Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ է արծարծում՝ կենտրոնում ունենալով մարդ արարածին և նրան շրջապատող ճշմարիտ արժեքները, որոնք և կերտում են մարդու ինքնությունը։ Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնելու այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները։ Սույն նախագիծը կրթական ծրագրի տեսքով ազգային և համամարդկային արժեքների մատուցման համակարգված մի փորձ է։

Ազգային գաղափարախոսության տարբերությունը շովինիզմից, ազգայնամոլությունից և քայքայիչ գաղափարախոսություններից։ Ազգային պետության յուրահատկությունները։ Մտավորականության մասնակցությունը ազգային գաղափարախոսության կերտմանը։ Գարեգին Նժդեհ և ցեղակրոնություն։ Համազգային տեսլականի և պետական հեռահար ծրագրի անհրաժեշտություն։
- Խոսնակ՝ Գագիկ Գինոսյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Լեզուների համաշխարհային ընտանիքը։ Հայոց լեզվի ազգապահպանական գործառույթը։ Լեզվի զարգացման պայմանները։ Պետաիրավական կարգավորման մեխանիզմները։ Հայոց լեզվի պատմական շերտերը՝ գրաբար, արևմտահայերեն, դասական ուղղագրություն։ Հայերենի ուսուցման նոր մոտեցումները։ Օտար լեզուների և օտար լեզվով ուսուցում։
- Խոսնակ՝ Դավիթ Գյուրջինյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Մարդ, անհատ, քաղաքացի։ Քաղաքացու ձևավորումը։ Քաղաքացիական կամարտահայտման մեխանիզմները։ Պետություն-քաղաքացի հարաբերությունը։ Քաղաքացիներին ապակողմնորոշող իշխանական մանիպուլացիաները։ Քաղաքացիական անհնազանդություն։
- Խոսնակ՝ Աննա Դավթյան-Գևորգյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Արևմտյան մտքի շրջափուլերը։ Լուսավորության դարաշրջանի ռացիոնալիզմն ու ազատախոհությունը։ Մարդկային մտածողության հասունության և կարողությունների հանդեպ կասկածը արդի և հետարդի (մոդեռն և պոստմոդեռն) իրականության մեջ։ Մետամոդեռնիզմ և արհեստական բանականություն։ Մարդկային ինքնությանն ու արժեքներին սպառնացող վտանգները։
- Խոսնակ՝ Արամ Փախչանյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Մարդկանց կյանքն ու աշխարհայացքը վերափոխող գրական կոթողները։ Անտուան դը Սենտ-Էքզյուպերիի «Միջնաբերդ» երկը։ Անանց արժեքներ։ Մշակույթների և քաղաքակրթությունների կերտումը։ Առաջնորդն իբրև ուսուցիչ և հովիվ։ Մարդկանց միավորումը սիրո միջոցով։ Այլոց դատելու և դժգոհելու փոխարեն զբաղվել ամենօրյա աշխատանքով և բարու կերտմամբ։
- Խոսնակ՝ Շուշանիկ Թամրազյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Մշակույթ և քաղաքակրթություն։ Մշակույթն իբրև պրոցես, մշակույթի կրողներն ու ստեղծողները։ Համաշխարհային, ազգային և քրիստոնեական մշակույթ։ Մշակութային սով և ինքնության կորուստ։ Հակամշակույթ և ենթամշակույթ։ Ժամանակակից մարտահրավերներն ու մշակույթ-հակամշակույթ հակամարտության հեռանկարները։
- Խոսնակ՝ Կարինե Յարալյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Ազգային հոգեբանության վրա սպիներ թողած իրադարձություններ՝ ցեղասպանություն, գաղթ, կոտորած, պատերազմ։ Հարվածներ ազգային արժանապատվությանը։ Ազգային ինքնությունը կորցնելու սպառնալիքները՝ անհետացում, ձուլում, դավանափոխություն։ Հայոց ցեղասպանությունը համաշխարհային պատմության համատեքստում։ Ինչպես պետք է հիշենք Ցեղասպանությունը։ Ցեղասպանվել, սակայն չհրաժարվել ազգային ինքնությունից ու արժեքներից։ Տրավմաների հաղթահարման մեխանիզմները։ Ազգային հոգեբանությունը փոխելու անհրաժեշտությունը։
- Խոսնակ՝ Շուշան Խաչատրյան
- Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Ճշմարտությունն իբրև հիմնարար արժեք։ «Ինչ է ճշմարտությունը» հռետորական և փիլիսոփայական հարցը։ Ճշմարտության որոնումը իբրև ճանաչողության ճանապարհ, մարդկային ճանաչողության սահմանափակությունը և մակարդակները։ Հիսուսի «Ես եմ ճշմարտությունը» խոսքը։ Ճշմարտության քողարկված և միևնույն ժամանակ հայտնութենական բնույթը։ Կրթական համակարգում ինքնուրույն մտածողության զարգացման անհրաժեշտությունը ձևակերպված «ճշմարտություններ» պարտադրելու փոխարեն։
Խոսնակ՝ Տ. Մեսրոպ քհն․ Արամյան
Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան



Նախագծի ստեղծման անհրաժեշտությունը և դրդապատճառ հանդիսացած հասարակական գործընթացները։ Հաղորդաշարի թեմատիկ ընդգրկումը։ Հիմնարար արժեքներ։ Ազգային և համամարդկային արժեքներ։ Հայ ինքնության առանձնահատկությունները։ Արժեքներն իբրև մարդու ինքնությունը ձևավորող գործոններ։ Ազգային շահ և գաղափարախոսություն։ Ազգային ինքնության և արժեքների փոխանցումը իբրև կրթական ծրագիր։
Խոսնակ՝ Տ. Մեսրոպ քհն․ Արամյան
Վարող՝ Վարդան սրկ․ Ասլանյան

