

Մեկնություն (արխիվ)
Աստվածաշունչը Եկեղեցու սրբազան ավանդության մեջ: Ինչպես կարդալ, հասկանալ և կատարել Աստծո Խոսքը: Եկեղեցու հայրերի մեկնությունները որպես Սուրբ Գրքի ուղղափառ ընկալման հիմք: Ինչպես վերաբերվել Սուրբ Գրքին և զերծ մնալ սնահավատություններից ու շեղումներից: Աստծո Խոսքը որպես հոգևոր սնունդ, առողջություն և առաջնորդություն:


Հռոմ. ԺԱ
Ձիթենին որպես հավատքի ժառանգության խորհրդանիշ: Աստծո շնորհի դերը հավատքի պահպանության մեջ: Քրիստոնյայի անձնական փրկությունը կատարվում է Քրիստոսի Եկեղեցում: Մեղքի գիտակցումը նախադրյալ է Աստծուց ողորմություն ստանալու: Ինչպես է Աստված հոգ տանում մարդկանց մասին:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Ժ
Մովիսական օրենքը հավատքի ազատության հասնելու նախապատրաստման մի մասն էր: Օրենքի լրումը Քրիստոսն է, Քրիստոսով ենք մուտք գործում հավիտենական կյանք: Բանավոր խոստովանությունը մեղքի խոր գիտակցման և զղջման անհրաժեշտ նախապայման է:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Թ
Աստվածային օրենքներին հակառակվելու հետևանքները: Ինչ է Աբրահամի զավակ լինելը: Ինչու հրեաների մեծամասնությունը չընդունեց Քրիստոսին: «Նզովք» բառի նշանակությունը: Օրենքը և հավատքի արդարությունը: Մարդկային ազատ կամքը սահմանափակված չէ Աստծո նախասահմանությամբ:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Ը
Քրիստոնեությունը հոգու և մարմնի հակադրության հանգուցալուծումն է: Հոգու և մարմնի միջև հակասությունը: Քրիստոսի փորձությունները մարդու համար հնարավորություն են չարիքը հաղթահարելու: Մարմնի խորհուրդը մահ է, հոգու խորհուրդը կյանք է և խաղաղություն: Աստծո որդու մարմնավորումը հնարավորություն է տվել երկնքի արքայությունը մեր մեջ ունենալու: Որդեգրության Հոգին ազատում է մեզ չարին ծառայությունից մարմնական փորձություններից հրաժարման մեջ: Չարչարանքը հոգու ազատագրման ճանապարհի անբաժանելի մաս է:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Զ-Է
Օրենքի և մեղքի փոխառնչությունները: Ինչու են ստեղծվել պատվիրանները: Աստվածային շնորհը լրացնում է Օրենքը: Քրիստոսի շնորհով փրկության ճանապարհ: Որն է մեղքից ազատման և Աստծո հետ ապրելու ճանապարհը: 9 երանիների դերակատարությունը մարդու հոգևոր զարգացման մեջ: Չարը շարունակաբար առկա է աշխարհում և պատերազմ է մղում մեր դեմ: Ինչպես է տարբերվում գովեստը շողոքորթությունից: Օրենքի սխալ ընկալումները կարող են դառնալ Աստծուց հեռացման պատճառ:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Գ-Ե
Բնական օրենքը (խղճմտանքը) դրված է յուրաքանչյուր մարդու մեջ: Աստվածային օրենքը չպահպանողների դատաստանը: Հոգևոր և ֆիզիկական թլփատությունը: Հավատքը աստվածային շնորհի բարձրագույն պարգևն է: Քրիստոսի չարչարանքներն ու հարությունը հավատքի ժառանգության լրումն ու գագաթնակետն են: Մեր գործած բարի արարքները մեր ունեցած հավատքի արդյունքն են:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հռոմ. Ա-Բ
Պողոս առաքյալի կոչման և սպասավորության յուրահատկությունը: Օրենքի իմաստը ոչ թե օրենքի տառից կառչելու, այլ Օրենքի հոգին իրագործելու մեջ է: Աստծո խոսքի հիմնական նպատակը կյանքի սրբությունն է: Հեթանոսական քաղաքակրթության եսակենտրոնությունը և Աստծուց կտրված մարդու ողբերգությունը: Քրիստոնեությունը աստվածային սիրո բացահայտման և մարդու հոգևոր ազատագրման ճանապարհ է: Թե՛ գրված Օրենքով, թե՛ բնական կամ խղճմտանքի օրենքով բոլորը կանչված են Աստծուն ճանաչելու և հավատքով ապրելու:
