

Մեկնություն (արխիվ)
Աստվածաշունչը Եկեղեցու սրբազան ավանդության մեջ: Ինչպես կարդալ, հասկանալ և կատարել Աստծո Խոսքը: Եկեղեցու հայրերի մեկնությունները որպես Սուրբ Գրքի ուղղափառ ընկալման հիմք: Ինչպես վերաբերվել Սուրբ Գրքին և զերծ մնալ սնահավատություններից ու շեղումներից: Աստծո Խոսքը որպես հոգևոր սնունդ, առողջություն և առաջնորդություն:


Բ Կոր․ Դ (մաս Ա)
Աստծո խոսքի նենգափոխումները բազմաթիվ են եղել բոլոր ժամանակաշրջաններում: Ինչպիսին է ճշմարտության հայտնությունը մարդու համար: Սուտն ու կեղծիքը կառուցվում են ճշմարտության հիման վրա: Հանդուրժողականության և սիրո առկայությունը մարդկանց ճիշտ փոխհարաբերություն կառուցելու հիմքն է:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արաքս Պողոսյան


Բ Կոր․ Գ
Առանց Աստծո հետ հաղորդակցության՝ մարդիկ միայն օրինապահությամբ չեն կարող փրկվել: Հին Ուխտը ներկայացնում է Աստծուց հեռացած մարդկանց պատմություն: Նոր Ուխտը վերիմաստավորում է Հին Ուխտը:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արաքս Պողոսյան


Բ Կոր․ Բ (մաս Բ)
Աստծո ներկայությունը մարդու մեջ վերջինիս տանում է փրկության ճանապարհով: Աղանդավորական շարժումները զբաղված են Աստծո խոսքի վաճառքով: Հոգևոր օրհնությունը վեր է ամեն տեսակ նյութական երևույթից:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արաքս Պողոսյան


Բ Կոր․ Բ (մաս Ա)
Հոգևոր տրտմությունը, ապաշխարությունը մարդու կյանքում: Նզովքը մարդուն Եկեղեցուց դուրս դնելն է: Մեղանչած անձի վերադարձը Եկեղեցի․ ինչ ապաշխարության և ներման ճանապարհ է նա անցնում:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արաքս Պողոսյան


Բ Կոր․ Ա
Ինչու է Պողոսը հիշեցնում որոշ դավանաբանական ճշմարտությունների մասին: Մարդու կյանքում մեծագույն մխիթարություններից մեկը Աստծո հետ միավորվելու հույսն է: Խաչակցության էությունը:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արաքս Պողոսյան


