞նչ էին խորհրդանշում նրանց՝ Մանուկ Հիսուսին նվիրաբերած ընծաները։ Ո՞րն էր պատճառը, որ Հերովդեսն ամեն կերպ փորձում էր ճշտել մանուկի ծննդյան վայրն ու ժամանակը։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
25 Հուլիս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 8)

Հաղորդումը պատմում է Մարիամ Աստվածամոր հղության և Տեր Հիսուս Քրիստոսի Ծննդյան մասին։ Հովսեփը լսում է հրեշտակին և հրաժարվում է Մարիամին լուռ ազատ արձակելու ցանկությունից։ Մարիամն ու Հովսեփը Նազարեթից մեկնում են Բեթղեհեմ՝ արձանագրվելու մարդահամարի մեջ և հենց Բեթղեհեմում՝ իջևանատան ախոռում էլ ծնվում է Մանուկ Հիսուսը։ Մատթեոս Ավետարանչի խոսքի համաձայն՝ իրականանում է Եսայու մարգարեության 7.14 համարը, որում ասվում էր, թե «Ահա կոյսը պիտի հղիանա ու որդի ծնի, և նրա անունը պիտի լինի Էմմանուել»։ Մարգարեության այս հատվածը միայն Տեր Հիսուս Քրիստոսի մասի՞ն էր, թե հնարավոր է, որ այն ունենար նաև տեղական բնույթ՝ խորհրդանշելով հենց Եսայի մարգարեի որդուն։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
18 Հուլիս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 7)

Հաղորդումը ներկայացնում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի ազգաբանությունը, որը զետեղված է ինչպես Մատթեոսի, այնպես և Ղուկասի Ավետարանում: Մատթեոսն ազգաբանությունը սկսում է Աբրահամից և հասցնում մինչև Հովսեփ, իսկ Ղուկասը սկսում է Հովսեփից և հասցնում մինչև Ադամ, Ադամից էլ` մինչև Աստված: Ինչո՞ւ էր ազգաբանությունը կարևոր բոլոր հրեաների համար, և ո՞րն էր պատճառը ազգաբանության` երկու ավետարանիչների կողմից ներկայացման: Մատթեոսի և Ղուկասի ներկայացրած ազգաբանությունների միջև առկա են տարբերություններ. ո՞րն է սրանց պատճառը: Մատթեոսը, զարմանալիորեն, ազգաբանության իր տարբերակի մեջ նշում է նաև կանանց անուններ. ովքե՞ր էին այս կանայք, և ո՞րն էր նրանց հիշատակելու նպատակը:

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
1/1
11 Հուլիս Զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ (մաս 6)

Հաղորդումը ներկայացնում է Հովհաննես Մկրտչի հրաշալի ծնունդն ու թլփատությունը։ Սովորությունն այն էր, որ թլփատության օրը նաև անվանակոչում էին մանկանը։ Եղիսաբեթի և Զաքարիայի ազգականներն առաջարկում են Զաքարիա անունը, սակայն մայրը չի համաձայնում, քանի որ, ինչպես միջնադարյան մեկնիչներն են նշում, Եղիսաբեթը Սուրբ Հոգու ազդմամբ իմացել էր, որ որդու անունը Հովհաննես պիտի լիներ։ Հովհաննես Մկրտչի ծննդյան ժամանակ բացվում է նաև նրա հայր Զաքարիայի համրացած լեզուն։ Հովհաննես Մկրտիչը մանուկ հասակից ապրում էր ամայի վայրերում՝ անապատում, որի պատճառով էլ շատերը կարծում են, թե նա եսսենականներից մեկն է եղել։

  • Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյան
1/1
Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49