- Խոսնակ՝ տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Հուդա
Հուդայի ծագումնաբանության վարկածները: Ինչպես պայքարել հավատքի մաքրության պահպանության համար: Ընկած հրեշտակների մասին: Ինչ սահմանափակումների է դատապարտված չարը:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Բ և Գ Հովհ.
Թղթերի գրման դրդապատճառները: Հոգևոր իրողությունները տեսնելը հնարավոր է միայն Աստծո լույսի առկայությամբ: Աստծուն և եղբորը սիրելու պատվիրանները: Բարուն հասնելու ճանապարհը:
Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Ա Հովհ. Ե
Աստվածային պատվիրաններն ընդունելու և կիրառելու մասին: Մկրտության խորհուրդը: Սուրբ Հոգու շարունակական վկայությունները:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Ա Հովհ. Դ
Չարն ընդունում է ճշմարտանման կեղծ կերպարանքներ՝ ճանապարհից մարդկանց շեղելու համար: Իրական սերն իր մեջ կրում է զոհաբերության հոգի: Աստծո երկյուղը իմաստության սկիզբն է: Երկյուղի երկու տեսակները և կապն աստվածային սիրո հետ:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Ա Հովհ. Բ, Գ
«Վերջին ժամանակ» երևույթը և դրա գիտակցումը: Նեռը և չարի արտահայտման մյուս ձևերը մարդկության մեջ: Աստվածաճանաչողությունը պետք է լինի Աստծո, Հիսուս Քրիստոսի և Սուրբ Հոգու եռամիասնության ճանաչողությամբ: Աստծո սիրո էությունը:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Ա Հովհ. Ա
Կրոնը Աստծո հետ կենդանի հաղորդակցությունն է: Հաղորդվելով Քրիստոսի մարմնին և արյանը՝ քրիստոնյան մոտենում է սրբությանը: Քրիստոսի՝ մարդկանց մեղքերի համար նահատակվելը և մեղքերից ազատագրելը:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Բ Պետ․
Ինչ դրական արդյունքների են հանգեցնում առաքինությունները: Իրական եղբայրասիրությունն անհնար է առանց ճշմարիտ աստվածապաշտության: Հավատքի, հույսի և սիրո եռամիասնությունը: Աղանդավորական ուսմունքների մերժումն առաքյալի կողմից:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Ա Պետ․Դ, Ե
Ինչու է մարդը չարչարանքներ կրում: Աշխարհասիրությունը Աստծո գոյության խոր մերժումն է: Աստծո դատաստանը և մարդու մեղքերի քննումը: Սերը մարդկային բոլոր բարի գործերի հիմքն ու վերջնանպատակն է: Մեղքի դեմ պայքարի լավագույն տարբերակը Աստծո սիրով լցվելն է:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Պետ․ Գ
Ինչով է առանձնահատուկ կնոջ հնազանդությունը: Կնոջ հնազանդությունն ու պարկեշտությունը կարող են մոլորյալ ամուսնու փրկության պատճառ դառնալ: Ինչ պարտականություններ ունի տղամարդն իր կնոջ նկատմամբ: Միաբան հավատքը և դրանից բխող գործերը:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Պետ. Բ
Կեղծիքից և չարից ձերբազատվելն ու «նորածին երեխայի» նման դառնալը: Հիսուս Քրիստոսը յուրաքանչյուր քրիստոնյայի կյանքի «կենդանի վեմ»-ն է: Առաքինությունը քրիստոնյաների համայնքի գլխավոր հիմքն է:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Պետ. Ա
Որ ժամանակաշրջանում է գրվել առաքելական թուղթը: Երկրային կյանքի ժամանակավոր բնույթը: Փորձությունները մարդկանց հավատքի ամրապնդման ճանապարհն են: Մարգարեական հայտնությունները:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Հակոբոս Դ, Ե
Մեղքերի տարատեսակները: Աստծո ներբնակեցման պատճառը Նրան հնազանդ լինելն է: Պարծենկոտության վտանգները: Ինչո՛ւ չերդվել:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան


Հակոբոս Գ
Խոսքով մեղանչելու պատճառները: Իմաստությամբ և հեզությամբ կատարված գործերի ճշմարտացիությունը:
- Վարող ՝ Տ. Մեսրոպ քհն. Արամյան