Ա Կոր․ ԺԶ
ԺԶ գլուխը թղթի եզրափակիչ գլուխն է: Առաքյալի ամփոփիչ ուղերձները կորնթացիներին: Այլ եկեղեցիների համար կատարվող նվիրատվությունը քրիստոնեական հավատքի դրսևորումներից մեկն է: Հոգևոր արթնությունն այն կարևորագույն վիճակն է, որի օգնությամբ հնարավոր է հաղթահարել փորձությունները:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. ԺԵ (մաս Բ)
Առաքյալի նկարագրությունը մեռյալների հարության մասին: Մարդկային կյանքը երկրավոր և երկնային իրողությունների համադրությունն է: Երբ մարդը կարողանում է հաղթահարել մեղքը, հարության խորհուրդն է տրվում նրան:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր․ ԺԵ (մաս Ա)
Մեռելների հարությանը հավատալու անհրաժեշտությունը իրական քրիստոնյայի համար: Քրիստոսը, կրելով մարդկային տկարությունները, մարդկանց հնարավորություն տվեց ազատվելու դրանցից:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. ԺԴ
Մարգարեության և լեզվախոսության շնորհները: Յուրաքանչյուր շնորհի մեջ կարևոր և անփոխարինելի դեր ունի սերը: Աստծո շնորհաբաշխությունն ունի հստակ նպատակադրում:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. ԺԳ
Առաքյալը նկարագրում է սերը որպես հոգևոր կյանքի ներքին առանցքային օրենք: Սիրո բնութագրիչ հատկությունները և դրանց մեկնությունը: Սերը քրիստոսանմանության ճանապարհն է:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. ԺԲ
Աստծո շնորհաբաշխության նպատակը մարդու կյանքը դեպի փրկություն ուղղորդելն է: Շնորհների չարաշահումը և դրա հետևանքները:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր․ ԺԱ
Տղամարդու և կնոջ վարվելակերպը ծիսական պաշտամունքի մեջ: Ինչու են տղամարդիկ գլխաբաց մտնում եկեղեցի, իսկ կանայք՝ գլխաշորով: Սիրո ճաշը եկեղեցու աղքատախնամ գործառույթներից մեկն է եղել: Պատարագի և սիրո ճաշի ընդհանրությունները:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր․ Ժ
Պողոս առաքյալի անդրադարձը Աստծուն փորձելուն: Մկրտության և Հաղորդության խորհուրդների առկայությունը այս գլխում: Աստծուց տրված փորձությունները մարդկանց: «Վեմ» բառի մեկնությունը։
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. Ը-Թ
Կուռքերին արված զոհերի մասին առաքյալի անդրադարձը: Ճանաչողությունը կարող է հպարտացնող լինել, եթե հիմնված չէ հոգևոր գիտակցության վրա: Աղանդավորական շահարկումներն Աստծո բնույթի վերաբերյալ:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր․ Է
Մարմնական ցանկություններից և հաճույքներից հրաժարումը ավելի խոր հոգևոր կյանքին հասնելու միջոց է: Առաքյալն իր օրինակով ցույց է տալիս կուսակրոնության բնույթը: Առաքելական ուսուցումն այն իրավիճակի պարագայում, երբ ամուսիններից մեկն անհավատ է:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր․ Զ
Անիրավներն Աստծո արքայությունը չեն ժառանգում: Ե՛վ մարդիկ, և՛ հրեշտակները անցնելու են Աստծո դատաստանի միջով: Քրիստոնեական փոխհարաբերությունների հիմքում պետք է լինեն կարեկցանքը և ինքնազոհողությունը: Առաքյալը մեծ կարևորություն է տալիս ժուժկալությանը յուրաքանչյուր քրիստոնյայի կյանքում: Աղանդավորների տարածած մոլորությունները այս գլխի վերաբերյալ:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. Ե
Քրիստոսի Եկեղեցուց դուրս գտնվողները կարող են դարձի գալ ապաշխարության ճանապարհով: Հավատքն արտահայտվում է մարդու մտքերի, գիտակցության, արարքների մեջ: Հավատքը վերափոխիչ ազդեցություն ունի քրիստոնյաների կյանքում:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. Գ
Խաչի քարոզությունը ընդհանուր քրիստոնեական վարդապետությունն է: Աստծո այգու տունկերը խորհրդանշում են Աստծո հետևորդներին՝ քրիստոնյաներին: Երկնքի արքայությունը ոչ թե հեռավոր մի երևույթ է, այլ մարդու ներսում բնակվող կենդանի իրականություն:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. Բ
Պողոս առաքյալը կարևորում է մարդկային խոնարհությունը դժվարությունները հաղթահարելու գործում: Աստծո Սուրբ Հոգին հոգևոր ինքնաճանաչողության միջոցն է: Հոգևոր երևույթները հոգևոր կերպով պետք է քննվեն: Կարո՞ղ է մարդն Աստծո մտածողությունը կրել իր մեջ:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան


Ա Կոր. Ա
Նամակի գրման ժամանակաշրջանը, առաքյալի գտնվելու վայրը: Եկեղեցին միությունն է նրանց, ովքեր կոչված են սրբության և ովքեր ընդունում են սրբությունն իրենց մեջ: Գոհունակ լինելը քրիստոնեության անհրաժեշտ հիմքերից է: Ինչպես է քննադատում առաքյալը կորնթացիներին:
- Խոսնակ՝ Տեր Մեսրոպ քահանա Արամյան
- Վարող՝ Արա սարկավագ Նալչաջյան